405 اقساطی به عنوان یک پیشنهاد دیگر در دسترس علاقه مندان خرید خودرو اقساطی قرار گرفته می شود. به این ترتیب افرادی که مایل به خرید یکی از محصولات شرکت خودروسازی ایران خودرو می باشند، می توانند این مدل خودرو را انتخاب نمایند. به همین جهت فروش پژو 405 اقساطی بیش از پیش مورد استقبال مشتریان قرار گرفته می شود چون این خودرو دارای یک سری مشخصات فنی و بدنۀ خاصی است که مورد توجه برخی از افراد قرار گرفته می شود. همچنین فروش 405 جی ال ایکس اقساطی در کنار فروش اقساطی پژو 405 اس ال ایکس به متقاضیان خرید  405 اقساطی  پیشنهاد داده می شود.

مجموعۀ سایا خودرو پس از سال ها کسب تجربه در حوزۀ فروش نقد و اقساط، می تواند شما را در این امر همراه کند.

فروش 405 اقساطی

فروش 405 اقساطی نیاز به بررسی دقیق دارد چون تنوع شرایط فروش پژو 405 اقساطی افزایش یافته است. در نتیجه افراد مختلف می توانند بر حسب قدرت خرید خود، هر کدام از مدل های متنوع پژو 405 را با شرایط مناسب اقساطی خریداری نمایند.

از مشخصات فنی پژو 405 GLX می توان به حجم موتور 1761 سی سی، نسبت تراکم 9.3، سیستم انژکتوری پاشش چند نقطه ای، 8 سوپاپ، حداکثر توان موتور برابر با 100 اسب بخار با حداکثر گشتاور  153 نیوتن متر در سه هزار دور در دقیقه، حداکثر سرعت 190 کیلومتر در ساعت، شتاب صفر تا صد 11 ثانیه، مصرف سوخت ترکیبی 9 لیتر در هر 100 کیلومتر، سیستم انتقال قدرت 5 دنده دستی یا همان BE3، سوخت سازگار بنزین بدون سرب با اکتان 87 و 95، 70 لیتر گنجایش مخزن سوخت و 470 لیتر حجم فضای صندوق عقب پژو 405 می باشد. این موارد بخشی از مشخصات فنی این خودرو می باشد که برخی از افراد را به خود جذب نموده است. به این ترتیب افرادی که توان و تمکن مالی خرید نقد این خودرو را ندارند، می توانند از شرایط فروش اقساطی 405، مالیکت این خودرو را بدست آورند.

فروش 405 اقساطی با شرایط بلند مدت

در حال حاضر از فروش 405 اقساطی بلند مدت بیش از کوتاه مدت استقیال می شود چون بدین وسیله فرد تحت فشار مالی بیش از حد قرار نمی گیرد. در نتیجه راحت تر می توانند از عهدۀ پرداخت اقساط خودرو برآیند. توجه داشته باشید که تفاوت های اندکی میان پژو 405 GLX، 405 GLX CNG و 405 SLX وجود دارد که البته تأثیر مستقیم بر روی قیمت آنها داشته است. بنابراین هنگام خرید 405 اقساطی، نسبت به این مسئله اشراف داشته باشید و متناسب با خواسته و قدرت مالی خود، از شرایط فروش نقد و اقساطی آنها استفاده نمائید. سال های ابتدایی تولید پژو 405، این خودرو از محبوبیت بالایی برخوردار بود و به عنوان خودرو خانواده به حساب می آمد که البته به جرأت می توان بیان کرد که هم اکنون نیز یکی از محصولات پرطرفدار ایران خودرو به حساب می آید. از این رو داشتن کابین جادار و فراوانی قطعات از مهمترین مزایای این خودرو محسوب می شود. برای اطلاع از   خدمات فروش اقساطی ایران خودرو  به سایت مراجعه کنید.

همانطور که در بخشی از مباحث این مقاله بدان اشاره نمودیم، قیمت 405 اقساطی به مدل خودرو بستگی دارد که البته اقساط بلند مدت و کوتاه مدت نیز مقداری بر روی سود بازپرداخت مبلغ پژو 405 خواهد داشت. با توجه به اینکه فرد طی پرداخت اقساط می تواند صاحب خودرو شود، از نظر ارزشی بسیار مقرون به صرفه می باشد. علاوه بر آنکه بتوانید از شرایط فروش 405 اقساطی تحویل فوری استفاده نمائید.

فروش اقساطی پژو 405 یکی دیگر از خدمات ارزندۀ در عرصۀ فروش اقساطی محصولات ایران خودرو توسط مجموعۀ سایا خودرو به مشتریان گرامی می باشد، که از سوی مشتریان نیز مورد استقبال قرار گرفته است.

 

سایا خودرو

ارتباط با ما

 آدرس: رسالت خیابان فرجام ابتدای خیابان حیدرخانی شمالی پ ۱۱۱/۱ سایا خودرو

شماره تماس: 02171333133

ایمیل: info@sayakhodro.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 807
نمایش همه
علاقه مندی ها ()