یکی از مهم ترین اجزای هر خودرویی ، لاستیک ان است. لاستیک نقش مهم در ایمنی و کارکرد خودرو دارد که به صورت مداوم باید مورد کنترل قرار گیرد و کیفیت و باد آن چک شود. در واقع چک کردن زود به زود لاستیک از آن جهت مورد اهمیت واقع شده که اگر لاستیک مشکلی داشته باشد ممکن است صدماتی جبران ناپذیری را ایجاد کند. لاستیک همواره مورد توجه صاحبین خودرو قرارگرفته است.لاستیک های زیادی در بازار وجود دارد که هر یک دارای کیفیت و قیمت مختلفی هستند و می توانید انواع دلخواهتان را به راحتی تهیه کنید فروشگاه ها انواع لاستیک ها را با قیمت‌های مختلفی به فروش می‌رساند.در زمان خرید لاستیک باید دقت کنید که لاستیک نو تهیه کنید و لاستیک های کهنه به شما ارائه نگردد. لاستیک‌ها طوری طراحی شده‌اند که کمترین فشار را به خود بگیرند و بیشترین فشار به باد داخل لاستیک وارد کند، بنابراین در حفظ و نگهداری این وسیله باید بسیار تلاش کرد و همواره کیفیت آن را سنجید تا از بروز مشکلات نا گوار پیشگیری کرد. لاستیک ها هر یک دارای ویژگی‌هایی هستند، لاستیک‌ های جلویی معمولا هدایت خود را به عهده دارند و لاستیک های عقبی بیشتر وزن را تحمل می‌کند بنابراین ترکیدگی هر یکی از لاستیک ها در جاده ممکن است مشکلات زیادی را به وجود آورد. لاستیک از جهت اینکه امنیت خودرو را در دست دارد باید به درستی انتخاب شود و با استفاده از لاستیک با کیفیت و مقاوم می توان از بروز مشکلات ناگهانی در راه جلوگیری کرد. باد تایر یکی از مهمترین مسائلی است که باید به آن اهمیت داده شود و اگر باد تایر زیاد باشد امکان دارد در راه دچار ترکیدگی شود و اگر باد لاستیک کم باشد امکان دارد در حین حرکت از مسیر منحرف شود.

آج لاستیک یکی از مهم ترین مواردی است که باید به آن اهمیت داده شود اگر آج لاستیک از بین رفته باشد در زمان حرکت در شرایط آب و هوای بارانی امکان دارد آب از زیر آج به‌ خوبی بیرون هدایت نشود و موجب مشکلات غیرمنتظره شود.

یکی از مواردی که طول عمر لاستیک ها را افزایش می دهد تعویض ضربدری آنها است ،بدین ترتیب آج تایر ها به اندازه به یک اندازه از بین رفته و طول عمر آنها بیشتر و یکی می شود.

لاستیک همه جارو

در بازار انواع مختلف لاستیک ها وجود دارند که می توانید با توجه به نیاز و استفاده از خودرو ، این لاستیک‌ها را خریداری نمایید یکی از انواع لاستیک ها ،لاستیک همه جا رو است. با استفاده از لاستیک همه جا رو می ‌توان در اتوبان‌ ها و جاده ‌ها و همینطور در سطوح گلی و یا سنگی حرکت کرد. این لاستیک‌ها برای افرادی که در مسیرشان هم راه‌های جاده‌ ای وجود دارد و هم راه های خاکی بسیار مناسب است و با این لاستیک ها می تواند بدون مشکلی حرکت کند. از مزایای لاستیک همه جارو حرکت بر روی انواع سطوح سنگی و گلی و خاکی است که این حرکت به خوبی همانند حرکت در جاده است و همین‌ طور در زمان حرکت بر روی آسفالت نیز چسبندگی مطلوبی دارد.برای خرید لاستیک یزد تایر به سایت مراجعه کنید.

لاستیک گل نوردی

از دیگر لاستیک‌ ها، لاستیک گل نوردی است با استفاده از لاستیک گل نوردی می‌ توان در سطوح سنگی و خاک و گلی به راحتی حرکت کرد و همینطور در سطوح نرم تر نیز مانند سطوح پر از شاخ و برگ درختان به راحتی می توان با استفاده از این لاستیک‌ ها حرکت خوبی را مشاهده نمود.  از معایب این لاستیک ها حرکت نامطلوبشان بر روی آسفالت و جاده ها است و به دلیل فاصله دار بودن دندانه های آج، سطح تماس لاستیک با جاده بسیار کم است.

فروشگاه یوزپلنگ

تلفن های تماس:   02133441087 و 02133137389

ساعت پاسخگویی تلفنی: شنبه تا چهار شنبه از 10 صبح الی 16 و پنجشنبه 9 تا 13

آدرس: خیابان امیرکبیر شرقی ، خیابان جاویدی ، کوچه هداوند ، پلاک 30 واحد 8

پست الکترونیکی:info@uzpalang.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
9 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1449
نمایش همه
علاقه مندی ها ()