ایران تایر از جمله شرکت های تولید کنندۀ تایر در کشور ایران است که در سال 1343 تأسیس شده است. محصولات ایران تایر از سال 1344 با نام شرکت جنرال تایر و همچنین رابر ایران فعالیت حرفه ای خود را در زمینۀ تولید انواع لاستیک خودرو سواری، وانت، باری،اتوبوس، لاستیک های ماشین آلات سنگین و کشاورزی ادامه داد. لذا به دلیل سابقۀ طولانی مدت، محصولات ایران تایر بیش از پیش از کیفیت بالایی برخوردار شده است و می توانید به عنوان یکی از برترین برندهای لاستیک داخلی به حساب آورد. فروشگاه اینترنتی یوزپلنگ نیز به عنوان یکی از فروشگاه های بزرگ در عرصۀ تأمین و فروش محصولات شرکت  ایران تایر در تهران فعالیت می کند و امکان خرید لاستیک ایران تایر ارزان را به همراه گارانتی فراهم می کند.

لاستیک ایران تایر

لاستیک ایران تایر از جمله تایرهای با کیفیت در داخل کشور است که به کشورهای همسایه نیز صادر می شود. شرکت ایران تایر از قدمت بالایی با بیش از نیم قرن تجربۀ فعالیت توانسته محصولات با کیفیتی تولید و به بازار عرضه کند. محصولات ایران تایر در سایز و ساختارهای مختلف تایر بایاس و تایر رادیال، انواع لاستیک با کیفیت را تولید و در دسترس مشتریان قرار داده است. در واقع بدین وسیله توانسته نیاز کلیۀ افراد را تأمین و برآورده سازد. شرکت ایران تایر با هدف ارتقاء کیفیت محصولات خود از تجربیات و دانش شرکت ماتادور بهره گرفته است که بتواند سطح کیفی محصولات خود را بیش از پیش ارتقاء ببخشد. لذا توانسته لاستیک های ایران تایر را با بهترین کیفیت و تنوع بالا تولید و عرضه نماید.

کاربرد لاستیک از اهمیت بالایی برخوردار است، چون یکی از قسمت های مهم خودرو محسوب می شود و ارتباط مستقیم با سطح جاده دارد. بنابراین فناوری ساخت تایر نقش مهمی در عملکرد و کنترل پذیری فرمان اتومبیل دارد. برای تولید لاستیک ایران تایر نیز از تکنولوژی روز استفاده نموده اند. در نتیجه می توانید شاهد کیفیت بالای محصولات ایران تایر متناسب با مدل های مختلف خودرو باشید. فروشگاه اینترنتی یوزپلنگ نیز با توجه به برآورده کردن نیاز مشتریان خود، انواع لاستیک ایران تایر را در سایز و مدل های مختلف تأمین و در دسترس آنان قرار می دهد. توجه داشته باشید که فروش لاستیک ایران تایر بر اساس نرخ مصوب دولتی به فروش می رسد و از قیمت ارزان تر برخودار است.

قیمت لاستیک ایران تایر

قیمت لاستیک ایران تایر با توجه به اینکه تولید داخل است، بسیار ارزان تر از تایرهای خارجی مشابه است. از این رو خرید و فروش لاستیک ایران تایر متقاضیان زیادی دارد و روزبروز بر کیفیت محصولات این کمپانی افزوده می شود. در حال حاضر امکان خرید انواع لاستیک ایران تایر با تعرفه های مصوب دولتی و قیمت ارزان برای مشتریان فراهم می باشد و افراد با ثبت نام لاستیک دولتی، انواع لاستیک ساخت داخل را با قیمت مناسب و مصوب شده خریداری نمایند. از مهمترین ویژگی های خرید لاستیک ایران تایر، داشتن ضمانت نامه یا همان گارانتی شرکتی است که به مشتریان خود ارائه می دهند که نشان دهندۀ کیفیت بالای محصولات کمپانی ایران تایر به حساب می آید. برای خرید  لاستیک یزد تایر به سایت مراجعه کنید.

از دیگر فعالیت های حرفه ای شرکت ایران تایر برای تولید لاستیک ماشین آلات سنگین و عمومی ایران تایر از دانش شرکت های معتبر تولید کنندۀ تایر در کشورهای فرانسه، هلند، آلمان و غیره برای احداث خطوط تولید تایر بهره گرفته اند. به همین دلیل از الیاف پلی استر چند لایه برای ساخت انواع لاستیک ایران تایر ماشین آلات سنگین، سواری، اتوبوس و کشاورزی استفاده می کنند.

فروشگاه اینترنتی یوزپلنگ که چندین سال در زمینۀ تأمین و فروش لاستیک های ایران تایر در تهران فعالیت دارد، امکان خرید لاستیک ایران تایر را با قیمت ارزان و مصوب برای مشتریان فراهم کرده است.

 

فروشگاه یوزپلنگ

تلفن های تماس:   02133441087 و 02133137389

ساعت پاسخگویی تلفنی: شنبه تا چهار شنبه از 10 صبح الی 16 و پنجشنبه 9 تا 13

آدرس: خیابان امیرکبیر شرقی ، خیابان جاویدی ، کوچه هداوند ، پلاک 30 واحد 8

پست الکترونیکی:info@uzpalang.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 999
نمایش همه
علاقه مندی ها ()