ثبت نام لاستیک دولتی به عنوان یک فرصت مناسب برای خرید انواع لاستیک تولید ملی است که دارندگان خودرو می توانند با استفاده از کد ملی و همچنین برگ سبز اتومبیل مراحل ثبت نام لاستیک سواری دولتی را انجام دهید. لاستیک به عنوان یکی از قطعات مهم و کاربردی خودرو محسوب می شود که در واقع عامل اصلی حرکت اتومبیل است.

بنابراین ماشین مجهز به دو جفت تایر می باشد که تحمل وزن بدنۀ خودرو و همچنین قدرت توان اسب بخار موتور را دارد. بدین وسیله در صورت بروز هر گونه مشکل پنچری و فرسودگی تایر و از بین رفتن آج و برجستگی های لاستیک، به طور قطع باید نسبت به تعویض تایرها اقدام نمود.

لذا شرکت های تولید کنندۀ تایر برند خارجی تلاش نموده اند که بتوانند با ایجاد سامانۀ  ثبت نام لاستیک دولتی به رانندگان محترم کمک کنند که با قیمت مصوب داخلی بتوانند تایرهای سواری مطابق با مدل خودرو خود را تهیه نمایند.

فروشگاه اینترنتی یوزپلنگ به عنوان یکی از فروشگاه های معتبر و با سابقه در حوزۀ ارائه خدمات نوین به مشتریان خود می باشد. در واقع این مجموعه از ابتدای فعالیت حرفه ای خود، تأمین کننده و عرضه کنندۀ انواع لاستیک برند داخلی در سراسر کشور بوده است. لذا در حال حاضر نیز بر اساس قیمت مصوب لاستیک دولتی بارز، یزد تایر و ... ، انواع لاستیک سواری و غیره را به مالکین خودرو به فروش می رساند.

مراحل ثبت نام لاستیک سواری دولتی

خرید لاستیک دولتی به افراد کمک می کند که بتوانند با قیمت ارزان و کیفیت بالا، تایر مورد نیاز اتومبیل را تأمین نمایند. با توجه به بهبود کیفیت و فناوری ساخت انواع لاستیک سواری و غیر سواری، قیمت لاستیک ها نسبت به گذشته افزایش یافته است. علاوه بر آنکه بر تنوع مدل های تایر نیز افزوده شده است. به این ترتیب افراد تلاش دارند که بتوانند با قیمت ارزان، لاستیک های سواری اتومبیل خود را تأمین نمایند. ثبت نام لاستیک سواری دولتی نیز به همین منظور توسط ارگان های دولتی صورت می گیرد.

برای دریافت لاستیک دولتی، نیاز به فرآیند تکمیل مراحل ثبت نام لاستیک سواری است. به این ترتیب افراد به راحتی می توانند پس از ثبت کد ملّی و همچنین اطلاعات مشخصات برگه سبز سند مالکیت خودرو عملیات ثبت نام را مطابق با مدل خودرو و انتخاب نوع تایر سواری را به پایان برسانند. سپس با دریافت رسید ثبت نام تایر دولتی و مراجعه به فروشگاه و نمایندگی های عرضۀ لاستیک دولتی، یک جفت تایر مورد نظر خود را که مشخص کرده اید، خریداری نمائید. با مراجعۀ حضوری به فروشگاه اینترنتی یوزپلنگ نیز، به همراه مدارک می توانید تایر مورد نیاز خود را با قیمت ارزان خریداری نمائید.برای اطلاع از  فروش رینگ اسپرت  به سایت مراجعه کنید.

قیمت مصوب ثبت نام و خرید لاستیک دولتی

با استفاده از این شرایط به راحتی می توانید یک جفت تایر برند ایرانی را با قیمت ارزان تر از نرخ روز بازار خریداری نمائید. سامانۀ ثبت نام آنلاین لاستیک دولتی بهترین مسیر برای افرادی است که می توانند با قیمت ارزان و کیفیت بالا تایر مورد نیاز خود را خریداری و سفارش دهند. امروزه میزان کیفیت برندهای ایرانی از قبیل ایران تایر، دنا، بارز، یزد تایر، کویر تایر، گلدستون و ... نسبت به گذشته ارتقاء پیدا کرده است و این مسئله بر روی میزان فروش محصولات شرکت تولید کنندۀ تایر و همچنین رضایت مندی مشتریان تأثیر مثبت گذاشته است. بدین وسیله عموم مردم به راحتی می توانند مراجعه به فروشگاه و نمایندگی های معتبر طرف قرارداد از سوی شرکت سازندۀ تایر، انواع تایر سواری متناسب با مدل خودروی خود را با قیمت مصوب دولتی خریداری نمایند.

فروشگاه اینترنتی یوزپلنگ چندین سال است که دارای سابقۀ فروش انواع لاستیک برند ایرانی است و همواره با افتخار در صدد رشد صنعت شرکت های تولید کنندۀ تایر در داخل کشور می باشد.

فروشگاه یوزپلنگ

تلفن های تماس:   02133441087 و 02133137389

ساعت پاسخگویی تلفنی: شنبه تا چهار شنبه از 10 صبح الی 16 و پنجشنبه 9 تا 13

آدرس: خیابان امیرکبیر شرقی ، خیابان جاویدی ، کوچه هداوند ، پلاک 30 واحد 8

پست الکترونیکی:info@uzpalang.com

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 684
نمایش همه
علاقه مندی ها ()