خرید لاستیک یکی از دغدغه های مهم رانندگان به حساب می آید. با توجه به تعدد برندهای داخلی و خارجی، انتخاب و خرید تایر دشوار است و نیاز به بررسی و جمع آوری اطلاعات بیشتری دارد. برای خرید لاستیک ایرانی و خارجی باید فاکتورهای مهمی چون کیفیت الیاف تشکیل دهندۀ تایر و همچنین قیمت آن را در نظر بگیرید. فروشگاه اینترنتی رینگ و لاستیک چرخ و یدک به صورت تخصصی فعالیت خود را در زمینۀ فروش لاستیک های سواری ایرانی و خارجی آغاز کرده است و متناسب با نیاز مشتریان، انواع تایر با کیفیت و چند لایه را تأمین و به فروش می رساند.

خرید انواع لاستیک با دوام

خرید و فروش لاستیک از اهمیت بسزایی برخوردار است چون وسیلۀ ضروری برای جایگزین نمودن تایر معیوب خودرو می باشد. پیش از خرید تایر، پرسش هایی مطرح می شود که قبل از خرید، باید به آنها پاسخ داده شود تا مناسب ترین نوع تایر را با قیمت مناسب و دوام بالا خریداری نمائید.

بهترین برند تایر ایرانی و خارجی کدامند؟

چرا تایر ایرانی ارزان تر می باشد؟

آیا لاستیک برند ایرانی و خارجی از نظر ساختار و کیفیت برابرند؟

چه نوع لاستیکی از کیفیت بالایی برخوردار است و طول عمر تایرها چقدر است؟

با توجه به تعدد برند ایرانی و خارجی موجود در بازار، به طور دقیق نمی توان نسبت به خوب یا بد بودن آنها قضاوت کرد. بلکه باید بر اساس کیفیت تایر و مشخصات ساختاری و فیزیکی آنها می توان نسبت به کیفیت و دوام لاستیک ها نظر داد. در حال حاضر امکان خرید انواع لاستیک ایرانی چون لاستیک بارز، لاستیک یزد تایر، کویر تایر، لاستیک گلدستون، لاستیک ایران تایر و ... به علاوۀ لاستیک های برند خارجی چون لاستیک های جی پلانت، لوفن، هانکوک، کومهو، لاستیک نکسن، وست لیک، بوتو، رودستون و ... فراهم می باشد.

بنابراین با بررسی ویژگی های ساختاری و فیزیکی آنها می توانید انتخاب درستی برای خرید تایر داشته باشید.

با توجه به اینکه لاستیک های برند خارجی از طریق گمرک وارد بازار داخل می شود، از قیمت بیشتری برخوردار می باشند و این در حالی است که لاستیک های ایرانی نیاز به پرداخت چنین هزینه هایی ندارند و این مسئله موجب خرید لاستیک ایرانی با قیمت ارزان تر از برند خارجی شده است. برای آگاهی بیشتر نسبت به اطلاعات مندرج بر روی تایر و همچنین أخذ مشاوره و راهنمائی، می توانید با مرکز فروش فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک تماس حاصل نمائید.

چند سال اخیر نسبت به صنعت ساخت تایر توجه ویژه ای شده است و این مسئله باعث ارتقاء بخشیدن به کیفیت تایرهای داخلی و خارجی شده است. از این رو شرکت های تولید کننده تلاش نموده اند که تایرهای خود را با استفاده از الیاف نانو و پلی استر و نخ ابریشم تولید نمایند که از استحکام بالایی برخوردار باشند. به همین جهت کلیۀ برندهای لاستیک ایرانی و خارجی از کیفیت بالایی برخوردار می باشند.برای خرید لاستیک کویر تایر به سایت مراجعه کنید. 

از نظر سازندگان لاستیک های داخلی و خارجی، تاریخ انقضاء تایر 4، 5 سال پس از تاریخ تولید تایر مشخص می شود. از این رو بر روی لاستیک، تاریخ تولید درج می شود. در واقع هنگام خرید انواع لاستیک، اگر بیش از 5 سال از تاریخ تولید آن گذشته شده باشد، بهتر است از خرید آن منصرف شوید، حتی اگر نو باشد چون به طور طبیعی، با گذشت زمان الیاف تشکیل دهندۀ تایر کیفیت و ماهیت خود را از دست می دهد.

فروشگاه رینگ و لاستیک چرخ و یدک چندین سال است که در زمینۀ فروش انواع لاستیک ایرانی و خارجی فعالیت می کند، از این رو برای جلب رضایت مشتریان، امکان سفارش و خرید آنلاین انواع لاستیک را برای شما عزیزان بوجود آورده است.

 فروشگاه چرخ و یدک

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ط دوم

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط ویژه :02133569328-02133569862

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1040
نمایش همه
علاقه مندی ها ()