فروش لاستیک بر پایۀ عوامل مختلفی صورت می گیرد. همانطور که آگاه هستید، تایر یکی از قسمت های مهم خودرو است که زمینۀ حرکت کردن اتومبیل را فراهم می سازد. علاوه بر آنکه برخورد مستقیم با سطح زمین دارد. بنابراین جنس و کیفیت تایر نقش مهمی بر روی کنترل فرمان و همچنین نحوۀ رانندگی خودرو دارد. فروش لاستیک و رینگ طبق مشخصات فنی خودرو و برند تایر صورت می گیرد.

بنابراین پیش از خرید تایر، بهتر است با کارشناسان با تجربه مشورت نمائید و یا به صورت اینترنتی اطلاعات خود را نسبت به مشخصات فنی لاستیک و مفاهیم نشانه های مندرج بر تایر افزایش دهید. برای خرید انواع لاستیک با کیفیت و قیمت مناسب می توانید فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک مشاهده نمائید. از مهمترین دلایل نوسان قیمت فروش لاستیک ، می توان به تنوع برند و همچنین مشخصات فنی تولید تایر اشاره کرد.

فروش انواع لاستیک با دوام

امروزه فروش انواع لاستیک با دوام با برندهای معتبر جهانی و داخلی صورت می گیرد. لذا برای خرید لاستیک باید به نکات بیشتری توجه داشته باشید و در صورت مبتندی بودن از نظرات و تجربیات کارشناسان فنی بهره گیرید.

توجه داشته باشید که عمر مفید تایر پس از تولید، به میزان 4 الی 5 سال پس از تاریخ تولید لاستیک می باشند. به همین منظور تولیدکنندگان تایر، تاریخ تولید را بر روی لاستیک درج می کنند. بنابراین زمان خرید تایر، اگر مشاهده کردید که بیش از 5 سال از تاریخ تولید آن می گذرد و یا اینکه روی نوشتۀ تاریخ تولید مخدوش شده است، از خرید آن امتناع نمائید، با آنکه سالم و نو باشد. در واقع با گذشت زمان الیاف تشکیل دهندۀ لاستیک نیز ماهیت و کیفیت اولیۀ خود را از دست می دهد و از پایین ترین کیفیت برخوردار می باشد.

فروش تایر سواری و اسپرت

فروش تایر سواری و اسپرت بر مبنای برند تایر و مدل خودرو صورت می گیرد. نسبت منظر لاستیک یا  Aspect Ratio ، ویژگی های ساختار لاستیک، میزان تحمل دمای حرارتی حین حرکت یا همان اصطکاک جاده ای، شاخص بار و سرعت، تعداد لایه های تشکیل دهندۀ لاستیک و ... بعضی از ویژگی های مهم تایر هستند که بر اساس آنها، لاستیک در خط تولید ساخته می شود و به بازار عرضه می شوند.برای خرید لاستیک بارز  به سایت مراجعه کنید. 

به این ترتیب با بررسی و در نظر گرفتن چنین مشخصاتی می توانید از کیفیت بالای تایر انتخاب شدۀ خود اطمینان حاصل نمائید. برای فروش لاستیک اسپرت، کارشناس فروش باید شناخت دقیق نسبت به ویژگی های تایر ورزشی داشته باشد و متناسب با قدرت موتور و تعداد سیلندر خودرو به همراه شرایط آب و هوایی محل استفاده از خودرو، بهترین لاستیک اسپرت را به خریدار پیشنهاد دهد. اگر در خرید لاستیک تجربه ندارید، می توانید از دانش کارشناسان فروش فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید لاستیک با تضمین قیمت و کیفیت، بهره گیرید.

خرید و فروش لاستیک ارزان

با توجه به افزایش تولید و عرضۀ انواع خودرو با مشخصات فنی مختلف، تولید کنندگان تایر نیز به اقتضای نیاز بازار، اقدام به تولید انواع لاستیک سواری، شاسی بلند، کشاورزی، ماشین آلات سنگین و صنعتی نموده اند. از این رو شاهد گسترش و توسعۀ فروش انواع لاستیک و رینگ در سطح جهانی می باشیم. در ایران نیز علاوه بر فروش لاستیک ایرانی، انواع تایر خارجی در برندهای مختلف و با کیفیت عالی عرضه می شوند.

برای خرید انواع لاستیک سواری و شاسی بلند در برندهای معتبر داخلی و خارجی می توانید از وب سایت رسمی فروشگاه رینگ و لاستیک چرخ و یدک دیدن نمائید و پس از بررسی تمام مشخصات فنی انواع رینگ و تایر، مناسب ترین آنها را با قیمت ارزان به همراه گارانتی و تضمین شده خریداری نمائید.

 فروشگاه چرخ و یدک

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ط دوم

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط ویژه :02133569328-02133569862

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 484
نمایش همه
علاقه مندی ها ()