لاستیک به عنوان یکی از قسمت های کاربردی خودرو را تشکیل می دهد. بنابراین برای خرید تایر باید نکات مهمی را در نظر بگیرید چون نقش مهمی در طول عمر تایر و رانندگی افراد دارد. برای خرید لاستیک های ایرانی و خارجی می توانید به فروشگاه رینگ و لاستیک چرخ و یدک مراجعه نمائید.

هنگام تولید تایر، مشخصات فنی و ساختاری تایر، بر روی آن حکاکی می شود. بدین وسیله افراد متناسب با مشخصات فنی و فیزیکی خودرو، خرید لاستیک مورد نظر خود را انجام می دهند که از مقاومت بالایی برخوردار باشند.

مشخصات ساختاری لاستیک

امروزه شرایط مناسبی برای خرید انواع لاستیک سواری و غیر سواری برای رانندگان خودروهای ایرانی و خارجی فراهم می باشد. همانطور که می دانید هر وسیله ای که ساخته می شود، دارای یک سری مشخصات فنی هستند که ارتباط مستقیم با بازدهی وسیله دارد. لذا تولید لاستیک نیز بر اساس یک سری مشخصات فنی صورت می گیرد. بر روی تایر اعداد و حروف لاتین حکاکی شده است که نشان دهندۀ مشخصات فنی ساخت لاستیک می باشد. از این رو در این مقاله قصد شرح مختصری بر معرفی ویژگی های لاستیک داریم، که در نظر گرفتن آنها می تواند برای شما مفید واقع شود.

اگر در خرید لاستیک سواری مبتدی هستید، یک سئوال بزرگ برای شما مطرح می شود. نوشته های درج شده بر روی تایر دارای چه معنا و مفهومی می باشند؟

برای پاسخ دادن به این پرسش باید اطلاعات خود را در این زمینه افزایش دهید. لاستیک هایی که ساخته می شوند از نظر ظاهری و همچنین ساختاری نسبت به یکدیگر متمایز می باشند که تأثیر مستقیم بر روی فرمان پذیری خودرو و همچنین چسبندگی تایر به سطح جاده دارد.

بر روی تایر یک سری حروف و اعداد حکاکی شده است که از معانی خاصی برخوردار می باشند و پیش از خرید تایر باید نسبت به معانی آنها، دانش خود را ارتقاء دهید. فروش لاستیک نیز بر اساس برند و ویژگی های فنی و ساختاری تایر صورت می گیرد. لذا افرادی که فروش تایر را انجام می دهند، می توانند شما را در درک مفاهیم علائم و همچنین انتخاب مناسب ترین مدل لاستیک راهنمائی کنند.

به این ترتیب خرید و فروش لاستیک، به دلیل برخورداری از یک سری ویژگی های ساختار فنی و ظاهری مسئله ای بسیار پیچیده می باشد و افراد هنگام خرید تایر برای خودرو خود، باید نسبت به این فاکتورها آگاهی و اطلاعات جامعی داشته باشد.

فروش انواع رینگ و لاستیک

فروش لاستیک و رینگ خودرو بر اساس نوع خودرو و کاربری آن صورت می گیرد. در واقع برای خودرو اسپرت نیاز به خرید رینگ و لاستیک اسپرت است که از نظر ایر و دینامیک فاکتوهای مهم مرتبط با آن در نظر گرفته شده باشد.

همانطور که می دانید طول عمر مفید لاستیک ها پس از تاریخ تولید، 4 الی 5 سال است که با گذشت زمان الیاف تشکیل دهندۀ تایر کیفیت اولیۀ خود را از دست می دهد، علاوه بر آنکه با استفاده آن نیز، تایر بیشتر مستهلک می شود و فرسودگی لاستیک بیشتر می شود. بنابراین از خرید لاستیکی که نوشته های آن مخدوش شده باشد، امتناع نمائید و از تاریخ تولید تایر اطمینان حاصل نمائید چون تأثیر مستقیم بر روی سطح چسبندگی تایر و پنچر شدن لاستیک دارد.برای خرید لاستیک کومهو  به سایت مراجعه کنید. 

انواع لاستیک سواری و غیر سواری بر اساس یک سری نکات مهم و کلیدی طراحی و ساخته می شوند که البته ارتباط مستقیم بر روی طول عمر تایر و همچنین کاربری لاستیک در چه نوع شرایط آب و هوایی دارد. فروش لاستیک ایرانی و خارجی نیز بر همین اساس و فاکتورها در سراسر جهان انجام می گیرد. فروشگاه رینگ و لاستیک چرخ و یدک با در اختیار داشتن کادر فروش مجرب، می تواند شما را در زمینۀ خرید لاستیک های سواری همراهی کند.

 فروشگاه چرخ و یدک

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ط دوم

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط ویژه :02133569328-02133569862

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 495
نمایش همه
علاقه مندی ها ()