لاستیک مهرۀ اصلی حرکت اتومبیل محسوب می شود. در واقع عدم استفاده از تایر، دیگر نمی توان از این وسیلۀ نقلیه بهره برد. از این رو شاهد تولید و مصرف انواع لاستیک سواری و غیر سواری برای ماشین آلات مختلف در جهان می باشیم. خرید و فروش  لاستیک در جهان یک صنعت مهم و حساس محسوب می شود چون بخش مهمی از تکنولوژی و فناوری روز را به خود اختصاص می دهد. در نتیجه برخی از شرکت ها به صورت تخصصی تلاش نموده اند که با استفاده از متریال با کیفیت و درجۀ یک بتوانند انواع لاستیک متناسب با تنوع مدل های خودرو در سراسر جهان طراحی و عرضه نمایند. توجه داشته باشید که طراحی و تولید لاستیک بر خلاف ظاهر بسیار پیچیده می باشد و نکات مهمی در ساخت تایر به کار برده شده است. لذا متناسب با مدل و برند خودرو باید مناسب ترین نوع تایر را با الیاف درجه یک سفارش دهید.

فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک نیز با اتکاء به نیروی جوان و متخصص خود، قادر به ارائه خدمات فروش و همچنین نصب و بالانس سیار انواع لاستیک سواری در مدت زمان اندک می باشد.

خرید بهترین لاستیک

خرید بهترین لاستیک به فاکتورهای مهمی بستگی دارد که می توان به مشخصات فنی تایر اشاره کرد. لذا پیش از خرید تایر بهتر است که اطلاعات خود را در رابطه با ویژگی های مهم و کاربردی انواع لاستیک ارتقاء دهید چون تأثیر مستقیم بر روی سرعت خودرو، میزان چسبندگی تایر و همچنین طول عمر لاستیک دارد.

آج، دیواره جانبی، لایه های تسمه ای، بدنه، طوقه و محل رینگ از جمله برخی از قسمت های مختلف لاستیک سواری و غیره به حساب می آیند. لذا هر کدام از این اجزاء نقش مهمی بر روی مقاومت و همچنین عملکرد کلی تایر در سطح جاده خواهد داشت. به عنوان مثال طوقه حلقه ای لاستیک با استفاده از چند رشته فولاد مستحکم با پوشش لاستیک طراحی شده است. هدف اصلی استفاده از طوقه برای جهت دهی و همچنین هم مرکز کرده لاستیک با رینگ است که قابلیت جذب نیروهای وارده به رینگ و تایر را داشته باشند.

فروش لاستیک چند لایه

بدنۀ لاستیک نیز به عنوان هستۀ تایر به حساب می آید و از چندین لایۀ به هم تنیده تشکیل شده است. لذا برای ساخت این بدنه از نخ های پلی استر استفاده می شود که به صورت عمود بر آج قرار گفته می شوند. در نتیجۀ آن فروش لاستیک رادیال در جهان رواج پیدا کرده است. لذا استفاده از این تکنیک در طراحی تایر، موجب بهبود کیفیت و استقامت آن نسبت به مدل های قدیمی شده است.

قیمت بهترین لاستیک سواری

قیمت لاستیک سواری به جنس، کاربری و مدل تایر بستگی دارد. لذا با توجه به تعدد برند و مدل های تایر، امکان خرید انواع لاستیک سواری با قیمت ارزان و کیفیت بالا برای مصرف کنندگان فراهم می باشد. در این چند سال اخیر بر تعداد برندهای لاستیک خارجی و ایرانی افزوده شده است. لاستیک یزد تایر، کویر تایر، دنا، بارز، ایران تایر و گلدستون برخی از انواع تایر سواری برند داخلی است که توسط شرکت های معتبر در داخل کشور تولید و به بازار عرضه شده اند. فالکن، کنتیننتال، تری انگل، نکسن، جی پلانت، کومهو و رودستون نیز به عنوان برخی از شرکت های معتبر سازندۀ انواع لاستیک در کشورهای کرۀ جنوبی، چین، فرانسه، آلمان، سوئد و غیره می باشند.برای اطلاع از فروش لاستیک کومهو  به سایت مراجعه کنید. 

بنابراین فروشگاه رینگ و لاستیک چرخ و یدک تلاش کرده که از ابتدای فعالیت حرفه ای خود، بتواند بخش اعظمی از محصولات تایر برندهای معتبر جهانی را در فروشگاه خود، با قیمت ارزان به همراه گارانتی شرکت تولید کننده به مشتریان خود عرضه نمایند.

 

 فروشگاه چرخ و یدک

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ط دوم

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط ویژه :02133569328-02133569862

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 538
نمایش همه
علاقه مندی ها ()