لاستیک نکسن محصول شرکت نکسن است که فعالیت حرفه ای خود را در زمینۀ تولید انواع لاستیک سواری و غیر سواری در سال 1942 در کشور کره جنوبی آغاز نمود. کمپانی نکسن جزء یکی از برندهای بزرگ در جهان است که مشتریان زیادی در سراسر جهان دارد. فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک نیز به عنوان یکی از فروشگاه های با سابقه در زمینۀ فروش لاستیک های خارجی، امکان خرید انواع لاستیک نکسن را برای علاقه مندان این محصول فراهم نموده است. این برند خارجی در میان رقبای تجاری خود، از کیفیت بالایی برخوردار است و همواره افراد زیادی تمایل به خرید این نوع برند را دارند.

فروش انواع لاستیک سواری نکسن

فروش لاستیک سواری نکسن بیشترین خواستار را دارد. در واقع این شرکت همواره تلاش داشته کرده که بر کیفیت محصولات خود بیفزاید و این موضوع باعث افزایش و بهبود کیفیت محصولات این شرکت شده است. شرکت نکسن نیز همانند سایر شرکت های همکار خود، متناسب با شرایط آب و هوایی مختلف، لاستیک های نکسن را طراحی و تولید نماید که باعث حفظ پایداری لاستیک با سطح زمین گردد. به عبارتی راننده بتواند کنترل راحت تری نسبت به فرمان خودرو داشته باشد. همانطور که می دانید در آب و هوای بارانی و برفی باید میزان چسبندگی لاستیک به سطح زمین افزایش پیدا کند و بدین وسیله فرد بتوانند کنترل فرمان را حفظ نماید. از این رو لاستیک های سواری نکسن نیز بر اساس شرایط آب و هوایی تابستانی، زمستانی و چهار فصل طراحی شده اند. دیگر نیاز نیست نگران لغزش و لرزش خودرو در فصول سرد و بارانی باشید.

در واقع هنگام خرید تایر نکسن، باید از طریق کارشناس فروش تایر از این مسئله اطمینان حاصل نمائید. به یاد داشته باشید مقولۀ خرید لاستیک ساده نمی باشد و با افراد فنی مشورت کنید و یا با سرچ اینترنتی بتوانید اطلاعات خود را در رابطه با معنا و مفهوم اعداد و حروف نوشته شده بر روی تایر افزایش دهید. لذا اگر در خرید لاستیک نکسن مبتدی هستید و از آگاهی لازم برخوردار نمی باشید، می توانید با کارشناسان متخصص فروش فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک تماس بگیرید.

خرید لاستیک نکسن با الیاف پلی استر

همانطور که می دانید نوع الیاف تشکیل دهندۀ تایر، نقش مهمی بر روی میزان چسبندگی تایر بر سطح زمین دارد. بنابراین پیش از خرید لاستیک نکسون می توانید با مشاهدۀ نوشته های مندرج بر روی تایر، از جنس الیاف سازندۀ تایر مطلع گردید. توجه داشته باشید که نسل جدید لاستیک های سواری را لاستیک های چند لایه با الیاف پلی استر و فناوری نانو تشکیل می دهد. بنابراین هنگام خرید لاستیک نکسن چند لایه نسبت به این مسئله اطمینان حاصل نمائید.برای خرید لاستیک کویر تایر به سایت مراجعه کنید. 

توجه به ارقام و حروف مندرج بر روی تایر نکسن، لازم و ضروری است چون اطلاعاتی از قبیل حداکثر سرعت مجاز، حداکثر فشار و بار مجاز، حداقل دمای حرارتی، تاریخ تولید تایر، ابعاد تایر و پهنای رینگ و قطر رینگ، نوع ساختار رادیال یا بایاس، ارتفاع آج و نوع الیاف تشکیل دهندۀ لاستیک و ... را به شما می دهد. بنابراین با دانش و اطلاعات جامع اقدام به خرید لاستیک های نکسن با قیمت ارزان و کیفیت عالی می نمائید. اگر از خودرو خود در مناطق آب و هوایی خشک و کویری استفاده می کنید، بهتر است که لاستیک نکسن فصل تابستان آن را تهیه نمائید که پایداری و کنترل فرمان را برای شما راحت تر می کند. علاوه بر آن تایر از نظر مقاومت نسبت به دما تحمل بیشتری دارد.

فروشگاه رینگ و لاستیک چرخ و یدک نیز یکی از مجموعه های فعال در زمینۀ تأمین وتوزیع انواع لاستیک نکسون در سراسر کشور فعالیت می کند.

 

 فروشگاه چرخ و یدک

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ط دوم

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط ویژه :02133569328-02133569862

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 605
نمایش همه
علاقه مندی ها ()