لاستیک از جمله لوازمی است که در خودرو ها نقش مهمی را ایفا می کند و برای داشتن یک لاستیک خوب در ابتدا باید یک خرید خوب لاستیک را داشته باشیم و همچنین نگهداری لاستیک نیز مهم بوده و باید برای آن تلاش کنیم تا در نهایت لاستیک ها بتوانند از عمر بالایی برخوردار باشند و مشکلی را ایجاد نکنند. انواع برند های لاستیک از جمله لاستیک کویر تایر می تواند گزینه ی بسیار خوبی برای انتخاب لاستیک به شمار رود.برای خرید  کویر تایر از طریق لینک ها اقدام کنید و در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

کویر تایر

کویر تایر از برند های معروف لاستیک در کشورمان است که نام آن آشنا برای صاحبین خودرو است. کویر تایر تولید کننده ی انواع تایر های باکیفیت می باشد. انواع محصولات این شرکت شامل لاستیک های سواری، اتوبوسی، وانتی، باری ،بایاس ، رادیال و... می باشد. کیفیت لاستیک های کویر تایر برای همگان ثابت شده و اگر به دنبال برند داخلی لاستیک هستید به شما پیشنهاد می شود که این لاستیک را انتخاب کنید .

تکنولوژی این شرکت در تولید لاستیک های بایاس برگرفته از شرکت پیرلی ایتالیا بوده و دانش تولید لاستیک های رادیال نیز برگرفته از شرکت ماتادور اسلواکی است. شرکت کویر تایر به بهترین دستگاه ها و تجهیزات مجهز بوده و لاستیک ها با بهترین طراحی و ساخت توسط متخصصین مجرب به تولید می رسد. دستگاه های این شرکت وارد شده از اروپا و ژاپن بوده و به روز و پیشرفته هستند. بسیاری از افراد این لاستیک را به ما پیشنهاد می دهند زیرا از کیفیت آن اطمینان دارند .

عرضه ی لاستیک های کویر تایر

عرضه ی لاستیک های کویر تایر در انواع مختلف و با خدمات پس از فروش توسط شرکت کویر تایر انجام می گیرد. این شرکت دارای شعب نمایندگی های بسیاری در سطح کشورمان بوده و برای تهیه ی لاستیک ها به راحتی می توان از نمایندگی های فروش محصولات کویر تایر انواع لاستیک های مورد نظر را خریداری نمود .

شرکت کویر تایر برای ساخت تایر ها از مواد اولیه ی مرغوبی استفاده می کند که موجب بالا بودن کیفیت آن شده و همین طور برای محیط زیست صدمات کمتری دارد. طراحی ویژه و ساخت پیشرفته ی لاستیک ها باعث شده افراد با خیال راحت این محصولات را خریداری کنند و به یکدیگر نیز آن را پیشنهاد دهند.

با توجه به آلودگی های ناشی از تایر های با کیفیت پایین تر ، کویر تایر به دلیل این که این تایر ها به محیط زیست صدمه می زدند ، اقدام به تولید تایر هایی با کیفیت بالا و با استفاده از مواد اولیه ی کم ضرر ،نموده است . برای خرید لاستیک به سایت مراجعه کنید.

کویر تایر اولین شرکت تولید تایر سبز در ایران می باشد که با تغییر در مواد اولیه تایر ها توانسته تایر ها را با مواد کم ضرر برای محیط زیست به تولید برساند تا آلاینده های ناشی از تولید کم شده و همینطور بازیافت آن به راحتی صورت گیرد.

فرآیند تولید تایر سبز به دانش فنی و منابع بالا در این زمینه ارتباط دارد که بسیاری از شرکت‌ها به دلیل نداشتن شرایط برای تولید این تایرها اقدام به تولید آن نکرده‌اند و کویر تایر توانست با دانش فنی و با استفاده از متخصصین مجرب خود این تایرها را با کیفیت بالایی به بازار عرضه کند. بدین ترتیب این شرکت با کاهش یا حذف مواد اولیه مضر برای طبیعت توانست تایرها را با وزن سبک تری به تولید برساند که این تایرها مقاومت غلتشی بسیار پایین ‌تری دارند که موجب کمتر مصرف شدن سوخت می شود و همینطور پسماند های آن بسیار کمتر از نمونه های دیگر است.

فروشگاه یوزپلنگ

تلفن های تماس:   02133441087 و 02133137389

ساعت پاسخگویی تلفنی: شنبه تا چهار شنبه از 10 صبح الی 16 و پنجشنبه 9 تا 13

آدرس: خیابان امیرکبیر شرقی ، خیابان جاویدی ، کوچه هداوند ، پلاک 30 واحد 8

پست الکترونیکی:info@uzpalang.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 531
نمایش همه
علاقه مندی ها ()