ایران تایر از جمله شرکت های سازندۀ لاستیک در داخل کشور است. شرکت ایران تایر با نام شرکت جنرال تایر و رابر ایران در سال 1344 فعالیت خود را آغاز کرد و تا به امروز موفق به فروش انواع لاستیک سواری، ماشین آلات سنگین، کشاورزی، شاسی بلند و باری در ایران شده است. تنوع محصولات ایران تایر بسیار است و این مسئله موجب بهبود کیفیت لاستیک های عرضه شده در بازار شده است.

در ضمن خطوط تولید لاستیک  ایران تایر  توسط شرکت های سازندۀ معتبر جهانی از کشورهای فرانسه، هلند، آلمان و غیره به فعالیت خود ادامه می دهد. در واقع سیاست کاری شرکت ایران تایر برای توسعه و رونق بخشیدن به صنعت تولید تایر، ایجاب کرده که از تخصص و دانش شرکت های همکار خود در سراسر جهان بهره گیرد و تکنولوژی تولید لاستیک های ایران تایر را ارتقاء ببخشد. فروشگاه اینترنتی یوزپلنگ نیز با عرضۀ محصولات شرکت ایران تایر توانسته به این امر اعتبار ببخشد و طرفداران این برند را بیش از پیش راضی نگه دارد.

ویژگی های لاستیک ایران تایر

همانطور که می دانید تایرها بر اساس یک سری ویژگی های ساختاری تولید و عرضه می شوند. بنابراین هنگام خرید تایر باید نسبت به آنها دقت نظر بیشتری داشته باشید تا بتوانید مناسب ترین نوع تایر را متناسب با مدل خودروی خود خریداری نمائید. داشتن سایز تایر، طرح گل، کاربری فصلی، پهنای تایر، ارتقاع دیواره یا همان فاق لاستیک، قطر رینگ، ارتفاع لاستیک، رنگ دیواره، محل استفاده در کدام محور، قابلیت ران فلت داشتن، تیوبلس و گارانتی برخی از مهمترین ویژگی های محصولات لاستیک ایران تایر و سایر برندها محصول می شود که پیش از خرید لاستیک باید بر اساس آنها انتخاب دقیقی از تایر داشته باشید.

تنوع محصولات ایران تایر بسیار است و امروزه می توانید متناسب با انواع خودرو در مدل های متنوع با مشخصات موتوری متفاوت، انواع لاستیک سواری و اسپرت ایران تایر را با قیمت ارزان و مناسب خریداری نمائید. توجه به مشخصات فنی تایر و همچنین خودرو بسیار حائز اهمیت است و خریداران باید دقت بیشتری داشته باشند.

با توجه به اینکه تایر تماس مستقیم با کف جاده دارد، به این ترتیب انتخاب نوع لاستیک تأثیر مستقیم بر روی روی فرمان خودرو و همچنین میزان چسبندگی تایر به سطح جاده در فصول مختلف سال دارد. در واقع متناسب با شرایط آب و هوایی مختلف باید لاستیک متناسب با همان موقعیت باید خریداری شود.

فروش لاستیک ایران تایر با نرخ دولتی

محصولات ایران تایر ساخت کشور ایران است و به عنوان محصولات داخلی از قیمت ارزان تری نسبت به سایر برندهای خارجی برخوردار است. علاوه بر آن بر اساس سیستم دولتی، شرایط مناسبی برای خرید لاستیک های ایران تایر با نرخ دولتی برای مشتریان فراهم شده است، تا بدین وسیله بتوانند سطح کیفیت محصولان این کمپانی را بیش از پیش ارتقاء ببخشند و در عین حال، افراد بتوانند از محصولات تولید داخل استفاده نمایند. فروشگاه اینترنتی یوزپلنگ نیز متناسب با نیاز مشتریان، شرایط مناسبی برای خرید لاستیک های ایران تایر با قیمت دولتی محیا کرده است. بنابراین افراد به راحتی می توانند در توسعۀ محصولات داخلی سهیم باشند.برای خرید لاستیک کویر تایر به سایت مراجعه کنید.

لاستیک ایران تایر چند لایه

تولید لاستیک ایران تایر چند لایه چندین سال است که بخش اعظمی از تولید لاستیک های این شرکت را تشکیل می دهد. در واقع با بهره گیری از فناوری شرکت های همکار خود در کشورهای پیشرفته، توانسته به دانش ساخت انواع لاستیک ایران تایر چند لایه دست پیدا کنند و بدین وسیله انواع لاستیک رادیال و بایاس را به تولید انبوه برسانند.

فروشگاه اینترنتی یوزپلنگ­ نیز برای رشد صنعت تولید ملی، موقعیت های خوبی برای خرید انواع لاستیک ایران تایر در مدل و سایزهای مختلف فراهم کرده است.

فروشگاه یوزپلنگ

تلفن های تماس:   02133441087 و 02133137389

ساعت پاسخگویی تلفنی: شنبه تا چهار شنبه از 10 صبح الی 16 و پنجشنبه 9 تا 13

آدرس: خیابان امیرکبیر شرقی ، خیابان جاویدی ، کوچه هداوند ، پلاک 30 واحد 8

پست الکترونیکی:info@uzpalang.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 526
نمایش همه
علاقه مندی ها ()