لاستیک نیز مانند هر وسیله ‌ای برای خرید نیاز به داشتن علم و آگاهی در این زمینه دارد. برای اینکه بهترین لاستیک خوبی را خریداری کنید باید انواع آن را بشناسید و انواع مناسب با خودروی خود را بدانید لاستیک ‌خودرو انواع مختلفی قرار دارند که از نظر برند قیمت و نوع و سایز مهم مختلف می باشند یکی از مهمترین موارد در خرید لاستیک برند معتبر آن میباشد که شما می توانید از برند های معتبر داخلی و خارجی انواع لاستیک ها را تهیه کنید. لاستیک هایی همچون لاستیک بارز، یزد تایر، ایران تایر و همینطور لاستیک‌های پیرلی و میشلن و هانکوک و... از موارد معتبر لاستیک‌ها به شمار می‌رود و باید دقت داشته باشید که برندهای ناشناخته را برای خرید لاستیک  انتخاب نکنید زیرا کیفیت آن مشخص نبوده و افراد کمتری این لاستیک ها را خریداری کرده اند و ممکن است کیفیت و کارایی کمتری داشته باشد بنابراین برای خرید لاستیک همیشه های معتبر را انتخاب کنید.

 قیمت یکی دیگر از نکاتی است که باید در خرید لاستیک توجه کنید در حقیقت قیمت بخش مهمی برای هر خریدار بوده و افراد می‌خواهند لاستیک های با کیفیت خوب را با قیمت های مناسبی تهیه ‌کنند به همین دلیل باید از فروشگاهی مطمئن خرید خود را انجام دهند که قیمت ‌های مناسبی را به شما ارائه دهد. به ظور کلی کیفیت از قیمت بسیار مهم تر بوده و لاستیک وسیله ‌ای است که باید به کیفیت آن بیشتر از قیمتش اهمیت داد زیرا امنیت خودرو و سرنشینان به لاستیک وابسته بوده و در صورت خرید لاستیک های بی کیفیت ممکن است در طول مسیر دچار ترکیدگی لاستیک و مشکلات دیگر شوید . خرید از نمایندگی به شما این امکان را می‌دهد که طرح ‌های متنوع محصولات را برای انتخاب داشته باشید و همچنین لاستیک های اورجینال را تهیه کنید همچنین قیمت‌های نمایندگی معمولاً مناسب و ارزان تر از فروشگاه های جزئی می باشد به همین دلیل نمایندگی آنها نیز می‌توانند این لاستیک‌ها را با تضمین به شما ارائه دهند و شما از خرید خود اطمینان داشته باشید.

انتخاب لاستیک مناسب برای انواع خودرو

 هر لاستیکی برای خودروی شما مناسب نخواهد بود و باید در انتخاب لاستیک بسیار دقت کرد لاستیک ها از نظر اندازه و سایز با هم دارای تفاوت هایی می باشند که برای کارکرد بهتر خودرو باید از لاستیک مناسب آن خودرو استفاده کرد. با استفاده از لاستیک های مناسب خواهید دید که خودرو بسیار روان و بهتر حرکت می کند.

یکی از مواردی که باید در خرید لاستیک خودرو به آن دقت کرد تاریخ تولید لاستیک ها می باشد که بر روی آن درج شده است ، لاستیک های قدیمی به دلیل ماندن در انبار ها طی مدت ها دچار پوسیدگی هایی هستند که در مدت زمان کوتاهی که از آن استفاده شود این پوسیدگی ها مشخص می شود. گرچه هر لاستیکی دارای تاریخ انقضایی است اما برخی از لاستیک ها به دلیل کیفیت ساخت پایینشان قبل از فرا رسیدن تاریخ انقضا دچار خرابی می شوند که باید به این موضوع دقت بالایی داشت.

خرید لاستیک باکیفیت

خرید  انواع لاستیک باکیفیت بسیار مه بوده و قبل از هزینه باید به کیفیت آن توجه کرد. زیرا لاستیک ها امنیت سرنشینان خودرو را در دست دارند و اگر از کیفیت مطلوبی برخوردار نباشند می توانند باعث خسارات مالی و جانی بسیاری گردد بنابراین کیفیت یک لاستیک از قیمت آن مهم تر بوده و سعی کنید همیشه لاستیک های باکیفیت و شناخته شده ای را خریداری نمایید تا هم امنیت خودرو حفظ شود و هم بتوانید مدت زمان بیشتری از لاستیک ها استفاده کنید.

فروشگاه یوزپلنگ از فروشندگان معتبر لاستیک در کشورمان است که لاستیک های بسیار باکیفیتی را به شما عرضه می کند.

 

فروشگاه یوزپلنگ

تلفن های تماس:   02133441087 و 02133137389

ساعت پاسخگویی تلفنی: شنبه تا چهار شنبه از 10 صبح الی 16 و پنجشنبه 9 تا 13

آدرس: خیابان امیرکبیر شرقی ، خیابان جاویدی ، کوچه هداوند ، پلاک 30 واحد 8

پست الکترونیکی:info@uzpalang.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 504
نمایش همه
علاقه مندی ها ()