کمپانی ایران خودرو در حدود یک دهه است که تمامی تولیدات خود را مانند دیگر صنایع خودروسازی به صورت، نقدی، پیش فروش و اقساطی عرضه می کند، که در این میان انواع پژو پارس اقساطی، دنا و پژو 206 بیشترین طرفداران را در بین مردم پیدا کرده اند. فروش اقساطی ایران خودرو و سایپا از جمله پروژه های موفقی هستند که در سالهای اخیر و با روند افزایش بی سابقه قیمت خودروهای خارجی و به دنبال آن خودرو های داخلی ارائه شدند. از مهمترین دلایل این بی ثباتی در بازار می توان به افزایش قیمت ارز و تامین قطعات خودرو، تحریم و نوسانات دائمی قیمت ها اشاره کرد.  در میان تمامی تولیدات موفق و پرمخاطب کمپانی ایران خودرو پژو پارس اقساطی  از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است و معمولا در طرح های فروش پارس اقساطی می توان میزان عرضه و تقاضای آن را به خوبی مشاهده کرد، زیرا با وجود افزایش قیمت خودرو، بسیاری از مردم با کاهش توان مالی و عدم نقدینگی کافی برای خرید خودرو مواجه شدند، که آن ها را وادار به خرید پارس اقساطی کارکرده و یا خرید مدل های پایین تری از این اتوموبیل می کرد، که با عرضه اقساطی خودرو یک فرصت دوباره برای آزمودن شانس خود در این بازار پرتنش پیدا کردند.

پژو پارس یکی از بهترین و جذاب ترین فیس لیفت هایی است که بر روی انواع پژو 406 سیتروئن فرانسه اعمال شده است، و این خودروها را برای عرضه در بازارهای داخلی و برخی بازارهای خارجی بسیار ایده آل ساخته است. از مهمترین ویژگی های پژو پارس اقساطی می توان به چراغ های خشن آن در جلوی خودرو، طراحی داخلی و خارجی ساده و زیبا، استفاده از موتور قوی TU5 و خصوصیات فنی بسیار عالی این اتومبیل ها نظیر شتاب بالا، قیمت مناسب و دوام و کارکرد بسیار خوب این محصولات اشاره کرد، که سبب شد به سرعت مورد توجه خریداران قرار بگیرند و روز به روز به تعداد متقاضیان خرید پارس اقساطی در تیپ ها و مدل های مختلف افزوده شود.

تفاوت های پیش فروش و فروش پارس اقساطی

بیش از یک دهه است که شرکت های خودروسازی برای فرار از بحران های اقتصادی مبنی بر رکورد بازار خرید و فروش خودرو محصولات خود را با استفاده از طرح های پیش فروش و فروش اقساطی عرضه می کنند، تا متقاضیان و علاقه مندان خرید پارس اقساطی و یا دیگر خودروهای داخلی و خارجی بتوانند به محصولات مورد نیاز خود دسترسی پیدا نمایند. از مهمترین تفاوت های پیش فروش و فروش پارس اقساطی می توان به قیمت بسیار پایین خودرو نسبت به بازار آزاد، تحویل مدت دار، پرداخت یکباره تمام قیمت خودرو و مدت دار بودن طرح پیش فروش خودرو اشاره کرد، که چنین ویژگی هایی سبب شد طرح فروش پارس اقساطی نسبت به پیش فروش خودرو با استقبال بیشتری مواجه شود، زیرا در این طرح که تنها عیب آن قیمت بالاتر خودرو می باشد، تمامی ضعف های طرح پیش فروش خودرو  مرتفع گردیده است، و یک شانس بزرگ دیگر برای خرید پارس اقساطی در اختیار علاقه مندان این خودرو می گذارد،  زیرا در  طرح های فروش اقساطی خودرو که هیچ محدودیت زمانی هم ندارد، و معمولا به صورت فروش پارس اقساطی با تحویل فوری انجام می شود، متقاضیان خرید این خودرو معمولا با واریز اولین پیش پرداخت می توانند کلید خودروی خریداری شده را تحویل بگیرند و تا پایان دوره نقل و انتقالات از آن استفاده نمایند، و در هزینه های مسافرت های شهری و بین شهری خود صرفه جویی نمایند. برای اطلاع از خرید و فروش اقساطی خودرو به سایت مراجعه کنید. 

البته تسهیلات خرید پارس اقساطی در لیزینگ ها و نمایندگی های مختلف ایران خودرو متفاوت می باشد و متقاضیان و علاقه مندان  این خودروها باید پس از برسی اعتبار این شرکت ها با بررسی شرایط و تسهیلات آن ها بهترین و مناسب ترینشان را انتخاب نمایند.

 آدرس: رسالت خیابان فرجام ابتدای خیابان حیدرخانی شمالی پ ۱۱۱/۱ سایا خودرو

شماره تماس: 02171333133

ایمیل: info@sayakhodro.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 488
نمایش همه
علاقه مندی ها ()