فروش اقساطی خودرو از دیگر گزینه های خرید خودرو به صورت غیر نقدی است. لذا افرادی که مایل به خرید اقساطی خودروهای داخلی و خارجی هستند، می توانند از مزایای فروش ویژۀ اقساطی خودرو توسط کمپانی های معتبر بهره مند شوند. با بهره گیری از مزایای فروش اقساطی خودرو به راحتی می توان در مدت زمان کوتاهی فرد می تواند خودروی مورد دلخواه خود را با قیمت مناسب خریداری نماید و مبلغ آن را به صورت اقساطی در بلند مدت و یا کوتاه مدت پرداخت نمایند.

با مراجعه به شرکت مبین خودرو ، می توانید از شرایط و ملزومات  فروش اقساطی خودرو  برای کمپانی های خودروسازی داخلی و خارجی مطلع گردید.

نحوۀ خرید اقساطی خودرو

همانطور که می دانید خرید و فروش اقساطی خودرو دارای یک سری ضوابط و شرایطی است که بر اساس آن، خودرو را به افراد تحویل می دهند و در عین حال مفاد قرارداد فروش خودرو تنظیم می گردد. توجه به این مؤلفه ها، لازم و ضروری است، بنابراین افراد بر اساس این نکات، تعداد اقساط و نحوۀ تحویل خودرو را مشخص می کنند. با توجه به تنوع تولید و عرضۀ خودروهای داخلی و خارجی، افراد تمایل بیشتری برای داشتن خودرو پیدا کرده اند. بنابراین شرکت های سازندۀ خودرو و همچنین نمایندگی های فروش فعال در سراسر کشور برای پاسخگویی به نیاز مردم، اقدام به فروش نقد و اقساطی خودروهای داخلی و خارجی می کنند، تا بدین وسیله افراد راحت تر از گذشته بتوانند خودرو مورد علاقۀ خود را با شرایط ایده آل خریداری کنند.

لذا ارائه خدمات فروش اقساطی خودرو یکی از بهترین راهکارهایی است که کمپانی و شرکت های عرضه کنندۀ خودرو، برای آنکه بتوانند مشتریان خود را راضی نگه دارند، به مشتریان خود پیشنهاد می کنند. بدین وسیله با ارائه آپشن های مختلف به خریدار، فرد راحت تر می تواند خودروی مورد نظر خود را با قیمت مناسب خریداری نماید. شرایط لیزینگ خودرو یا همان فروش اقساطی خودرو متناسب با شرایط مالی افراد مختلف، می تواند تغییر کند. بنابراین افراد به راحتی می توانند از این موقعیت برای خرید خودرو با قیمت مناسب استفاده نمایند.

در نتیجه افرادی که بودجۀ مالی خرید نقد خودرو را ندارند، می توانند از شرایط اقساطی با پرداخت کوتاه مدت و یا بلند مدت بهره گیرند و بدین وسیله خودرو تولید داخلی و یا خارجی را انتخاب و خریداری نمایند.

فروش اقساطی بلند مدت خودرو

امروزه شرکت های خودروسازی برای جلب رضایت مشتریان، شرایط مناسبی برای فروش اقساطی بلند مدت خودرو را در اختیار متقاضیان خرید خودرو قرار داده اند، تا بدین صورت به راحتی بتواند از عهدۀ پرداخت آن برآید. بدین ترتیب فرد با اقساط بلند مدت، می تواند مبلغ کل خودرو را تسویه کند. استفاده از این موقعیت به افراد کمک می کند که متناسب با توان مالی خود، بتوانند نوع خودرو را انتخاب کنند. لذا شرایط مناسبی برای فروش اقساطی ایران خودرو، فروش اقساطی سایپا، فروش اقساطی گروه بهمن موتور، فروش اقساطی مزدا، فروش اقساطی کرمان موتور و ... را در اختیار مشتریان قرار می دهند چون افزایش تنوع محصولات شرکت های خودروسازی، رضایت مندی بیشتری را برای افراد به دنبال خواهد داشت.برای اطلاع از خدمات فروش اقساطی سایپا به سایت مراجعه کنید.

قیمت فروش اقساطی خودرو

قیمت فروش اقساطی خودرو به مدل و برند خودرو بستگی دارد. البته تعداد اقساط پرداخت مبلغ نهایی خودرو نیز به نوبۀ خود می تواند مقداری تأثیرگذار باشد. از این رو مطابق با مدل خودرو و تعداد اقساط خودرو، می توانید پیش از خرید خودرو از قیمت فروش اقساطی خودرو توسط کمپانی خودروسازی مطلع گردید.

شرکت مبین خودرو  از جمله شرکت های معتبری است که در زمینۀ خرید و فروش اقساطی خودرو با برندهای مطرح داخلی و خارجی در سراسر کشور فعالیت می کند.

شرکت مبین خودرو

شعبه مرکزی:

تهران , میدان ونک , خیابان ولیعصر , بالاتر از میرداماد , خیابان یزدان پناه , پلاک ۸۳ , طبقه چهارم  , واحد ۱۶   

شماره تماس :  ۷۰۰۵ ۸۸۸۵ , ۷۰۰۴ ۸۸۸۵

 

شعبه غرب و شوروم:

تهران , بزرگراه ستاری شمال , بلوار میرزابابایی , بعد از ایران زمین شمالی , پلاک ۱۶۸/۱

خط ویژه: ۲۰۰۲ ۴۴۴۴

ایمیل: mobinkhodro@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 3398
نمایش همه
علاقه مندی ها ()