شرکت کویرتایر فعالیت خود را در سال ۱۳۶۶ آغاز کرد و انواع تایر ها را برای مصارف خودرو های مختلف به تولید رساند.

تایرها از بخش های اصلی هر خودرویی به شمار می ‌رود که در انتخاب آن باید بسیار دقت کرد. همانطور که می دانیم شرکت کویر تایر انواع تایر های با کیفیتی را به تولید رسانده و در سطح بازار خرید و فروش کویر تایر بسیار رونق دارد ، افراد بسیاری از این برند لاستیک برای خودروی خود استفاده می‌کنند. در شرکت کویر تایر تمامی مراحل تولید تایر ها مجهز به سیستم کنترل هوشمند بوده و به سبب اهمیت تایر در خودرو به دلیل حفظ امنیت خودرو این تایرها با کیفیت بسیار بالایی به تولید می ‌رسند.برای خرید  کویر تایر از طریق لینک ها اقدام کرده و به سایت مراجعه کنید .

کویر تایر در مدت زمان کمی توانست نمایندگی های بسیاری در شهر های مختلف کشورمان داشته باشد که انواع محصولات کویر تایر توسط این نمایندگی‌ ها به فروش برسد. در واقع نمایندگی‌ ها از بهترین گزینه ها برای خرید این لاستیک‌ ها به شمار می ‌روند زیرا خرید از نمایندگی می ‌تواند به شما این اطمینان را دهد که محصولات اصلی را دریافت می کنید و همچنین در قبال دریافت محصول تضمین کیفیت کالا را دارید.

لاستیک های خارجی و داخلی

امروزه با رشد خودروسازی، رشد تولید تایرها نیز افزایش پیدا کرده و پا به پای آن دارای پیشرفت هایی می باشد که بدین ترتیب اگر روند مناسبی پیش گرفته شود نیازی به لاستیک های خارجی نداریم و لاستیک های داخلی بخش گسترده تری را به خود اختصاص می دهد. اگر چه بسیاری از لاستیک‌ های خارجی دارای کیفیت بسیار بالایی هستند و بسیاری از افراد آن را به لاستیک ‌های داخلی ترجیح می‌دهند اما لاستیک های داخلی نیز امروزه پیشرفت بسیاری داشتند و دارای طراحی و ساخت ویژه ای بوده و به دلیل قیمت کمتری که نسبت به لاستیک های خارجی دارند، از نظر اقتصادی هم به صرفه می باشد. 

خرید لاستیک های کویر تایر

تایر های مختلف انواع لاستیک ها را به تولید رسانده که این لاستیک ‌ها از نظر نوع، کارایی، مصرف و همینطور قیمت دارای تفاوت هایی با هم می باشند که برای خرید باید ابتدا به نوع خودروی خود دقت کرده و لاستیکی متناسب با آن را انتخاب کنیم و همینطور بودجه ای که برای خرید لاستیک در نظر می‌گیریم هم بسیار مهم است اما کیفیت لاستیک از قیمت آن اهمیت بیشتری داشته و باید کیفیت را به کمیت ترجیح داد.

متاسفانه امروزه برخی از فروشندگان جزئی لاستیک های غیر اصل را به جای نمونه اورجینال آن به فروش می‌رساند و افراد بسیاری به دلیل نا آگاهی و تشخیص ندادن لاستیک اصلی از فرعی این لاستیک ها را خریداری می‌کنند و در زمان کوتاهی مشاهده می کنند که لاستیک‌ها دچار آسیب شده و در کوتاه مدت مجبور به تعویض آن می شوند. بنابراین در کنار علم و آگاهی در زمینه خرید لاستیک ، بسیار مهم است که فروشگاهی معتبر و مطمئن را برای خرید لاستیک در نظر بگیرید. فروشگاه لاستیک یوزپلنگ از تامین کنندگان انواع تایرهای مورد نیاز انواع خودرو ها بوده و این مرکز تمامی محصولات خود را با قیمت های بسیار مناسب به دست مشتریان می‌رساند. برای اطلاع از فروش لاستیک به سایت مراجعه کنید.

خرید اینترنتی به شما این امکان را می دهد تا بتوانید به راحتی محصولات مورد نظرتان را انتخاب و خریداری نمایید همین طور تنوع بالاتری را در اختیار دارید که می توانید به راحتی محصول مورد نظرتان را بیابید، البته خرید اینترنتی را باید از فروشگاهی معتبر انجام دهید تا کیفیت محصولات را تضمین کند.

فروشگاه یوزپلنگ

تلفن های تماس:   02133441087 و 02133137389

ساعت پاسخگویی تلفنی: شنبه تا چهار شنبه از 10 صبح الی 16 و پنجشنبه 9 تا 13

آدرس: خیابان امیرکبیر شرقی ، خیابان جاویدی ، کوچه هداوند ، پلاک 30 واحد 8

پست الکترونیکی:info@uzpalang.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 554
نمایش همه
علاقه مندی ها ()