خرید لاستیک بر پایۀ مدل خودرو صورت می گیرد. در واقع لاستیک به عنوان یکی از قطعات مهم و کاربردی اتومبیل محسوب می شود که ارتباط مستقیم با کنترل فرمان و همچنین سرعت ترمزگیری خودرو دارد. خرید و فروش لاستیک در سراسر جهان متقاضیان خاص خود را دارد. با افزایش کاربرد گستردۀ خودروهای سواری و شاسی بلند، همواره مشتری برای خرید تایر وجود دارد. تایر به عنوان یکی از اجزای خودرو است که از یک سیستم انتقال قدرت برخوردار است و ارتباط مستقیم با کنترل اتومبیل دارد. از این رو خرید و نگهداری لاستیک نیاز به توجه و دقت زیادی دارد و پیش از خرید لاستیک باید آنها را در نظر بگیرید. فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک فعالیت خود را با هدف جلب رضایت مشتریان آغاز نموده است و همواره به دنبال توسعۀ آن می باشد. از این رو امکان خرید اینترنتی انواع لاستیک سواری را با برندهای داخلی و خارجی فراهم کرده است.

خرید انواع لاستیک سواری

هنگام خرید لاستیک خودرو، حتماً حداکثر میزان سرعت مجاز را که بر روی تایر با حروف لاتین A الی  Z مشخص می شود، در نظر بگرید. به عنوان مثال بر روی جداره برخی از لاستیک ها، نماد حرف لاتین H درج شده است که نشان دهندۀ میزان مقاومت تایر در برابر فشار باد اشاره دارد که می توان به 320 کیلومتر در ساعت اشاره کرد. سایز تایر نیز یکی دیگر از فاکتورهای مهم برای خرید لاستیک استاندارد می باشد. حداکثر میزان بار مجاز نیز به عنوان شاخص وزن تایر در نظر گرفته می شود و زمان خرید تایر باید نسبت به این فاکتور توجه داشته باشید.

خرید لاستیک چند لایه

با پیشرفت تکنولوژی ساخت تجهیزات جدید با استفاده از متریال با کیفیت و نانو، امکان ساخت لاستیک چند لایه با الیاف پلی استر یا فایبرگلاس فراهم شدنه است که میزان استحکام تایر را نسبت به فشارهای شرایط خروجی بهبود بخشیده است. در حال حاضر امکان خرید لاستیک چند لایه با برندهای معتبر داخلی و خارجی چون لاستیک یزد تایر، بارز، گلدستون، کویر تایر، لاستیک کومهو، هانکوک، رودستون، نکسن، وست لیک، تری انگل، بلک لاین، بوتو، میشلن، کنتینتال و ... برای رانندگان مبتدی و حرفه ای فراهم می باشد. برای خرید لاستیک با برندهای مذکور شده، می توانید از فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک دیدن نمائید و با بررسی مشخصات فنی، تاریخ تولید و قیمت خرید لاستیک، بهترین خرید لاستیک سواری را با قیمت ارزان و کیفیت بالا تجربه کنید.

همانطور که می دانید انتخاب نوع تایر نقش مهمی بر روی کیفیت رانندگی دارد. بنابراین عموم افراد تلاش می کنند که بتوانند بر حسب نیاز خود، مناسب ترین لاستیک را برای خودروی خود خریداری نمایند، که متناسب با شرایط محیطی مختلف با سطح زمین چسبندگی قابل توجهی داشته باشد. لذا انتخاب نوع لاستیک نقش مهمی بر روی عملکرد و فرمان پذیری اتومبیل دارد.برای خرید لاستیک گلدستون به سایت مراجعه کنید. 

خرید لاستیک ارزان

خرید لاستیک ارزان خوب است ولی به چه قیمتی؟! توجه داشته باشید که هنگام خرید تایر، کیفیت و جنس الیاف تایر را ملاک خرید خود قرار دهید و توجه ویژه نسبت به آن داشته باشید. همچنین بر مبنای تاریخ تولید لاستیک، آن را خریداری نمائید. پس از گذشت 4 الی 5 سال از تاریخ تولید، کیفیت الیاف تشکیل دهندۀ تایر خاصیت خود را از دست می دهد و این مسئله بر روی پنچر شدن لاستیک تأثیر مستقیم دارد.

فروشگاه رینگ و لاستیک چرخ و یدک به عنوان یکی از فروشگاه های معتبر در زمینۀ عرضۀ رینگ و انواع لاستیک سواری ایرانی و خارجی است که از کیفیت بالایی برخوردار می باشند و با راه اندازی فروشگاه اینترنتی، امکان خرید لاستیک ارزان و در عین حال با کیفیت بالا برای مشتریان فراهم نموده است.

 فروشگاه چرخ و یدک

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ط دوم

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط ویژه :02133569328-02133569862

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1397
نمایش همه
علاقه مندی ها ()