فروش اقساطی سایپا  از دیگر گزینه های انتخابی عموم افراد به حساب می آید. شرکت خودروسازی سایپا به عنوان یکی از کمپانی های فعال در زمینۀ تولید انواع خودرو سواری، شاسی بلند و باری است که در ایران فعالیت می کند و تا کنون توانسته محصولات متنوعی را با کیفیت بالا تولید و یا مونتاژ نماید. بنابراین افرادی که علاقه مند به داشتن یکی از محصولات سایپا هستند، می توانند از شرایط فروش نقدی و اقساطی سایپا متناسب با شرایط اقتصادی خود استفاده نمایند. امروزه نسبت به گذشته متقاضیان استفاده از شرایط  فروش اقساطی سایپا  طرفداران زیادی پیدا کرده است چون به مراتب قیمت محصولات سایپا و سایر شرکت های خودروسازی داخلی و خارجی افزایش یافته است. در نتیجه افراد ترجیح می دهند، برای خرید خودرو، بتوانند از شرایط ویژه فروش اقساطی بلند مدت سایپا استفاده نمایند. لذا مجموعه سایا خودرو نیز در حوزۀ خرید و فروش نقد و اقساط خودروهای داخلی و خارجی با شرایط پیشنهادی عالی فعالیت می کند.

فروش اقساطی سایپا با شرایط اقساط بلند مدت

از آنجایی که فروش اقساطی به عنوان یکی از آپشن های مهم و عام پسند محسوب می شود، نسبت به گذشته شرایط فروش اقساطی خودرو راحت تر شده است که افراد بیشتری بتوانند خودروی مورد دلخواه خود را با قیمت مناسب و کمترین سود بازپرداخت خریداری نمایند. بنابراین شرکت های تولید کننده و عرضه کنندۀ خودرو تلاش نمودند که شرایط فروش اقساطی بلند خودرو محصولات سایپا را در دسترس و انتخاب متقاضیان خرید قرار دهند، تا بدین وسیله بتوانند سطح رضایت مند مشتریان را بیش از پیش برآورده سازند.

هدف از فروش اقساط بلند مدت، پرداخت بخشی از مبلغ کلی خودرو در ابتدای قرارداد و الباقی قیمت خودرو طی چندین قسط طولانی مدت تسویه می شود. به این ترتیب افراد به راحتی می توانند یکی از محصولات شرکت خودروسازی سایپا را انتخاب نمود و به صورت اقساط بلند مدت و یا کوتاه مدت مطابق با شرایط اقتصادی خود خریداری نمایند. مهمترین مسئله ای که در زمینۀ خدمات فروش اقساطی خودرو مطرح می شود و برای متقاضیان خرید بسیار حائز اهمیت است، تعیین زمان تحویل خودرو است.

از این رو مجموعه سایا خودرو، شرایط فروش فوق العاده اقساطی سایپا با تحویل فوری را در اختیار مشتریان قرار می دهد. بدین ترتیب افراد ساعاتی پس انعقاد قرارداد، می توانند خودروی خریداری شده را تحویل بگیرند و سپس اقساط را حین استفاده از اتومبیل تسویه نمایند.

فروش ویژه اقساطی سایپا با شرایط اقساط کوتاه مدت

فروش اقساطی کوتاه مدت سایپا نیز برای برخی از افراد که توان مالی کافی برای خرید اتومبیل به صورت سه الی چهار قسط را دارند، می تواند بهترین گزینه محسوب شود. از این رو مهمترین فاکتور در انتخاب شرایط فروش اقساطی محصولات سایپا و هر شرکت خودروسازی داخلی و خارجی، اطلاع از توان مالی و اقتصادی فرد است که بداند از عهدۀ باز پرداخت اقساط خودرو بر می آید. البته شرایط فروش قسطی برای هر یک از محصولات سایپا متفاوت است و از این رو افراد با آزادی عمل بیشتری می توانند مدل، تعداد و مبلغ اقساط خودرو را مشخص نمایند. توجه به این فاکتورها لازم و ضروری است چون تأثیر مستقیم بر روی سود و بازپرداخت اقساط خودرو دارد. از این رو با مدیریت مالی، افراد به سادگی می توانند از شرایط فروش اقساطی تحویل فوری سایپا برای خرید اتومبیل مورد علاقۀ خود استفاده نمایند و در عین حال تحت فشار مالی بیش از توان اقتصادی خود قرار نگیرند.

مجموعۀ سایا خودرو نیز در همین راستا فعالیت حرفه ای تیم کارشناسان مجرب خود را راه اندازی کرده است. بنابراین پس از أخذ مجوزهای لازم از اتحادیه های مربوطه، پیشنهاد فروش اقساطی سایپا و سایر محصولات شرکت های خودروسازی داخلی و خارجی را در اختیار مشتریان گرامی قرار می دهد.

 

سایا خودرو

ارتباط با ما

 آدرس: رسالت خیابان فرجام ابتدای خیابان حیدرخانی شمالی پ ۱۱۱/۱ سایا خودرو

شماره تماس: 02171333133

ایمیل: info@sayakhodro.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
1 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 3029
نمایش همه
علاقه مندی ها ()