خرید لاستیک نیاز به دقت و توجه بسیار دارد چون تأثیر قابل توجهی بر روی عملکرد و بازدهی اتومبیل دارد. به همین دلیل همواره ذهن افراد درگیر نحوۀ انتخاب و خرید بهترین لاستیک می باشد. شرکت های تولید کنندۀ تایر مطابق با تنوع مدل های اتومبیل، محصولات خود را ساخته و به بازار داخل و خارج عرضه می کنند که مقاومت بالایی نسبت به شرایط محیطی و همچنین مشخصات فنی و وزن خودرو داشته باشند. از این رو  خرید لاستیک به عنوان یک دغدغه برای دارندگان خودرو به حساب می آید. اگر قصد خرید لاستیک سواری، شاسی بلند، لاستیک باری، لاستیک ماشین آلات سنگین و کشاورزی را دارید، بهتر است با افراد متخصص و با تجربه مشورت نمائید تا بدین وسیله بتوانید مناسب ترین مدل و برند تایر را انتخاب و سفارش دهید.

فروشگاه اینترنتی تایر ایرانیان نیز با فعالیت چندین ساله در زمینۀ تأمین و خرید انواع لاستیک سواری و غیر سواری در تهران فعالیت می کند و به منظور سهولت در خرید لاستیک ارزان برای مشتریان، شرایط خرید اینترنتی لاستیک های مختلف را  ایجاد کرده است.

خرید لاستیک غیر سواری

تنوع ماشین های غیر سواری چون وانت، نیسان، تراکتور، ماشین آلات سنگین راهسازی و کشاورزی بسیار است. لذا مالکین خودروهای غیر سواری می توانند متناسب با مدل و مشخصات فنی اتومبیل، مدل لاستیک کشاورزی مورد نظر خود را انتخاب نموده و استفاده نمایند.

پیش از خرید لاستیک سواری و غیر سواری بهتر است که شناخت جامعی نسبت به ویژگی های ساختاری و ظاهری تایر داشته باشید که می تواند شما را در انتخاب و خرید بهترین لاستیک یاری رساند. آج میانی، شیار، آج کناریف شانه تایر، لایه های سرپوش، تسمه های فولادی، پوشش رادیال، بید، زهوار، الیه نگهدارنده هوا در داخل لاستیک و محدودۀ آج تایر از جمله ویژگی و نشانه های ظاهری آج تایر محسوب می شود که هنگام خرید تایر باید نسبت به آنها توجه نبود و کیفیت و ابعاد آن را مورد بررسی دقیق قرار داد.

علاوه بر توجه به اجزای تشکیل دهندۀ لاستیک خودرو، مشخه های ساختاری تایر نیز در جایگاه خود تأثیر بسزایی در توان و بازدهی اتومبیل دارد. به این ترتیب متقاضیان خرید لاستیک پیش از سفارش نهایی تایر، علائم و نوشته های مندرج بر روی تایر را به طور دقیق باید مطالعه نماید و سپس مناسب ترین مدل لاستیک را انتخاب کند که تناسب درستی با مشخصات فنی موتور و وزن خودرو داشته باشد. میزان قطر رینگ تایر بر حسب مقیاس اینچ، شاخص وزن و سرعت، تعیین کد شناسایی لاستیک در کشور سازندۀ تایر، تعیین نوع شرایط آب و هوایی، تعیین نوع ساختار اولیۀ تشکیل دهندۀ لاستیک، میزان حداکثر فشار، باد و سرعت مجاز، تعیین سطح ساییدگی، چسبندگی و دما، تعیین رادیال یا بایاس بودن لاستیک، نسبت ارتفاع فاق به پهنا و تعیین نوع لاستیک سواری و یا غیر سواری از مهمترین مشخصاتی هستند که بر روی تایر حکاکی می شود. بدین ترتیب مشتریان هنگام خرید انواع لاستیک به آنها توجه می نمایند و پس از بررسی دقیق آنها، نوع تایر مورد نظر را انتخاب می نمایند که تأثیر مستقیم بر روی عملکرد کلی خودرو خواهد داشت.برای خرید لاستیک میشلن به سایت مراجعه کنید.

خرید لاستیک با نازلترین قیمت

تنوع بالای تولید و عرضۀ تایر، باعث گردیده که برخی از برند و مدل های مختلف تایر را بتوان با قیمت ارزان خریداری نمود. لذا در برخی از فروشگاه های معتبر تأمین و عرضه کنندۀ تایرهای ایرانی و خارجی، بتوانید تجربۀ خرید لاستیک ارزان با کیفیت و برند عالی را داشته باشید که از مقاومت بالایی برخوردار باشد.

در همین راستا، فروشگاه تایر ایرانیان نیز تلاش نموده که در طول فعالیت حرفه ای خود، بتواند شرایط ایده آلی برای خرید انواع لاستیک سواری و غیر سواری با قیمت مناسب برای متقاضیان خرید تایر فراهم کند.

فروشگاه تایر ایرانیان

آدرس فروشگاه مرکزی : خیابان امیرکبیر تیمچه امیر کبیر پلاک414

ایمیل: info@tireiranian.com

شماره های تماس: 09122381610--33932855

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 579
نمایش همه
علاقه مندی ها ()