با توجه به شرایط اقتصادی کنونی و بازار خرید و فروش خودرو که در دهه ی اخیر با روند افزایشی قیمت خودرو های خارجی و سپس خودروهای داخلی همراه بوده است، طرح های پیش فروش و فروش اقساطی خودرو به عنوان یک طرح بسیار موفق و تاثیر گذار به یاری این بازار پرمخاطب آمد، و آن را از یک سکون طولانی نجات داد. پژو 405 اقساطی هم یکی از موفق ترین مونتاژ های خودرو می باشد، که تولید آن از سال 1369 در کمپانی داخلی ایران خودرو آغاز شد و در طول فعالیت سی ساله خود در بازارهای داخلی همواره سهم قابل قبولی از فروش را به خود نسبت داده است، زیرا معمولا تمامی تولیدات صنایع اتومبیل سازی سیتروئن فرانسه که تحت عنوان پژو تولید می شوند در بازارهای داخلی به دلیل طراحی زیبا، مقاومت و کیفیت بسیار بالا طرفداران بسیار زیادی دارند.

اگر بخواهیم طرح های پیش فروش و فروش 405 اقساطی را مورد بررسی قرار دهیم به راحتی می توان به ویژگی های مثبت و منفی آن ها پی برد، به عنوان مثال در پیش فروش خودرو  که معمولا با قیمت نمایندگی صورت می گیرد و در بازه های زمانی مشخص و محدودی ارائه می شود، افراد پس از قبولی در قرعه کشی باید مبلغ خودرو را یکباره پرداخت نمایند، و تحویل خودرو ها هم زمان بر است، اما در فروش 405 اقساطی و دیگر خودروهای داخلی و خارجی می توان در هر زمانی به شعب نمایندگی و شرکت های لیزینگ مراجعه کرد و اقدام به خرید 405 اقساطی با مناسب ترین قیمت نمود. در این نوع طرح ها بسته به توان مالی و شرایط شرکت لیزینگ روش های پرداخت برای مشتریان مشخص می شود. از مهمترین برتری های فروش 405 اقساطی به طرح پیش فروش خودرو می توان به پرداخت مقطعی قیمت خودرو و تحویل آنی و فوری آن اشاره کرد، به نوعی که در تمام دوره بازپرداخت اقساط می توان از خودروی خریداری شده استفاده نمود و در هزینه های رفت و آمد شهری و بین شهری خود صرفه جویی نمود.

تسهیلات ویژه خرید 405 اقساطی

امروزه خطوط تولید پژو 405 متوقف شده اند، اما همچنان می توان این خودروهای پرطرفدار را در تیپ ها و مدل های مختلف از طریق نمایندگی های فروش اقساطی ایران خودرو و شرکت های مختلف لیزینگ خودرو با تسهیلات ویژه خرید 405 اقساطی خریداری نمود. نحوه اعطاء تسهیلات در شرکت های مختلف لیزینگ خودرو متفاوت است، و مشتریان خرید 405 اقساطی و دیگر خودروهای داخلی و خارجی پس از اطمینان از اعتبار این مجموعه ها می توانند به بررسی نوع خدمات و تسهیلات این مجموعه ها بپردازند تا بتوانند مناسب ترین آن ها را انتخاب نمایند. برای اطلاع از   خدمات فروش اقساطی ایران خودرو  به سایت مراجعه کنید.

فروش پژو 405 اقساطی با ارزان ترین قیمت

لیزنگ بزرگ سایا خودرو از معتبرترین نمایندگی های فروش پژو 405 اقساطی با ارزان ترین قیمت و بهترین تسهیلات در کشور می باشد، که در زمینه عرضه انواع خودروهای داخلی و خارجی در برندها و مدل های مختلف فعالیت می کند، و در طول تمام دوره فعالیت خود، با ایجاد یک فضای بسیار مناسب و مطمئن برای خرید و فروش اقساطی خودرو توانسته اعتماد و رضایت خریداران را جلب نماید. خرید خودرو با حداقل پیش پرداخت، تحویل فوری خودرو، امکان تعویض اتوموبیل با مدل ها و برندهای مختلف در طول دوره بازپرداخت اقساط و همین طور تنظیم  آنی سند بنام خریدار و در رهن بانک از جمله تسهیلات ویژه نمایندگی سایا خودرو می باشد که در اختیار متقاضیان خرید 405 اقساطی و دیگر خودروها قرار می گیرد

 آدرس: رسالت خیابان فرجام ابتدای خیابان حیدرخانی شمالی پ ۱۱۱/۱ سایا خودرو

شماره تماس: 02171333133

ایمیل: info@sayakhodro.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 746
نمایش همه
علاقه مندی ها ()