خودرو  اقساطی 206 از زیباترین و پرطرفدارترین خودروهای کمپانی سیتروئن فرانسه می باشد، که در همان ابتدای تولید وارد کشور ما شد و در شمار خودروهای روز و باکیفیت قرار گرفت که به دلیل سبک طراحی داخلی و خارجی زیبای آن، بیشترین مخاطبان آن را جوانان تشکیل می دادند، این خودرو همزمان در کشورهای انگلستان، برزیل، مالزی، چین، اروگوئه و آرژانتین هم عرضه می شد و در سراسر دنیا مخاطبان بسیار زیادی داشته است، و در کنار محصولات بسیار موفق این کمپانی فرانسوی قرار گرفت. سالهاست که روند افزایش تدریجی و در برخی مواقع یکباره قیمت ها مشتریان خرید و فروش خودرو را با چالش های بسیار زیادی مواجه می کند، و در برخی موارد قدرت خرید خودرو را از علاقه مندان می گیرد و آن ها را وادار به خرید خودرویی با مدل های پایین تر می کند. در چنین شرایطی کمپانی های خودروسازی و لیزینگ های معتبر با عرضه انواع 206 اقساطی  با مناسب ترین قیمت و بهترین تسهیلات به کمک این بازار پرنوسان آمدند تا جلوی رکود آن را بگیرند. امروزه انواع طرح های فروش اقساطی ایران خودرو، فروش اقساطی سایپا و دیگر کمپانی های داخلی و خارجی یک امکان تازه برای دسترسی افراد به اتومبیل ایده آلشان می باشد که به محض مطرح شدن آن ها با استقبال بسیار زیادی از جانب افراد خصوصا جوانان مواجه شد. قیمت 206 اقساطی در مقایسه با قیمت نقدی آن در بازارهای آزاد معمولا قدری بالاتر است که معمولا این روند افزایشی با توجه به نوسانات دائمی قیمت ها و به دنبال آن افزایش قیمت خودرو بار سنگینی را به مشتریان تحمیل نمی کند، و البته از مهمترین دلایل این امر می توان به رکود سرمایه شرکت های لیزینگ در طول دوره بازپرداخت اقساط اشاره کرد، که این افزایش قیمت پژو 206 اقساطی را برای مشتریان بسیار توجیه پذیر می کند، و معمولا تمامی مشتریان در همان ابتدای خرید در جریان این امر قرار می گیرند.

ویژگی های پژو 206 اقساطی

پژو 206 از جمله اتومبیل هایی می باشد، که مانند دیگر تولیدات کمپانی سیتروئن طرفداران بسیار زیادی دارد، و در برخی مواقع می توان محبوبیت آن را برابر با پژو پارس دانست، ایمنی بالا، مصرف پایین سوخت، شتاب بالا، وزن مناسب، هزینه های تعمیر و نگهداری مقرون به صرفه و غیره را می توان در شمار ویژگی های پژو 206 اقساطی دانست، که سبب شده این خودرو همواره در بازارهای خرید و فروش خودرو اقساطی بیشترین متقاضی را داشته باشد. در ابتدا پژو 206 اقساطی در 6 تیپ متفاوت تولید و عرضه می شد که رفته رفته خطوط برخی از آن ها به دلایل مختلف متوقف شد، و امروزه می توان پژو 206 اقساطی را در تیپ های 2 و 5 با مناسب ترین قیمت و بهترین تسهیلات از شرکت های کارگزار خریداری کرد و مورد استفاده قرار داد. برای اطلاع از  فروش اقساطی انواع خودرو  به سایت مراجعه کنید. 

از دیگر مواردی که در  قیمت خرید 206 اقساطی در تیپ های 2 و 5 بسیار تاثیر گذار است نوع و مدل این اتومبیل می باشد، زیرا از نظر شکل ظاهری و کیفیت تولید این خودرو ها در دو مدل دنده ای و اتوماتیک و همین طور صندوق دار و هاچ پک عرضه می شود، که هر کدام از آن ها دارای ویژگی های مختص به خود می باشند و مشتریان با توجه به بودجه و توان خرید خود می توانند نمونه ای از آن ها را انتخاب نمایند. عرضه و فروش پژو 206 اقساطی از سری خدماتی است، که از طریق هلدینگ های مختلف و نمایندگی های معتبر و رسمی فروش ایران خودرو برای علاقه مندان و متقاضیان خرید خودرو 206 فراهم شده است تا تمامی افراد جامعه بتوانند در وضعیت اقتصادی فعلی، شانس خود را یکبار دیگر برای تهیه اتومبیل مورد علاقه خود امتحان کنند. 

 

 آدرس: رسالت خیابان فرجام ابتدای خیابان حیدرخانی شمالی پ ۱۱۱/۱ سایا خودرو

شماره تماس: 02171333133

ایمیل: info@sayakhodro.com

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 812
نمایش همه
علاقه مندی ها ()