فروش اقساطی خودرو در طول چند سال اخیر به یکی از استثنائی ترین فرصت ها در وضعیت نابسامان بازارهای خرید و فروش خودرو تبدیل شده است تا مشتریانی که به هر دلیلی توانایی خرید نقدی خودرو را ندارند، این وسلیه پر کاربرد را خریداری نمایند. متاسفانه تاثیرات منفی تحریم های اقتصادی و روند صعودی قیمت ارز در ابتدا تاثیرات خودر را روی خودروهای خارجی و به دنبال آن خودروهای داخلی گذاشت و متقاضیان خرید خودرو را با چالش بسیار بزرگی مواجه کرد، بطوریکه بسیاری از اقشار جامعه از خرید خودرو بازماندند و یا مجبور به خرید خودروهایی خارج از انتظاراتشان شدند، در چنین شرایطی کمپانی های خودرو سازی و شرکت های لیزینگ خودرو با ارائه طرح های  فروش اقساطی خودرو  و پیش فروش خودرو توانستند تا حدودی این بازار پر تنش را آرام نگه دارند، و به متقاضیان خرید خودرو یک امکان یا فرصت دوباره دهند. این طرح ها از نظر اجرایی و نوع تسهیلاتی که برای متقاضیان خرید انواع خودرو های داخلی و خارجی در نظر گرفته اند، بسیار متفاوت می باشند و  متقاضیان خرید خودرو با توجه به شرایط و امکانات در اختیار نمونه ای از آن ها را انتخاب می کنند.از مهمترین تفاوت های پیش فروش با فروش اقساطی خودرو می توان به تحویل مدت دار و طولانی خودروها اشاره کرد، که چندان مورد رضایت متقاضیان نمی باشد.  خرید خودرو به قیمت نمایندگی، اجرای دوره ای و مناسبتی این طرح هاو همین طور واریز تمام قیمت خودرو از دیگر شرایط و تسهیلات این طرح می باشد، و از مهمترین نقاط قوت آن نسبت به فروش اقساطی خودرو می توان به قیمت بسیار پایین خودرو اشاره کرد. مدیریت و اجرای پیش فروش خودرو به عهده کمپانی های بزرگ خودرو سازی داخلی نظیر ایران خودرو و سایپا می باشد، و برای خودرو های خارجی امکان استفاده از آن وجود ندارد.

قیمت فروش اقساطی خودرو

قیمت فروش اقساطی خودرو در مقایسه با دیگر طرح های پیش فروش و فروش نقدی خودرو گران تر می باشد و دلایل آن کاملا برای متقاضیان خرید خودروی قسطی مشخص است که از مهمترین دلایل آن می توان به نرخ تورم در دوران پرداخت اقساط، سود شرکت های کارگزار و لیزینگ خودرو، نوع و مدل خودرو ها و بسیاری موارد دیگر اشاره کرد، که کاملا بدیهی است و معمولا در تمامی معاملات اقساطی به نوعی اجرا می شود. قیمت فروش اقساطی خودرو  در شرکت های لیزینگ بسته به نوع اعتبارات و سیاست هایشان متفاوت می باشد و با کمی تحقیق و بررسی شرایط و تسهیلات شرکت های معتبر لیزینگ خودرو می توان مناسب ترین و معتبرترین آن ها را انتخاب کرد. برای اطلاع از شرایط فروش اقساطی ایران خودرو به سایت مراجعه کنید.

فروش اقساطی خودرو با ارزان ترین قیمت

مبین خودرو از معتبرترین لیزینگ های فروش اقساطی خودرو با ارزان ترین قیمت و بهترین تسهیلات فروش می باشد، که مدت هاست با فروش انواع خودروهای داخلی و خارجی کمپانی های معتبر خودروسازی نظیر ایران خودرو، سایپا، کرمان موتور، هیوندای، کیا موتورز، رنو، نیسان و غیره توانسته اعتماد و رضایت مشتریان را جلب نماید و در شمار معتبرترین مراکز لیزینگ فروش اقساطی خودرو قرار بگیرد. متقاضیان خرید انواع خودرو اقساطی با مراجعه به سایت اطلاع رسانی مبین خودرو و یا تماس با کارشناسان مجرب این مرکز می توانند از نحوه و شرایط نقل و انتقال خودروها اطلاعات کافی را کسب نمایند. تسهیلاتی نظیر تنظیم سند خودرو بنام مشتری و در رهن بانک از مهمترین و ویژه ترین امکاناتی است که این مرکز در جهت آسودگی خیال مشتریان در کنار تحویل آنی خودرو، عدم نیاز به ضامن و اقساط 12 الی 48 ماهه قرار می دهد، و از این طریق توانسته در بین مشتریان به بهترین و محبوب ترین مرکز فروش اقساطی خودرو تبدیل شود.

شرکت مبین خودرو

شعبه مرکزی:

تهران , میدان ونک , خیابان ولیعصر , بالاتر از میرداماد , خیابان یزدان پناه , پلاک ۸۳ , طبقه چهارم  , واحد ۱۶   

شماره تماس :  ۷۰۰۵ ۸۸۸۵ , ۸۸۸۵۷۰۰۴

ایمیل: mobinkhodro@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 531
نمایش همه
علاقه مندی ها ()