لاستیک جی تی از برندهای معتبر در سطح جهانی است که از کیفیت و تنوع بالایی برخوردار است. شرکت جی تی در کشور اندونزی و سال 1951 تأسیس شده است و در ابتدای فعالیت خود، لاستیک های دوچرخه را تولید و رانۀ بازار می نمود ولی با گذشته زمان و توسعۀ فعالیت تجاری خود، موفق به ساخت انواع لاستیک سواری جی تی شد که شرایط رقابتی مناسبی را نسبت به رقبای تجاری خود در جهان بدست آورد. از آن تاریخ به بعد شاهد خرید و فروش  لاستیک جی تی در سطح بازار جهان می باشیم و همچنان بر تنوع محصولات خود می افزاید و به دنبال کسب رضایت دوچندان از سوی مشتریان خود می باشد.

فروشگاه اینترنتی تایر ایرانیان نیز برای پاسخگویی به نیاز مشتریان این محصول، شرایط مناسبی برای فروش انواع لاستیک جی تی در سطح بازار داخل فراهم نموده است و به این ترتیب افراد به سادگی می توانند در هر موقعیت زمانی و مکانی، نوع تایر سواری جی تی مورد نظر خود را به صورت اینترنتی سفارش دهند.

فروش انواع لاستیک سواری جی تی

لاستیک به عنوان قطعات اصلی تایر محسوب می شود و انتخاب مدل و برند تایر از اهمیت بسزایی برخوردار است. بنابراین خرید لاستیک به عنوان یک دغدغه برای افراد به حساب می آید چون تأثیر مستقیم بر روی میزان چسبندگی تایر به سطح جاده و همچنین سرعت خودرو و روان بودن فرمان خودرو دارد. به همین دلیل کمپانی GT نیز در جایگاه خود ، همواره تلاش نموده که لاستیک های سواری جی تی منطبق با استانداردهای بین المللی تولید و به بازار عرضه شود.

خرید و فروش لاستیک جی تی به عنوان یکی از برندهای مطرح در جنوب شرق آسیا شناخته می شود و بسیاری از شرکت های خودروسازی بزرگ در جهان چون رنو، سیتروئن، فیات، فولکس واگن و ... خودروهای خود را به لاستیک های سواری جی تی مجهز می کنند. کیفیت محصولات لاستیک جی تی بسیار بالا می باشد و متناسب با شرایط آب و هوایی مختلف، انواع لاستیک جی تی زمستانی، تابستانی و چهار فصل را تولید و در دسترس مصرف کنندگان قرار داده است.

کمپانی جی تی به دلیل حجم بالای متقاضی، توانسته بیش از 60 میلیون حلقه از لاستیک های جی تی در سال تولید نماید. بدین ترتیب در ایران نیز به دلیل استقبال فراوان، وارد شده و به عنوان یک محصول رقباتی با لاستیک های کشور کره ای و ژاپنی در ایران شناخته می شود. افرادی که علاقه مند به خرید انواع لاستیک جی تی با دوام هستند، می توانند مراجعۀ حضوری و یا اینترنتی از محصولات لاستیک سواری جی تی در فروشگاه اینترنتی تایر ایرانیان داشته باشند.

خرید لاستیک جی تی ارزان

همانطور که می دانید لاستیک جزء قطعات مهم و کاربردی خودرو محسوب می شود. لذا هنگام خرید لاستیک جی تی باید مشخصات فنی مندرج بر روی تایر را در نظر داشته باشید چون مرتبط به حداکثر سرعت مجاز، شاخص وزن تایر، میزان حداکثر فشار، ساییدگی چسبندگی و دما، فشار باد مجاز و ... می شود که تأثیر مستقیم بر میزان چسبندگی تایر بر سطح جاده دارد.برای اطلاع از فروش لاستیک به سایت مراجعه کنید.

تنوع محصولات لاستیک سواری جی تی افزایش یافته است که در نتیجۀ آن قیمت لاستیک جی تی ارزان تر از سال های اولیۀ تولید این محصول شده است. لذا افراد بر مبنای مدل خودرو و شرایط آب و هوایی که از اتومبیل استفاده می نماید، می توانند مناسب ترین مدل لاستیک جی تی را انتخاب کنند که مقاومت بالایی نسبت به شرایط محیطی و تأثیر مثبت بر روی توان اتومبیل داشته باشد.

برای خرید انواع لاستیک جی تی ارزان و با دوام می توانید با فروشگاه تایر ایرانیان تماس حاصل نمائید و پس از بررسی دقیق محصولات موجود در فروشگاه، مناسب ترین مدل لاستیک سواری جی تی را سفارش دهید.

فروشگاه تایر ایرانیان

آدرس فروشگاه مرکزی : خیابان امیرکبیر تیمچه امیر کبیر پلاک414

ایمیل: info@tireiranian.com

شماره های تماس: 09122381610--33932855

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 624
نمایش همه
علاقه مندی ها ()