لاستیک ها در انواع مختلفی در بازار به فروش می رسند که هر یک از نظر آج ، نوع برند و مدل آن با هم متفاوت می باشد. لاستیک آخرین بخش از سیستم حرکتی ماشین است و تنها بخشی است که با زمین ارتباط دارد. لاستیک ها دارای دو نوع رادیال و بایاس می‌باشند. لاستیک های بایاس لاستیک هایی هستند که در آن از نخ استفاده می شود و نوع قدیمی لاستیک‌ها را تشکیل می‌دهند و لاستیک های رادیال لاستیک های جدید هستند که امروزه بیشتر بازار به این لاستیک‌ها اختصاص داده شده است، در این لاستیک ها از سیم های فلزی استفاده می شود.

بخشی از لاستیک که با زمین در ارتباط است بسیار محدود بوده و همین طور  لاستیک در واقع ۵ درصد وزنی که بر روی آن است را تحمل می‌کند و ۹۵ درصد دیگر وزن، بر باد داخل تایر وارد می شود. امروزه اکثر لاستیک های موجود در بازار نوع رادیال هستند که در ساختار این لاستیک ها لایه‌ های لاستیک از یک طوقه به طوقه ی دیگر متصل می شود ، این لاستیک ها دارای تسمه های فولادی هستند که بسیار محکم و مقاوم می باشند و این لایه ها به رینگ متصل می شود.

فروش لاستیک

امروزه متاسفانه برخی از فروشندگان لاستیک خودرو ، لاستیک های قدیمی و را به لاستیک‌ های جدید به فروش می‌رساند. لاستیک های انباری لاستیک هایی هستند که چندین سال از تولید آنها گذشته و احتمال پوسیدگی در آنها بسیار زیاد است برای جلوگیری از این مسئله باید به تاریخ تولید لاستیک ها دقت نمایید . چهار رقم بر روی جداره لاستیک درج شده که این چهار رقم نشان دهنده تاریخ تولید لاستیک می باشد دو رقم اول نشان دهنده هفته تولید و دو رقم بعدی نشان دهنده سال تولید است بنابراین با توجه به تاریخ تولید می‌توان از خرید لاستیک های قدیمی جلوگیری کرد.

لاستیک ها دارای انواع برندهای خارجی و داخلی هستند که به صورت گسترده در بازار به فروش می‌رسد، هر یک از شرکت ‌های تولید کننده ی تایر دارای نمایندگی هایی است که در سطح شهرها فعالیت می‌کند و بهترین گزینه برای خرید تایر نمایندگی ها می باشد فروشگاه های معتبر فروشگاه هایی هستند که لاستیک ‌های اصل را به شما ارائه می دهند و محصولات خود را تضمین می کنند . در این میان فروشندگانی هم وجود دارند که لاستیک های فرعی را به جای اصلی به خریداران می ‌فروشند و برخی از خریداران متوجه لاستیک های بی کیفیت و فرعی نشده و آن را با قیمت‌های بالایی خریداری می‌کنند و سپس بعد از گذشت زمان کوتاه متوجه آسیب و پوسیدگی در سطح آن می‌شوند. خرید لاستیک های بی کیفیت بسیار خطرناک بوده و به دلیل اینکه لاستیک در ارتباط با امنیت خودروها می باشد باید حتما از لاستیک های با کیفیت استفاده شود برای همین انتخاب فروشگاه یکی از مسائل مهم در خرید لاستیک به شمار می‌ رود فروشگاهی که لاستیک‌ها را می ‌فروشد باید محصولات را با تضمین کیفیت و اصالت کالا ارائه دهد. برای اطلاع از فروش لاستیک دولتی به سایت مراجعه کنید.

  فروشگاه یوزپلنگ از فروشندگان معتبر انواع لاستیک خودرو می باشد که این مجموعه لاستیک ها را با قیمت بسیار مناسب به فروش می‌رساند و امکان خرید اینترنتی را برای مشتریان خود فراهم نموده است و شما با مراجعه به سایت می توانید به صورت اینترنتی و در کمترین زمان خرید خود را انجام دهید.

خرید لاستیک برای خودرو نیازمند بررسی و دقت بالا در کیفیت لاستیک ها می باشد فروشگاه یوزپلنگ انواع لاستیک های مورد نیاز خودروها را در تنوع بالایی به فروش می‌رساند.

 

فروشگاه یوزپلنگ

تلفن های تماس:   02133441087 و 02133137389

ساعت پاسخگویی تلفنی: شنبه تا چهار شنبه از 10 صبح الی 16 و پنجشنبه 9 تا 13

آدرس: خیابان امیرکبیر شرقی ، خیابان جاویدی ، کوچه هداوند ، پلاک 30 واحد 8

پست الکترونیکی:info@uzpalang.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 447
نمایش همه
علاقه مندی ها ()