کمپانی سیتروئن از محبوبترین شرکت های خودروسازی در دنیا می باشد که در زمینه تولید پژو در سراسر دنیا طرفداران بسیار زیادی دارد، پژو 206 اقساطی یکی از محبوبترین تولیدات این کمپانی مطرح می باشد، که به سرعت مورد توجه تمام کشورهای دنیا قرار گرفت و خطوط تولید آن در کشورهایی از جمله ایران، انگلستان، شیلی، اروگوئه، اندونزی، آرژانتین و غیره برپا شد. نوسانات دائمی قیمت ارز و به دنبال آن روند سعودی قیمت خودرو در سالهای اخیر بازار خرید و فروش خودرو را با سکون و چالش های بسیار زیادی مواجه کرد، بطوریکه بسیاری از افراد جامعه توانایی خرید خودرو مورد علاقه خود را از دست دادند و مجبور به خرید یا تعویض خودروی خود با مدل های پایین تر شدند. در چنین شرایطی شرکت های لیزینگ خودرو و نمایندگی های معتبر کمپانی های داخلی با طرح های پیش فروش خودرو و  فروش 206 اقساطی و دیگر خودروهای داخلی و خارجی، جان دوباره ای  به این بازار پر رونق بخشیدند، تا علاقه مندان خرید 206 اقساطی یکبار دیگر بتوانند شانس خود را برای تهیه اتومبیل مورد علاقه شان امتحان کنند. قیمت 206 اقساطی در مقایسه با پیش خرید و یا فروش نقدی این اتومبیل بالاتر است که در این زمینه توجیه های اقتصادی بسیار زیادی وجود دارد که از مهمترین آن ها می توان به دوره طولانی بازگشت سرمایه به شرکت های لیزینگ خودرو اشاره کرد، که البته با توجه به افزایش قیمت ها و روند کنونی بازار  خودرو به نفع مشتریان می باشد، زیرا این افزایش قیمت ها دیگر در خودروی خریداری شده آن ها تاثیری نخواهد داشت و اقساط با توجه به همان شرایطی که در قرارداد آمده است باید در موعدهای مشخص به حساب شرکت ها واگذار گردد. برای اطلاع از فروش 206 اقساطی می توانید به سایت مراجعه کرده و یا با ما تماس بگیرید. 

انواع پژو 206 اقساطی

با ورود انواع پژو 206 به بازارهای داخلی، و استقبال از این اتومبیل های زیبا و پرقدرت، کمپانی ایران خودرو اقدام به تولید 12 مدل پژو 206 نمود، که در این میان 6 مدل هاچ پک، 4 مدل صندوق دار و  2مدل هم متعلق به گروه 207 می باشد، که البته در حال حاضر انواع پژو 206 اقساطی تنها در دو تیپ 2 و 5 طراحی و تولید می شوند، که بسته به مدل و ویژگی های آن ها، قیمت پژو 206 اقساطی نیز تغییر می کند، و متقاضیان این محصولات با بررسی شرایط مالی و توان پرداخت خود، خودروی مورد نظرشان را انتخاب کرده و خریداری می کنند.  برای اطلاع از شرایط فروش اقساطی خودرو به سایت مراجعه کنید. 

ویژگی های پژو 206 اقساطی

پژو از محبوبترین و پرمخاطب ترین خودرو های تولیدی یا مونتاژ  کمپانی ایران خودرو می باشد، که همیشه سهم قابل توجهی از فروش این مجموعه را به خود اختصاص می دهد، و در این میان پژو 206 اقساطی را می توان در شمار اولین انتخاب های خریداران و هم رتبه با پژو پارس دانست که خصوصا در بین جوانان و بانوان طرفداران بسیار زیادی دارد، و از مهمترین ویژگی های آن می توان به طراحی بسیار زیبای خارجی و کابین این خودرو اشاره کرد، که توجه علاقه مندان را به خود جلب می کند، شتاب مناسب. کارکرد بالا، هزینه های پایین تعمیرات، مصرف پایین سوخت و غیره را می توان در شمار دیگر ویژگی های مثبت پژو 206 اقساطی قرار داد، که سبب شد این اتومبیل جمع و جور و زیبا در آزمون های ایمنی یورانکپ 4 ستاره از 5 ستاره را دریافت کند، و کیفیت خود را به تمامی کمپانی های خودروسازی ثابت کند. با توجه به توضیحات فوق خرید 206 اقساطی همواره در کانون توجه مشتریان بوده است و با توجه به ماندگاری و کارکرد بسیار بالا، قیمت بسیار مناسبی هم دارد، که محبوبیت آن را توجیه می کند .

 آدرس: رسالت خیابان فرجام ابتدای خیابان حیدرخانی شمالی پ ۱۱۱/۱ سایا خودرو

شماره تماس: 02171333133

ایمیل: info@sayakhodro.com

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 775
نمایش همه
علاقه مندی ها ()