مدت هاست که بازار خرید و فروش خودرو به یکی از پر ریسک ترین بازارهای کشور مبدل شده است، و متقاضیان خرید خودرو هر روز با یک شوک جدید از افزایش قیمت خودرو مواجه هستند، که سبب شده بسیاری  از افراد جامعه از خرید انواع خودروهای داخلی و خارجی منصرف شوند و یا مجبور به خرید خودرویی پایین تر از سطح انتظارشان شوند. فروش اقساطی خودرو و پیش فروش خودرو  دو طرح بسیار کارآمد و توجیه پذیر برای خروج این بازار پویا و پر رونق از یک رکود اقتصادی بی سابقه هستند که از طریق کمپانی های خودرو سازی و شرکت های لیزینگ خودرو مطرح شده اند، که هر کدام آن ها در ارائه تسهیلات و شرایط اجرا تفاوت های بسیار زیادی دارند.به عنوان مثال از مهمترین تفاوت های پیش فروش با فروش اقساطی خودرو می توان به نحوه ی اجرای آن ها اشاره کرد، پیش فروش خودرو از جمله طرح هایی است که به صورت دوره ای و موقتی اجرا می شود اما فروش اقساطی خودرو هیچ گونه محدودیت زمانی ندارد، از دیگر تفاوت های این دو طرح می توان به قیمت بسیار پایین خودرو نسبت به فروش اقساطی خودرو و قیمت آن در بازار آزاد اشاره کرد، زیرا در این طرح ها کمپانی های خودروسازی داخلی موظف هستند خودروهایشان را به قیمت نمایندگی عرضه نمایند. تحویل مدت دار خودرو و واریز تمام مبلغ خودرو  به یکباره پس از قبولی در قرعه کشی نیز از دیگر شرایط پیش فروش خودرو می باشد، که معمولا تمامی ضوابط اجرای آن از طریق کمپانی های بزرگ خودرو سازی ایران خودرو و سایپا اعلام می شود. از مهمترین مزایای فروش اقساطی خودرو می توان به روند ادامه تولید شرکت های خودروسازی و عدم توقف تولید در آن ها اشاره کرد، زیرا در این روش خرید خودرو، مشتریان می توانند تنها با پرداخت نیمی از مبلغ خودرو مالکیت آن را به دست آورند و شانس خود را برای خرید خودرو یک بار دیگر امتحان کنند.

قیمت فروش اقساطی خودرو

از مهمترین تفاوت های فروش اقساطی خودرو با دیگر روش های فروش خودرو می توان به قیمت خودرو ها در این روش اشاره کرد، که معمولا به دلیل اعمال سود نمایندگی یا شرکت لیزینگ به دلیل دوره طولانی مدت بازگشت سرمایه بالاتر می باشد، البته این مسئله کاملا بدیهی است، و در تمامی روش های فروش اقساطی کالا اعمال می شود، و تمامی متقاضیان استفاده از تسهیلات فروش اقساطی خودرو در مدل های داخلی و خارجی به خوبی از آن آگاه هستند. از دیگر مواردی که در قیمت فروش اقساطی خودر تاثیر گذار است می توان به مقدار مبلغ پیش پرداخت، میزان سود شرکت کارگزار، نوع و مدل خودرو و تعداد اقساط آن اشاره کرد، که با در نظر گرفتن تمامی آن ها در کنار یکدیگر قیمت خرید خودروی اقساطی مشخص می شود.برای اطلاع از خرید و فروش اقساطی سایپا به سایت مراجعه کنید.

تسهیلات فروش اقساطی خودرو

با توجه به تقاضای بسیار بالای مشتریان، مبنی بر استفاده از طرح های فروش اقساطی خودرو روز به روز به تعداد شرکت های لیزینگ خودرو نمایندگی های رسمی شرکت های خودروسازی افزوده می شود، که در تلاش هستند تا با فراهم آوردن شرایط و تسهیلاتی ویژه تر توجه متقاضیان را به خود جلب نمایند و در صدر شرکت های فروش اقساطی خودرو قرار بگیرند. اعطاء تسهیلات فروش اقساطی خودرو در شرکت های مختلف به موارد بسیار زیادی از جمله سیاست های آن شرکت برای فروش اقساطی خودرو و همین طور میزان اعتبارات آن ها بستگی دارد. متقاضیان خرید اقساطی خودرو در ابتدا باید از اعتبار و رسمیت این شرکت ها اطمینان کامل را کسب نمایند و سپس به بررسی تسهیلات فروش اقساطی خودرو در هرکدام از آن ها بپردازند، تا در نهایت بهترین و خوشنام ترین آن ها را انتخاب نمایند.

شرکت مبین خودرو

شعبه مرکزی:

تهران , میدان ونک , خیابان ولیعصر , بالاتر از میرداماد , خیابان یزدان پناه , پلاک ۸۳ , طبقه چهارم  , واحد ۱۶   

شماره تماس :  ۷۰۰۵ ۸۸۸۵ , ۸۸۸۵۷۰۰۴

ایمیل: mobinkhodro@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 496
نمایش همه
علاقه مندی ها ()