ایران خودرو کمپانی خودروسازی بی رقیب در کشور می باشد که در زمینه تولید و مونتاژ انواع خودروهای سواری، شاسی بلند و نیمه سنگین فعالیت می کند و طرفداران بسیار زیادی در بازارهای داخلی و برخی بازارهای خارجی دارد. فروش اقساطی ایران خودرو سالهاست که از طریق نمایندگی های رسمی و معتبر این کمپانی و شرکت های لیزینگ خودرو با شرایط متفاوت اجرا می شود، که در وضعیت کنونی بازار خرید و فروش خودرو و گرانی های پی در پی یک فرصت استثنائی برای علاقه مندان و متقاضیان خرید خودرو می باشد، تا بتوانند شانس خود را امتحان کرده و خودروی مورد علاقه خود را خریداری نمایند. فروش اقساطی ایران خودرو این امکان را به خریداران می دهد تا با پرداخت حداقل قیمت خودرو آن را خریداری کرده و مابقی اقساط آن را در دوره های مشخص و تعیین شده که بین 12 الی 48 ماه بسته به نوع و مدل خودرو می باشد پرداخت نمایند. شرایط بازار خرید و فروش خودرو با توجه به روند افزایش قیمت خودرو به دلیل تحریم ها و نوسانات دائمی قیمت ارز در وضعیت بسیار نامساعدی قرار دارد، و بسیاری از خریداران خودرو و علاقه مندان تعویض اتومبیل با مدل ها و تیپ های بالاتر را با مشکلات بسیار جدی مواجه کرد، از این رو کمپانی بزرگ ایران خودرو با ارائه طرح های پیش فروش و فروش اقساطی ایران خودرو که در مدت زمان بسیار کوتاهی با استقبال  زیادی مواجه شد، توانست این کمپانی را از خطر توقف تولید نجات دهد، و یک قدم  متقاضیان خرید اقساطی ایران خودرو را به رویاهای خود نزدیکتر نماید.

قیمت فروش اقساطی ایران خودرو

قیمت فروش اقساطی ایران خودرو بسته به نوع و تیپ اتومبیل ها متفاوت است و بر اساس فاکتورهای بسیار زیادی از قبیل درصد سود شرکت لیزینگ، تعداد اقساط یا دوره بازگشت سرمایه، مقدار مبلغ پیش فروش و بسیاری موارد دیگر محاسبه می شود، و متقاضیان خرید اقساطی خودرو می توانند بهترین و مناسب ترین آن ها را با توجه به شرایط اقتصادی خود انتخاب کرده و خریداری نماید. قیمت فروش اقساطی ایران خودرو با توجه به تعداد اقساط و مبلغ پیش پرداخت خودرو محاسبه و تعیین می شود، و قیمت آن نسبت به پیش فروش و قیمت خودرو در بازار آزاد به دلیل درصد سودی که این شرکت ها بر روی اتومبیل ها اعمال می کنند بالاتر است، که ملا منطقی و توجیه پذیر می باشد.

لیست محصولات ایران خودرو

همان طور که در ابتدا نیز به آن اشاره شد ایران خودرو از بزرگترین صنایع خودروسازی در کشور است که بیشترین تنوع را در محصولات دارد و به همین دلیل طرفداران بسیار زیادی در هر مدل و تیپ دارد. تمامی محصولات ایران خودرو را از قبیل انواع پژو، سمند، دنا، دانگ فنگ، سمند و هایما را در تیپ ها و مدل های مختلف از طریق فروش اقساطی ایران خودرو خریداری کرد و مورد استفاده قرار داد. از پرمتقاضی ترین محصولات این کمپانی که در صدر لیست محصولات ایران خودرو قرار دارد می توان به انواع پژو پارس، پژو 206 و دنا اشاره کرد، که بیشترین متقاضی را در فروش اقساطی ایران خودرو به خود اختصاص داده است.برای اطلاع از  شرایط فروش خودرو  به سایت مراجعه کند. 

تفاوت های پیش فروش با فروش اقساطی ایران خودرو

از مهمترین تفاوت های پیش فروش با فروش اقساطی  ایران خودرو می توان به محدودیت زمانی این طرح ها، واریز آنی مبلغ خودرو ، خرید به قیمت کمپانی و مدت دار بودن تحویل خودروها اشاره کرد، در حالیکه شرایط فروش اقساطی ایران خودرو کاملا متفاوت و عکس پیش فروش خودرو می باشد. در این روش خرید متقاضیان می توانند با پرداخت اولین قسط خودروی مورد نظر خود را تحویل بگیرند و پس از پرداخت آخرین قسط مالکیت قطعی و نهایی آن را به دست آورند، و در هر زمانی می توان نسبت به خرید قسطی خودروی مورد نظر خود اقدام نمود.

شرکت مبین خودرو

شعبه مرکزی:

تهران , میدان ونک , خیابان ولیعصر , بالاتر از میرداماد , خیابان یزدان پناه , پلاک ۸۳ , طبقه چهارم  , واحد ۱۶   

شماره تماس :  ۷۰۰۵ ۸۸۸۵ , ۸۸۸۵۷۰۰۴

ایمیل: mobinkhodro@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 949
نمایش همه
علاقه مندی ها ()