405 اقساطی یکی دیگر از روش های خرید پژو 405 می باشد. در واقع این نوع شرایط به افرادی پیشنهاد می شود که از نظر تمکن مالی در وضعیت عالی قرار ندارند، لذا توان مالی برای پرداخت نقد پژو را ندارند و به همین دلیل عموم مردم از شرایط فروش   405 اقساطی ، جهت خرید خودرو استفاده می کنند. پژو 405 از زیر مجموعۀ محصولات ایران خودرو است که از کیفیت بالایی برخوردار می باشد و دارای مشخصات فنی ویژه ای می باشد که مورد پسند برخی از افراد قرار گرفته می شود.

مجموعۀ سایا خودرو چندین سال است که در زمینۀ فروش خودروهای داخلی و خارجی فعالیت می کنند. لذا به منظور سهولت در ارائه خدمات به مشتریان شرایط متنوع فروش اقساطی خودروهای داخلی را فراهم نموده است.

فروش 405 اقساطی بلند مدت

پژو 405 از جمله محصولات قدیمی و با کیفیت ایران خودرو محسوب می شود که به دلیل ظرفیت بالایی که در طراحی آن در نظر گرفته شده است، طرفداران زیادی دارد و برخی از افراد همچنان علاقه مند به خرید نقد و اقساط 405 در مدل های متنوع می باشند. پژو 405 در سه مدل GLX، SLX و GLX دو گانه سوز طراحی و به بازار عرضه شده است. به همین جهت فروش 405 GLX اقساطی و 405 SLX اقساطی را در لیست فروش اقساطی می توان مشاهده نمود. بنابراین افرادی که وسع مالی برای خرید نقد خودرو ندارند ولی با مدیریت درآمد شخصی خود می توانند به صورت اقساط، این خودرو را خریداری نمایند.

فروش اقساطی محصولات ایران خودرو را می توان به واسطۀ مجموعه های فعال و معتبر عرضۀ خودرو دریافت نمود. در واقع این گونه مجموعه ها متناسب با سیستم مدیریتی خود، می توانند شرایط متفاوت و راحت تری را برای فروش اقساطی خودرو برای متقاضیان فراهم سازند. از این رو فروش 405 اقساطی بلند مدت در کنار فروش پژو 405 اقساطی کوتاه مدت بهترین پیشنهادی است که به افراد داده می شود، تا بدین صورت بتوانند با شرایط مناسب تری خودرو پژو 405 را به صورت پرداخت اقساطی خریداری نمایند.

فروش 405 اقساطی با تحویل فوری

شرایط فروش اقساطی نسبت به گذشته تغییرات زیادی پیدا کرده است چون با افزایش قیمت خودرو، افراد سخت تر از قبل می توانند خودرو خریداری کنند. بنابراین شرکت های خودروسازی و یا نمایندگی های فروش تلاش می کنند که شرایط راحت تری را پیش روی افراد قرار دهند که بتوانند با آسودگی خیال و حداقل فشار مالی به خانواده، خودروی مورد علاقۀ خود را خریداری نمایند. به همین منظور برخی از نمایشگاه های خودرو و مجموعه های فعال و با سابقه شرایط فروش 405 اقساطی با تحویل فوری را برای مشتریان در نظر می گیرند. بدین وسیله می توانند با قیمت مناسب و بهترین شرایط خودرو پژو 405 را به روش اقساطی خریداری نمایند. به این ترتیب مدت زمان کوتاهی پس از پرداخت پیش قسط، خودرو به فرد تحویل داده می شود و الباقی خودرو طی چندین قسط تسویه می شود. برای اطلاع از شرایط فروش اقساطی ایران خودرو  به سایت مراجعه کنید.

خودرو پژو 405 به دلیل ویژگی های ظاهری و بدنه ای که دارد، مورد استقبال مصرف کنندگان قرار گرفته می شود. از این رو افرادی که علاقه مند به خرید خودرو می باشند، می توانند با خیال راحت و به صورت تضمین شده، خودروی مورد نظر خودر را خریداری نمایند.

فروش پژو 405 اقساطی به دلیل ویژگی های مشخصات فنی این خودرو که شامل حجم موتور 1761 سی سی، حداکثر توان موتور 100 اسب بخار در 6 هزار دور در دقیقه با حداکثر گشتاور 163 نیوتن متر در 3 هزار دور در دقیقه، 8 سوپاپ و ... می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص شرایط فروش انواع پژو 405 اقساطی می توانید با کارشناسان فنی فروش مجموعۀ سایا خودرو تماس بگیرید.

 

سایا خودرو

ارتباط با ما

 آدرس: رسالت خیابان فرجام ابتدای خیابان حیدرخانی شمالی پ ۱۱۱/۱ سایا خودرو

شماره تماس: 02171333133

ایمیل: info@sayakhodro.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 742
نمایش همه
علاقه مندی ها ()