فروش اقساطی خودرو به عنوان یکی دیگر از راهکارهایی است که دارای طرفداران زیادی در سراسر کشور می باشد. در واقع ارائه خدمات فروش اقساطی خودرو، یکی از گزینه هایی است که افراد با سطح درآمد اندک و متوسط می توانند با مدیریت مالی خود، موفق به خرید خودرو مورد علاقۀ خود شوند. چند سال اخیر بر تنوع مدل های خودرویی که توسط کمپانی های خودروسازی داخلی و خارجی افزوده شده است که در نتیجۀ آن قیمت خرید خودروها نیز نسبت به یکدیگر متفاوت هستند.

بنابراین افراد به سادگی می توانند با بررسی آپشن های خودرو و قیمت آن ها، انتخاب بهتری نسبت به مدل و برند اتومبیل داشته باشند. در نتیجه شرایط فوق العاده  فروش اقساطی خودرو نیز به افراد کمک می کند که راحت تر از گذشته بتوانند مناسب ترین نوع اتومبیل را بر اساس شرایط مالی و سلیقه ای خود خریداری نمایند. با مراجعه به شرکت مبین خودرو، می توانید از خدمات مشاورۀ رایگان برای خرید اقساطی خودرو با شرایط تحویل فوری و اقساط بلند مدت و یا کوتاه مدت بهره مند شوید.

فروش اقساطی کوتاه مدت خودرو

فروش اقساطی کوتاه مدت خودرو به عنوان یکی از گزینه های عالی برای افرادی است که از سطح مالی متوسط برخوردار می باشند و قدرت خرید خودرو، طی چند قسط کوتاه مدت را دارند و بدین وسیله می توانند تسویۀ کامل اتومبیل را انجام دهند. البته همانطور که می دانید تمام این راهکارها بستگی به توان و بودجۀ مالی افراد دارد و بدین وسیله افراد راحت تر از گذشته می توانند نوع اتومبیل و شرایط پرداخت اقساط خودرو را انتخاب نمایند.

با ارائه خدمات فروش اقساطی خودرو، بستر مناسبی برای افزایش تقاضای مشتریان برای خرید اتومبیل فراهم می شود. بدین وسیله می توانند از مزایای چنین شرایطی، برای انتخاب و خرید اتومبیل مورد دلخواه خود استفاده نمایند و بدین وسیله می توانند مناسب ترین مدل خودرو را از کمپانی های خودروسازی داخلی و خارجی خریداری نمایند.

در حال حاضر شرایط فروش اقساطی محصولات ایران خودرو، سایپا، کرمان موتور، هیوندای، شرکت بهمن موتور، کیا موتورز، مزدا و ... برای عموم مردم فراهم می باشد. لذا شرایط فروش به صورت اقساط بلند مدت و کوتاه مدت با تحویل فوری خودرو برای متقاضیان خرید اتومبیل در سراسر کشور فراهم می باشد.

شرایط عقد قرارداد فروش اقساطی خودرو

مفاد قرارداد فروش اقساطی خودرو مطابق با کمپانی های خودروسازی مختلف، متفاوت است. در نتیجه آن افراد پیش از خرید اقساطی خودرو، بهتر است که به طور دقیق تمامی بندهای قرارداد را مطالعه نمایند و بدون بررسی دقیق مفاد قرارداد، از خرید اتومبیل ممانعت نمائید. توجه داشته باشید که برای خرید اقساطی خودرو به مراکز و نمایندگی فروش معتبر مراجعه نمائید و پس از اطمینان از سابقۀ خدمات شرکت، اقدام به خرید اقساطی خودرو نمائید.

امروزه امکان ثبت سفارش اینترنتی خرید اقساطی خودرو برای متقاضیان خرید اتومبیل فراهم می باشد. سپس کارشناسان فروش شرکت عرضه کنندۀ خودرو، با افراد تماس گرفته و مابقی مراحل عقد قرارداد و انتخاب مدل و برند اتومبیل به صورت اینترنتی و یا حضوری دنبال می شود. به این ترتیب افراد راحت تر از گذشته، قادر به خرید اتومبیل مورد دلخواه خود خواهند بود و با مدیریت مالی درآمد خود، می توانند از پس پرداخت اقساط خودرو برآیند.برای اطلاع از شرایط فروش اقساطی ایران خودرو به سایت مراجعه کنید.

قیمت قروش اقساطی خودرو با قیمت فروش نقد خودرو متفاوت است که البته برای افرادی که وسع خرید نقدی اتومبیل را ندارند، بسیار مقرون به صرفه می باشد. به همین جهت روزبروز بر متقاضیان خرید اقساطی خودرو در سراسر کشور افزوده می شود.

شرکت مبین خودرو سال های متوالی است که در زمینۀ فروش اقساطی خودروهای داخلی و خارجی در تهران فعالیت می کند و قادر به ارائه خدمات به متقاضیان سراسر کشور نیز می باشد.

شرکت مبین خودرو

شعبه مرکزی:

تهران , میدان ونک , خیابان ولیعصر , بالاتر از میرداماد , خیابان یزدان پناه , پلاک ۸۳ , طبقه چهارم  , واحد ۱۶   

شماره تماس :  ۷۰۰۵ ۸۸۸۵ , ۸۸۸۵۷۰۰۴

ایمیل: mobinkhodro@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
8 / 10
از 5 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 9992
نمایش همه
علاقه مندی ها ()