لاستیک بارز از محصولات عمدۀ شرکت صنعتی بارز است که در سال 1372 فعالیت حرفه ای خود را راه اندازی نموده است. این مجموعه از ابتدای فعالیت حرفه ای خود در زمینۀ تولید انواع تایر سواری، کشاورزی، باری، کامیون، ماشین آلات سنگین کشاورزی و راهسازی و غیره فعالیت می کند. این مجموعه با استفاده از متریال با کیفیت، همواره تلاش نموده که بتواند سطح کیفیت محصولات خود را نسبت به گذشته بهبود ببخشد و از روش های بروز، مدرن و برگرفته از شرکت های معتبر جهان، انواع لاستیک بارز را تولید و به باازر داخل و خارج عرضه نماید. فروشگاه اینترنتی یوزپلنگ نیز به عنوان یکی از فروشگاه های معتبر در داخل تهران، شرایط مناسبی برای خرید انواع لاستیک بارز برای عموم مشتریان داخلی و خارجی خود فراهم نموده است.

مشخصات لاستیک بارز

همانطور که گفته شد، در سال 1372، شرکت صنعتی بارز فعالیت خود را به عنوان تولید کننده و عرضه کنندۀ تایر در ایران به همکاران خود معرفی نمود . مجموعۀ صنعتی بارز در ابتدای فعالیت حرفه ای تیم کاری خود، توانست به تولید انبوه 25 هزار تن لاستیک و همچنین تجهیزات و وسایل نقلیۀ سبک و سنگین دست پیدا کند. از این به عنوان یکی از بهترین تولید کنندگان و عرضه کنندگان تایر در ایران شناخته شد و همواره بر میزان کیفیت و تولیدات لاستیک بارز افزودند که امروز می توانیم شاهد فروش انواع لاستیک بارز با کیفیت عالی باشیم.

سفارش اینترنتی لاستیک بارز

با توجه به اینکه صنعت تولید تایر در ایران گسترش یافته است و علاوه بر آن، مصرف اینترنت نیز جهانی شده است و کاربرد گسترده پیدا کرده است. در واقع فروشگاه های معتبر با راه اندازی فروشگاه اینترنتی، بستر مناسبی برای فروش اینترنتی انواع لاستیک بارز فراهم نموده اند. بدین وسیله عموم مردم در هر مکان و موقعیت جغرافیایی که به اینترنت دسترسی دارند، می توانند پس از بررسی دقیق محصولات شرکت بارز، سفارش اینترنتی خرید لاستیک های بارز را با قیمت ارزان و مناسب داشته باشند.

فروشگاه اینترنتی یوزپلنگ نیز پس از کسب تجربیات فراوان در حوزۀ فروش انواع لاستیک بارز در سراسر کشور، شرایط فوق العاده ای برای فروش اینترنتی انواع لاستیک بارز را برای مشتریان خود فراهم نموده است.برای اطلاع از فروش لاستیک ماشین های کشاورزی به سایت مراجعه کنید.

به این ترتیب شرکت لاستیک بارز خیلی زود طرفداران خاص خود را در داخل کشور به سمت خود جلب نمود که می توان مطرح کرد که از نظر کیفیت و تنوع محصول از جایگاه خوبی در میان مصرف کنندگان و همچنین همکاران خود پیدا کرده است و به عنوان یکی از برندهای معتبر و با کیفیت داخلی شناخته می شود. گروه صنعتی لاستیک بارز پس از 5 سال از راه اندازی شرکت، توانست در بخش تولید تجهیرات مرتبط با امور کشاورزی نیز موفق گردد و بدین وسیله بیش از 50 تن از تجهیزات و همچنین انواع لاستیک ماشین آلات کشاورزی را نیز تولید و به بازار مصرف داخل عرضه نمود. بدین وسیله میزان محبوبیت این شرکت همانند سایر شرکت های تولید کنندۀ تایر داخلی، از استقبال بالای مصرف کننده روبرو شد. بنابراین عموم مردم که علاقه مند به توسعۀ تولیدات ملی هستند، می توانند با خرید انواع لاستیک سواری بارز که بخش عمده ای از تولیدات ملی محسوب می شوند، از صنعت تولید ملی تایر در ایران حمایت کنند.

قیمت لاستیک بارز

لذا قیمت لاستیک بارز نیز بر اساس مدل و نوع تایر مشخص می گردد. بنابراین پیش از خرید انواع لاستیک بارز، می توانید قیمت حلقه لاستیک های بارز را به صورت تلفنی و یا اینترنتی از آن اطلاع پیدا کنید.

فروشگاه اینترنتی یوزپلنگ نیز با داشتن سابقۀ فعالیت چندین ساله در زمینۀ فروش انواع لاستیک سواری بارز، قادر به راهنمائی شما در جهت خرید بهترین مدل لاستیک از محصولات شرکت بارز در ایران می باشد.

فروشگاه یوزپلنگ

تلفن های تماس:   02133441087 و 02133137389

ساعت پاسخگویی تلفنی: شنبه تا چهار شنبه از 10 صبح الی 16 و پنجشنبه 9 تا 13

آدرس: خیابان امیرکبیر شرقی ، خیابان جاویدی ، کوچه هداوند ، پلاک 30 واحد 8

پست الکترونیکی:info@uzpalang.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 487
نمایش همه
علاقه مندی ها ()