خودرو یکی از محبوب ترین و پرکاربردترین وسایل حمل و نقل و رفاهی می باشد، که تقریبا تمامی افراد جامعه در صدد تهیه نمونه ای از آن ها می باشند، تا در رفت و آمدهای بین شهری و درون شهری آسایش بیشتری داشته باشند. بنابراین می توان بازارهای خرید و فروش خودرو را در شمار پررونق ترین بازارهای معاملاتی دانست که متقاضیان بسیار زیادی دارد و حجم داد و ستدهای روزانه نیز در آن ها بسیار بالاست. فروش خودرو  هم مانند دیگر کالاهای تولیدی تحت تاثیر تحریم ها و نوسانات قیمت ارز به شدت افزایش پیدا کرد، بطوریکه بسیاری از متقاضیان این محصولات از خرید بازماندند و یا مجبور به خرید خودروهایی پایین تر از سطح انتظار خود شدند، کع اگر این روند ادامه پیدا می کرد، شرکت های خودروسازی یک رکود بسیار بزرگ را تجربه می کرد. اما با تغییر روش های فروش خودرو که از سوی کمپانی های سازنده خودرو و نمایندگی های رسمی محصولات آن ها ارائه شد، متقاضیان خرید انواع اتومبیل سواری توانستند یک بار دیگر شانس خود را برای خرید خودرو امتحان کنند، و خودروی مورد نظر خود را با تسهیلات ویژه خریداری نمایند. از مهمترین و موفق ترین روش های  فروش خودرو در برندهای داخلی و خارجی می توان به طرح های پیش فروش و فروش اقساطی خودرو اشاره کرد که متقاضیان بسته به شرایط خود نمونه ای از آن ها را انتخاب می کنند.

از جمله شرایط پیش فروش خودرو می توان به محدودیت زمانی آن اشاره کرد زیرا معمولا به صورت دوره ای و مناسبتی اجرا می شود، واریز تمام قیمت خودرو پس از قبولی در قرعه کشی، خرید خودرو به قیمت نمایندگی و تحویل مدت دار خودرو  از دیگر شرایطی این طرح می باشد، درصورتیکه  شرایط فروش اقساطی خودرو  کاملا عکس پیش فروش خودرو می باشد که هر کدام از آن ها متقاضیان خاص خود را دارند.

قیمت فروش خودرو

قیمت فروش خودرو با توجه به پارامترهای بسیار زیادی محاسبه و معمولا به صورت رسمی از طریق کمپانی های خودروسازی اعلام می گیرد، و بسته به نوع و تیپ خودرو در برندهای داخلی و خارجی این قیمت های اعلام شده با یکدیگر تفاوت هایی دارند، به عنوان مثال قیمت خودروهای خارجی به دلیل شرایط حمل و نقل و گمرک و همین طور نوع و مدل خودروها بسیار بالاتر از خودروهای داخلی می باشد. از دیگر فاکتورهایی که در تعیین قیمت فروش خودرو تاثیر بسیار زیادی دارد می توان به روش فروش خودرو اشاره کرد که بسته به سیاست هایی که در هرکدام از آن ها اتخاذ شده متنوع می باشد، به عنوان مثال قیمت انواع اتوموبیل در پیش فروش خودرو بسیار ارزان تر از فروش مستقیم از بازار آزاد و یا فروش خودرو به صورت اقساطی می باشد.برای اطلاع از شرایط فروش اقساطی ایران خودرو به سایت مراجعه کند. 

فروش خودرو با ارزان ترین قیمت

شرکت ها و نمایندگی های بسیار زیادی در زمینه فروش خودرو با ارزان ترین قیمت و به روش های نقد و اقساط فعالیت می کنند، که بسته به شرایط کاری و سیاست های خودر برای متقاضیان خرید انواع خودروهای داخلی و خارجی به صورت اقساطی شرایطی را فراهم کرده اند، تا مشتریان بیشتری را جذب خود نمایند و سهم بیشتری از این بازار پر رونق از آن خود نمایند. فروش خودرو ایران خودرو و فروش خودرو سایپا از پر طرفدارترین برندهای داخلی هستند که به دلیل کارکرد بسیار بالا، قیمت مناسب و هزینه های بسیار پایین تعمیر و نگهداری در میان مشتریان در بین متقاضیان خرید خودرو بیشترین تقاضا را دارند. فروش اقساطی خودرو از موفق ترین و پرمخاطب ترین روش های فروش خودرو برای تمامی اقشار متوسط و ضعیف جامعه می باشد، که این امکان را در اختیار متقاضیان خرید انواع خودروهای داخلی و خارجی قرار می دهد تا تنها با پرداخت نیمی از مبلغ خودرو آن را خریداری نمایند و مابقی قیمت آن را در طی اقساط مشخص با زمان بندی منظم پرداخت نمایند و در نهایت مالکیت قطعی خودروی مورد علاقه خود را به دست آورند.

شرکت مبین خودرو

شعبه مرکزی:

تهران , میدان ونک , خیابان ولیعصر , بالاتر از میرداماد , خیابان یزدان پناه , پلاک ۸۳ , طبقه چهارم  , واحد ۱۶   

شماره تماس :  ۷۰۰۵ ۸۸۸۵ , ۸۸۸۵۷۰۰۴

ایمیل: mobinkhodro@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 585
نمایش همه
علاقه مندی ها ()