دنا اقساطی یکی دیگر از شرایطی است که به افراد کمک می کند که بتوانند با قیمت و شرایط ایده آل این خودرو را خریداری نمایند. دنا یکی دیگر از محصولات ایران خودرو است که دارای مشخصات فنی متفاوتی است و این مسئله موجب جلب رضایت مشتریان بیش از پیش شده است. لذا افرادی که علاقه مند به خرید خودرو داخلی هستند، می توانند از ویژگی های این محصول استفاده نمایند. امروزه خرید و فروش   دنا اقساطی را می توان در شرکت و فروشگاه های معتبر عرضه کنندۀ خودروهای داخل مشاهده نمود. کاربرد خودرو بیش از پیش برای افراد احساس می شود و عموم افراد می توانند متناسب با شرایط مالی خود، با قیمت مناسب خودرو خریداری نمایند. برای ارائه درخواست خرید دنا اقساطی می توانید با مجموعۀ سایا خودرو تماس بگیرید.

فروش دنا اقساطی بلند مدت و کوتاه مدت

همانطور که می دانید شرکت ها و نمایشگاه های عرضۀ خودرو تلاش می کنند که برای مشتریان بتوانند شرایط مناسبی را فراهم کنند. بدین وسیله بتوانند مناسب ترین نوع خودرو را مطابق با مدیریت مالی خود خریداری نمایند. لذا فروش دنا اقساطی بلند مدت و کوتاه مدت با تحویل فوری خودرو در راستای جلب رضایت مشتریان در نظر گرفته می شود و به مشتریان پیشنهاد می شود.

دنا پلاس و دنا پلاس توربو از هم خانواده های خودرو دنا محصول گروه خودروسازی ایران خودرو می باشد که از لحاظ فنی و شکل ظاهری با دنا دارای تفاوت های جزئی می باشد. لذا هنگام خرید دنا اقساطی توجه داشته باشید که کدام یک از مدل های دنا را سفارش می دهید. در واقع قیمت هر کدام از مدل های متنوع خودرو دنا متفاوت هستند و در نتیجۀ آن قیمت اقساط خودرو نیز متفاوت از یکدیگر می باشد.

در حال حاضر امکان خرید دنا پلاس اقساطی و همچنین دنا پلاس توربو اقساطی برای متقاضیان فراهم می باشد. به این ترتیب افرادی که علاقه مند به داشتن خودرو دنا هستند، بر اساس مدیریت مالی خود و همچنین شرایط فروش دنا اقساطی بلند مدت و یا کوتاه مدت، می توانند مناسب ترین شرایط را انتخاب نمود و صاحب خودروی مورد دلخواه خود شوند.

با توجه به افزایش قیمت خودرو در بازار آزاد، خرید خودرو مطابق با تعرفۀ شرکت ایران خودرو سخت شده است. از این رو گروه سایا خودرو تلاش می کند که بتواند متناسب با نیاز مشتریان و قیمت شرکت و بازار، قیمت منصفانه ای را متناسب با شرایط اقساطی 12 الی 48 ماهه که می تواند متغیر نیز باشد، به مشتریان پیشنهاد دهند.

شرایط فروش دنا اقساطی همانند دیگر محصولات ایران خودرو است، با این تفاوت که بر اساس قیمت دنا، دنا پلاس و دنا پلاس توربو مبلغ پیش پرداخت و مبلغ اقساط متغیر از یکدیگر می باشد و در عین حال انتخاب اقساط کوتاه مدت و بلند مدت نیز به نوبۀ خود تأثیرگذار می باشد. برای اطلاع از  خرید اقساطی ایران خودرو  به سایت مراجعه کنید.

فروش اقساطی دنا با تحویل فوری خودرو به مشتریان پیشنهاد می شود. به این ترتیب ساعاتی پس از پرداخت پیش قسط و عقد قرارداد، خودرو به خریدار تحویل داده می شود و الباقی مبلغ خودرو طی اقساط تعیین شده تسویه می گردد.

به همین جهت افراد زیادی علاقه مند به خرید دنا اقساطی با شرایط تحویل فوری هستند که بتوانند حین پرداخت اقساط، از خودرو نیز استفاده نمایند. بدین وسیله رضایت مندی مشتریان بیشتر تأمین شده و خرسند می شوند. فروش اقساطی خودروهای داخلی طرفداران بیشتری دارد چون قیمت خودروهای داخلی ارزان تر از خودروهای خارجی است. به همین جهت از شرایط فروش اقساطی ایران خودرو حمایت بیشتری می شود.

برای اطلاع از شرایط فروش دنا اقساطی و زمان تحویل خودرو می توانید با مجموعۀ سایا خودرو ارتباط برقرار کنید.

 

سایا خودرو

ارتباط با ما

 آدرس: رسالت خیابان فرجام ابتدای خیابان حیدرخانی شمالی پ ۱۱۱/۱ سایا خودرو

شماره تماس: 02171333133

ایمیل: info@sayakhodro.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 749
نمایش همه
علاقه مندی ها ()