لاستیک دولتی با قیمت مصوب دولتی به مصرف کنندگان نهایی عرضه مستقیم می شود. بنابراین افراد می توانند به صورت سالیانه دو حلقه لاستیک دولتی برند داخلی را با کیفیت بالا و مشخصات فنی معین خریداری نمایند. در واقع فروش لاستیک دولتی بر اساس کد ملی صورت می گیرد، بنابراین افرادی که برای یک بار از سهمیه خرید لاستیک دولتی استفاده کرده اند، نمی توان در همان سال جاری، مجدداً تایر دولتی خریداری نمایند.

هدف از عرضۀ مستقیم   لاستیک دولتی ، توسعه به بخش تولیدات ملی و همچنین مصرف کنندگان واقعی است که بتوانند با قیمت ارزان و پایین تایرهای خودروی خود را خریداری نمایند. با توجه به بحث تحریم های ایجاد شده، امکان واردات لاستیک های خارجی دشوار شده است، به این ترتیب شرایط عرضه مستقیم لاستیک دولتی راه اندازی شده است، تا متناسب با حجم تقاضای مصرف کنندگان باشد. فروشگاه اینترنتی یوزپلنگ نیز با سابقۀ طولانی مدت در حوزۀ فروش انواع تایر با کیفیت، شرایط ثبت نام و فروش لاستیک های دولتی را با قیمت مصوب دولتی دارد.

فروش انواع لاستیک دولتی

فروش انواع لاستیک دولتی بر اساس محصولات تولیدی داخل کشور است. لاستیک ایران تایر، لاستیک بارز، لاستیک گلدستون، لاستیک، یزد تایر، کویر تایر، لاستیک دنا و سایر برندهای داخلی صورت می گیرد. البته برای اطلاعات دقیق می توانید با مرکز فروش یوزپلنگ تماس بگیرید. بدین صورت می توانید از شرایط کامل ثبت نام لاستیک دولتی و چگونگی تحویل تایر و قیمت آنها مطلع شوید.

لاستیک مهمترین قسمت خودرو محسوب می شود. پس از گذشت چند سال از عمر تایر و یا قرار گرفتن در شرایط و حوادث جاده ای، خودرو نیاز به تعویض لاستیک داشته باشد. بنابراین افراد طبق مشخصات فنی و موتوری خودرو، لاستیک سواری، باری، کشاورزی و یا ماشین آلات سنگین را خریداری می کنند. فروش لاستیک دولتی نیز بر اساس مدل های مختلف خودرو صورت می گیرد. لاستیک سواری دولتی، لاستیک شاسی بلند دولتی، لاستیک باری دولتی، لاستیک اتوبوس دولتی و ... برخی از انواع تایر دولتی عرضه شده از سوی شرکت های دولتی می باشد.

بنابراین هنگام ثبت نام لاستیک دولتی، باید مشخصات فنی لاستیک مورد نیاز خود را مشخص نمائید که قیمت مصوب آن نیز هنگام ثبت نام برای شما مشخص می شود. سپس بر اساس فاکتور ثبت نام، لاستیک های دولتی خود را مطابق با لیست ثبت نام شده دریافت می کنید. کارشناسان فروش فروشگاه اینترنتی یوزپلنگ با اطلاع از شرایط ثبت نام و فروش لاستیک های دولتی، می توانند شما را در این امر راهنمائی کنند.

همانطور که گفته شد، خرید لاستیک دولتی بر اساس کد ملی و اطلاعات سند مالکیت خودرو یا همان برگه سبز صورت می گیرد. بنابراین از ثبت اطلاعات نادرست هنگام ثبت نام خودداری کنید. پس از ثبت نام قطعی لاستیک تایر، باید به همراه فاکتور ثبت نام، مدارک ثبت شده را به همراه کارت ملی خود، به فروشگاه عرضه کنندۀ مستقیم تایر دولتی مراجعه نمائید. سپس تمام مدارک مورد بررسی قرار گرفته می شود و در نهایت لاستیک ها بر مبنای مشخصات درج شده در داخل فاکتور به شما تحویل داده می شود.  برای خرید رینگ اسپرت به سایت مراجعه کنید.

عرضه لاستیک دولتی با قیمت ارزان

عرضه لاستیک دولتی با قیمت ارزان صورت می گیرد و به همین منظور با این عنوان مشخص می شود. لاستیک های دولتی، برندهای داخلی را شامل می شود و با هدف رونق بخشیدن به بخش تولیدکنندگان ملی و همچنین مالکان خودروهای مختلف انجام می گیرد. به این ترتیب دارندگان اتومبیل می توانند به صورت سالیانه دو حلقه تایر با کیفیت را با قیمت مناسب خریداری نمایند.

فروشگاه اینترنتی یوزپلنگ برای شما سریع ترین و مطمئن ترین مسیر را برای خرید لاستیک دولتی  غیر دولتی فراهم کرده است. لذا با هدف رونق بخشیدن به بخش تولید ملی، در زمینۀ ثبت نام و فروش لاستیک دولتی همکاری می کند.

فروشگاه یوزپلنگ

تلفن های تماس:   02133441087 و 02133137389

ساعت پاسخگویی تلفنی: شنبه تا چهار شنبه از 10 صبح الی 16 و پنجشنبه 9 تا 13

آدرس: خیابان امیرکبیر شرقی ، خیابان جاویدی ، کوچه هداوند ، پلاک 30 واحد 8

پست الکترونیکی:info@uzpalang.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 712
نمایش همه
علاقه مندی ها ()