لاستیک دولتی به لاستیک هایی گفته می شود که جزء برندهای داخلی هستند و با قیمت پایین تر به دست مصرف کنندگان واقعی می رسد. برای خرید لاستیک دولتی نیاز به ثبت نام بر اساس کارت ملی و مشخصات مالکیت خودرو یا برگه سبز صورت می گیرد. بنابراین پیش از خرید تایر دولتی باید روند ثبت نام   لاستیک دولتی به درستی تکمیل گردد. لاستیک از جمله قطعات مهم اتومبیل محسوب می شود که با سطح جاده در تماس است و متناسب با مشخصات فنی موتوری خودرو، باید لاستیک های خودرو را خریداری نمائید.

عرضۀ انواع لاستیک دولتی با قیمت ارزان تر از بازار

از این رو شرکت های تولید کنندۀ تایرهای داخلی، تلاش نموده اند که با بهره گیری از فناوری روز شرکت های تولید کنندۀ لاستیک برتر جهانی، انواع لاستیک سواری، کشاورزی، باربری، کامیون، اتوبوس، ماشین آلات راهسازی و عمرانی را تولید و به بازار عرضه کنند. با توجه به اینکه چند سال اخیر نرخ لاستیک های ایرانی نیز مقداری افزایش یافته است، به همین دلیل برای آنکه بتوانند نیاز مشتریان را تأمین کنند، سیستم عرضۀ مستقیم لاستیک دولتی را راه اندازی نموده اند.

بدین وسیله دارندگان خودرو بتوانند با قیمت مناسب و ارزان از محصولات تولید کنندگان تایر در داخل کشور استفاده نمایند. فروشگاه اینترنتی یوزپلنگ نیز در همین راستا تلاش نموده که بتواند با عرضۀ مستقیم انواع لاستیک دولتی با نرخ مصوب دولتی ارتباط دو سویۀ به نفع مصرف کنندگان و همچنین تولیدکنندگان داخلی داشته باشد.

مزایای خرید لاستیک دولتی

عرضۀ لاستیک های ایرانی با الیاف مرغوب پلی استر و چند لایه از مهمترین مزایای خرید لاستیک دولتی محسوب می شود. بنابراین مالکان خودرو با قیمت مناسب تر از بازار و تعرفه مصوب دولتی می توانند یک جفت لاستیک مطابق با مشخصات فنی مدل خودرو، تایر خریداری نمایند.

لاستیک از مهمترین قطعات اتومبیل به حساب می آید چون ارتباط مستقیم با سیستم موتور و فرمان خودرو دارد. در واقع با استفاده از تایر، ماشین می تواند بر روی مسیر جاده حرکت داشته باشد. به همین دلیل ویژگی های ساختاری تایر نقش مهمی در راندمان سرعت خودرو و همچنین تحمل فشار بدنۀ خودرو و قدرت موتور اصلی اتومبیل دارد. لذا هنگام ثبت نام لاستیک دولتی نیز به این نکات مهم توجه داشته باشید. پس از بررسی دقت و مشاهدۀ دقیق لیست تایرهای عرضه شده، نوع لاستیک مورد نیاز خود را ثبت و با تعرفۀ دولتی خریداری نمائید.

فروش لاستیک دولتی

فروش لاستیک های دولتی از طریق شرکت های تولید کنندۀ تایر و یا به واسطۀ فروشگاه ها و نمایندگی فروش معتبر در سراسر کشور صورت می گیرد. در حال حاضر امکان ثبت نام اینترنتی لاستیک دولتی برای متقاضیان فراهم می باشد. بنابراین می توانید به صورت غیر حضوری و از سیستم ثبت نام تایر دولتی، روند خرید لاستیک های دولتی را طی کنید. برای اطلاع از فروش لاستیک به سایت مراجعه کنید.

بیش از هر چیز که افراد برای خرید تایر به فروشگاه مراجعه می کنند، علاوه بر داشتن کیفیت بالا، توجه به قیمت لاستیک می باشد. بنابراین در صورت عدم قدرت خرید، قادر به خرید تایر با کیفیت و با دوام نخواهد بود. بنابراین فروش لاستیک دولتی بهترین فرصت برای عرضۀ مستقیم لاستیک های با کیفیت ساخت ایران با قیمت پایین تر از بازار می باشد. در نتیجه افراد می توانند بر حسب مشخصات فنی خودرو، برای خرید لاستیک سواری دولتی اقدام نمایند. توجه داشته باشید که هنگام ثبت نام، تمام مشخصات مندرج بر روی برگه سبز خودرو نیز لازم و ضروری است چون بر مبنای ثبت مالکیت اتومبیل می توانید در این سامانه ثبت نام کنید و از مزایای سهمیۀ توزیع لاستیک دولتی بهره مند شوید.

اگر اطلاعات جامعی نسبت به نحوۀ ثبت نام و خرید لاستیک های دولتی ندارید، می توانید با مرکز فروش فروشگاه اینترنتی یوزپلنگ ارتباط برقرار کنید.

فروشگاه یوزپلنگ

تلفن های تماس:   02133441087 و 02133137389

ساعت پاسخگویی تلفنی: شنبه تا چهار شنبه از 10 صبح الی 16 و پنجشنبه 9 تا 13

آدرس: خیابان امیرکبیر شرقی ، خیابان جاویدی ، کوچه هداوند ، پلاک 30 واحد 8

پست الکترونیکی:info@uzpalang.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 975
نمایش همه
علاقه مندی ها ()