دنا اقساطی یکی دیگر از روش های پرطرفدار خرید خودرو دنا می باشد. لذا افرادی که متقاضی خرید محصولات شرکت خودروسازی ایران خودرو هستند، می توانند از مزایای دنا پلاس استفاده نمایند. پس از گذشت 15 سال از فروش سمند توسط ایران خودرو، خودرو دنا در سال 1393 با عنوان فیس لیفت سمند تولید و به بازار عرضه شد و طراحی نمای جلو و عقب خودرو، داشبورد و ترمیم قسمت داخلی، تصحیح ترمزهای چهارچرخ دیسکی و ... موجب تفاوت عمدۀ این خودرو با سایر محصولات ایران خودرو گردید. با توجه به ویژگی های قابل توجهی که این خودرو دارد، شرایط فروش دنا اقساطی برای مشتریان در نظر گرفته شده است، تا بدین صورت افرادی که علاقه مند به خرید این محصول هستند، بتوانند با پرداخت اقساطی دنا پلاس خریداری نمایند.

فروش دنا اقساطی

خودرو دنا از جمله محصولات شرکت خودروسازی ایران خودرو است که از نظر مشخصات فنی بسیار عالی است و در جایگاه خود، طرفداران زیادی دارد. بنابراین فروش دنا اقساطی را در کنار فروش نقد این محصول قرار داده اند، تا بدین وسیله افرادی که علاقه مند به خرید خودرو با حجم موتور 1646 سی سی هستند، می توانند خودرو دنا را خریداری نمایند.

از جمله مشخصات فنی خودرو دنا می توان به موتور EF7، حداکثر توان موتور 115 اسب بخار، حداکثر گشتاور 157 نیوتن متر، نسبت تراکم 11، 16 سوپاپ، سوخت بنزین بدون سرب اکتان، سیستم انژکتوری با پاشش چند نقطه ای، حداکثر سرعت 189 کیلومتر بر ساعت، شتاب صفر تا صد 13.5 ثانیه، سیستم انتقال قدرت دستی پنج سرعته، مصرف سوخت خارج شهر 6.2، مصرف سوخت ترکیبی 7.74، حجم فضای صندوق عقب 500 Lit و ... اشاره نمود. به این ترتیب شرکت های عرضه کنندۀ خودرو برای سهولت در خرید خودرو، شرایط فروش اقساطی دنا را برای مشتریان فراهم نموده اند. بنابراین افرادی که متقاضی خرید دنا اقساطی هستند، می توانند با شرایط مناسب نقد و اقساط این مدل خودرو را خریداری نمایند.

فروش دنا پلاس اقساطی

به دلیل ویژگی های ساختاری و مشخصات فنی که خودروی دنا پلاس دارد، از شرایط فروش اقساطی می توان این نوع خودرو را خریداری نمود. به این ترتیب عموم مردم می توانند بر اساس خواسته و نیاز خود، خودروی دنا را خریداری و استفاده نمایند. داشتن سیستم صوتی و تصویری، قابلیت های سیستم رهیاب، دکمه های کنترل روی فرمان، تهویه اتوماتیک، تاشونده اتوماتیک، آینه های جانبی برقی راهنما دار و ... از دیگر مشخصات فنی خودرو دنا پلاس می باشد که افراد زیادی را به خود جلب می کند.

به این ترتیب شرکت های خرید و فروش خودرو، شرایط فروش دنا اقساطی را در انتخاب مشتریان قرار می دهند، تا افرادی که توان مالی خرید نقد خودرو دنا را ندارند، بتوانند به صورت اقساطی این محصول را خریداری کنند.

فروش دنا اقساطی با اقساط بلند مدت و کوتاه مدت صورت می گیرد. بنابراین افراد پس از بررسی شرایط مالی و مدیریت بودجه بندی خود، می توانند مناسب ترین شرایط فروش اقساطی را برای خرید دنا اقساطی انتخاب نمایند. برای اطلاع از نحوه فروش اقساطی سایپا به سایت مراجعه کنید. 

خودرو دنا از نظر بدنه و مشخصات موتوری در حد قابل قبول است و افراد زیادی علاقه مند به خرید و داشتن خودرو دنا پلاس می باشند. بنابراین افرادی که نیاز به خودروی قیمت مناسب و مشخصات فنی متوسط هستند، می توانند تجربۀ خرید دنا اقساطی با تحویل فوری دنا را داشته باشند. بدین وسیله پس از پرداخت بخشی از مبلغ خودرو در ابتدای عقد قرارداد، خودرو خود را تحویل بگیرند و الباقی مبلغ ماشین را طی چندین قسط پرداخت نمایند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص خرید و فروش دنا اقساطی می توانید با مجموعۀ سایا خودرو ارتباط برقرار کنید و پس از مشاهدۀ شرایط اقساط با قیمت مناسب، خودرو دنا پلاس را سفارش دهید.

 

سایا خودرو

ارتباط با ما

 آدرس: رسالت خیابان فرجام ابتدای خیابان حیدرخانی شمالی پ ۱۱۱/۱ سایا خودرو

شماره تماس: 02171333133

ایمیل: info@sayakhodro.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 750
نمایش همه
علاقه مندی ها ()