ثبت نام لاستیک دولتی از طریق سیستم سامانۀ دولتی صورت می گیرد. لذا مالکین خودرو سواری، اسپرت، شاسی بلند، باری، کامیون، کشاورزی و ماشین آلات سنگین می توانند از طریق سامانۀ دولتی، اقدام به ثبت نام لاستیک دولتی نموده و بدین وسیله به صورت سالیانه یک جفت تایر با نرخ مصوب دولتی خریداری نمایند. برای خرید تایر با نرخ دولتی باید یک سری مدارک را در اختیار داشته باشید که به وسیلۀ آنها بتوانید مراحل ثبت نام لاستیک دولتی را انجام دهید.

فروشگاه اینترنتی یوزپلنگ نیز چندین سال است که در زمینۀ فروش انواع لاستیک برند ایرانی و خارجی در سراسر کشور، فعالیت می کند. این مجموعه برای آنکه بتواند قدمی در پیشبرد تولیدات ملی داشته باشد، امکان  ثبت نام لاستیک دولتی  را برای متقاضیان خرید لاستیک ایرانی معتبر فراهم نموده است.

مدارک لازم ثبت نام اینترنتی لاستیک دولتی

همانطور که در ابتدای مقاله به آن اشاره نمودیم، برای ثبت نام و خرید لاستیک دولتی نیاز به مدارک کارت ملی مالک خودرو، تصویر پشت و رو کارت خودرو و همچنین تصویر برگ سبز سند مالکیت اتومبیل می باشد. بنابراین افرادی که مالک خودرو هستند، می توانند با نرخ مصوب دولتی، به صورت سالیانه یک جفت لاستیک متناسب با مشخصات فنی مدل خودرو، خریداری نمایند.

با توجه به افزایش قیمت تایر در بازار آزاد، شرایطی برای بهم ریخته شدن بازار فروش لوازم یدکی اتومبیل ایجاد شده است که حجم تقاضا برای خرید و سفارش لاستیک دولتی نسبت به گذشته افزایش یافته است. در نتیجه افراد پیش از مراجعه به فروشگاه و نمایندگی های عرضۀ تایر دولتی، به همراه مدارک مالکیت خودرو می توانند مراحل ثبت نام لاستیک دولتی را انجام دهند. در گذشته بیشترین متقاضیان خرید لاستیک دولتی، تاکسی ها و سیستم حمل و نقل عمومی بودند ولی در حال حاضر عموم مردم که مالک خودرو هستند، می توانند با قیمت ارزان انواع لاستیک سواری و غیر سواری را با برندهای معتبری چون ایران تایر، لاستیک بارز، دنا، یزد تایر، کویر تایر و غیره خریداری نمایند.

با مراجعه حضوری به فروشگاه اینترنتی یوزپلنگ، می توانید به صورت حضوری و یا ثبت نام اینترنتی انواع لاستیک سواری و غیر سواری را با نرخ مصوب دولتی خریداری نمائید. با استفاده از این موقعیت به راحتی می توانند نیاز خود را که مرتبط با تأمین انواع تایر ایرانی می شود، مرتفع نمایند.

شرایط خرید و ثبت نام لاستیک دولتی

امروزه کیفیت محصولات برند داخلی نسبت به گذشته افزایش پیدا کرده است و این مسئله موجب رضایت مندی مشتریان بیش از پیش شده است. به همین دلیل متقاضیان خرید تایرهای ایرانی بیشتر شده و تمایل بیشتری نسبت به گذشته برای خرید لاستیک سواری برند ایرانی دارند که البته استفاده از سهمیۀ لاستیک دولتی نیز به افراد کمک می کند که با چند درصد تخفیف و قیمت ارزان تر بتوانند یک جفت تایر رادیال و چند لایه را خریداری نمایند.برای اطلاع از  فروش لاستیک بارز  به سایت مراجعه کنید.

نرخ مصوب فروش لاستیک دولتی

قیمت مصوب فروش و ثبت نام لاستیک دولتی نسبت به نرخ بازار بسیار ارزان تر می باشد. به همین جهت اکثر افراد علاقه مند به استفاده از سهمیۀ خرید لاستیک دولتی هستند که بسیار مقرون به صرفه می باشد. با توجه به اینکه محصولات شرکت های تولید کنندۀ تایر از کیفیت عالی برخوردار می باشند، از این رو میزان تقاضای مشتریان برای خرید انواع تایر سواری، شاسی بلند، اسپرت و باری افزایش پیدا کرده است و به نحوی بر روی قیمت لاستیک تأثیر قابل توجهی گذاشته است. به این ترتیب دولت نیز تلاش کرده که برخی از افراد که از توان بالایی برخوردار نمی باشند، بتوانند با قیمت مناسب و پایین تر از بازار، لاستیک مورد نیاز خود را به صورت سالیانه خریداری نمایند.

فروشگاه اینترنتی یوزپلنگ نیز در این امر به شما یاری می رساند، که بتوانید ثبت نام لاستیک دولتی را انجام داده و دو حلقه لاستیک خریداری کنید.

فروشگاه یوزپلنگ

تلفن های تماس:   02133441087 و 02133137389

ساعت پاسخگویی تلفنی: شنبه تا چهار شنبه از 10 صبح الی 16 و پنجشنبه 9 تا 13

آدرس: خیابان امیرکبیر شرقی ، خیابان جاویدی ، کوچه هداوند ، پلاک 30 واحد 8

پست الکترونیکی:info@uzpalang.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 2728
نمایش همه
علاقه مندی ها ()