برای خرید لاستیک خودرو انتخاب فروشگاه از اهمیت بالایی برخوردار است زیرا اگر از فروشندگان معتبر لاستیک را خریداری کنید این اطمینان را دارید که لاستیک به صورت اصل و با کیفیت به شما عرضه خواهد شد فروشندگان معتبری همچون فروشگاه یوزپلنگ تمامی محصولات را با تضمین کیفیت به شما تحویل خواهد داد ، این فروشگاه انواع لاستیک ها را با قیمت های بسیار مناسب به مشتریان خود ارائه می دهند.

امروز بیشترین خرید لاستیک مربوط به خرید لاستیک سواری و اسپرت می باشد برای خرید لاستیک باید به ارقامی که روی لاستیک درج شده دقت بسیاری داشته باشیم و قبل از خرید در زمینه انواع لاستیک اطلاعات مورد نیاز را به دست بیاوریم و اگر آگاهی در مورد خرید لاستیک ها نداریم از افراد آگاه در این زمینه کمک بگیریم و همین طور با خرید از فروشگاه های معتبر می‌توان با اطمینان کامل خرید انواع لاستیک ها را انجام داد. فروشگاه یوزپلنگ یکی از فروشگاه های عرضه کننده انواع لاستیک های سواری و انواع دیگر لاستیک ها می باشد.

در خرید لاستیک در ابتدا باید به کیفیت آن توجه کنید و پس از آن قیمت را در نظر بگیرید زیرا خرید یک لاستیک با کیفیت با قیمتی نسبتا بالا بسیار بهتر از خرید چندین لاستیک بی کیفیت ارزان است و علاوه بر کارکرد مطلوب،  بیشتر عمر میکند .

لاستیک های سواری، سنگین، صنعتی، نیمه سنگین، اسپرت و شاسی بلند از انواع لاستیک ها در بازار می باشند که لاستیک های شاسی بلند از مقاومت بالایی برخوردارند زیرا باید بتوانند وزن سنگین تر این خودروها را متحمل شوند . لاستیک های اسپرت معمولا جوان پسند بوده و خرید آن در بین جوانان رایج است همینطور انواع لاستیک های صنعتی و نیمه صنعتی که مخصوص انواع ماشین های بزرگ و سنگین هست نیز در بازار در انواع مختلفی خرید و فروش می‌شود. لاستیک های نیمه سنگین برای انواع اتوبوس، مینی‌ بوس و کامیونت ها و غیره استفاده می شود که دارندگان این خودرو ها باید این تایر ها را به خوبی بشناسند و با انواع آن آشنا باشند تا بتوانند بهترین انتخاب را انجام دهند.

لاستیک از اجزای اصلی خودرو است و مقدار بار زیادی بر روی آن وارد می شود ، بنابر این لاستیک ها باید از کیفیت قابل قبولی برخوردار باشند و بتوانند به راحتی وزن خودرو و وزن سرنشینان آن را تحمل کند بدین ترتیب اگر لاستیک خریداری شده از کیفیت مطلوبی برخوردار نباشد و نتواند وزن خودرو را تحمل کند در زمان کوتاه دچار آسیب و یا ترکیدگی می‌شود بنابراین بسیار اهمیت دارد که چه نوع برندی از لاستیک ها تهیه می شود، امروز در بازار بسیاری از برندهای معروف دارای انواع مختلفی از تایرها هستند که توسط نمایندگی‌ های این تولید کنندگان به فروش می رسد و شما می توانید به راحتی و با مراجعه به نمایندگی ها انواع لاستیک مورد نظر خود را تهیه کنید. 

خرید لاستیک از فروشگاه های معتبر

برای خرید انواع لاستیک  مطمئنا همه فروشگاه ها مورد اطمینان نیستند و شما باید فروشگاهی قابل اطمینان را پیدا کنید که اگر قصد خرید انواع لاستیک با کیفیت را دارید به شما پیشنهاد می کنیم از فروشگاه لاستیک یوزپلنگ خرید خود را انجام دهید زیرا این مجموعه بهترین لاستیک ها را با قیمت های بسیار مناسبی به شما عرضه خواهد کرد.

برخی از برند های لاستیک شناخته شده هستند و افراد زیادی از ان استفاده می کنند و کیفیتشان ثابت شده و به همین دلیل فروش بالایی هم دارند بنابراین این لاستیک ها گزینه های مناسبی برای خرید می باشند.

 

فروشگاه یوزپلنگ

تلفن های تماس:   02133441087 و 02133137389

ساعت پاسخگویی تلفنی: شنبه تا چهار شنبه از 10 صبح الی 16 و پنجشنبه 9 تا 13

آدرس: خیابان امیرکبیر شرقی ، خیابان جاویدی ، کوچه هداوند ، پلاک 30 واحد 8

پست الکترونیکی:info@uzpalang.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 649
نمایش همه
علاقه مندی ها ()