کمپانی ایران خودرو از قدیمی ترین و پرافتخارترین شرکت های خودروسازی می باشد که با مونتاژ انواع خودروهای باکیفیت و پرمتقاضی خارجی در کشور توانسته جایگاه بسیار مناسبی از فروش اقساطی خودرو را کسب نماید. پژو پارس اقساطی در واقع یکی از تمیزترین و بهترین فیس لیفت هایی است که بر روی پژو 406 کمپانی سیتروئن فرانسه اعمال شده ، و این خودرو را برای ورود به بازارهای داخلی آماده کرده است. در ابتدا این خودرو با نام پژو پرشیا تولید می شد، که اکنون پس از گذشت دو ده با نام پژو پارس تولید و عرضه می شود، که در بازارهای داخلی و برخی بازارهای خاجی طرفداران بسیار زیادی دارد. اگر بخواهیم تمامی محصولات کمپانی ایران خودرو را از لحاظ کیفیت و محبوبین بر روی نمودار قرار دهیم، پژو  پارس اقساطی  را می توان در صدر نمودار مشاهده کرد که از مهمترین دلایل آن می توان به کیفیت بسیار بالای تولید، قیمت بسیار مناسب، دوام و کارکرد مناسب، استفاده از موتور TU5 و بسیاری موارد دیگر اشاره کرد، که برای جذب و جلب توجه مشتریان کافی می باشد. در سالهای اخیر و با روند افزایشی قیمت خودروهای خارجی و سپس خودروهای داخلی که متقاضیان خرید خودرو را با یک سردرگمی و شوک بسیار بزرگ مواجه کرد، زیرا بسیار از علاقه مندان این خودرو پرطرفدار داخلی مجبور به خرید خودروهای کارکرده و مدل پایین به جای خودروی دلخواه خود شدند، که این مسائل سبب سکون بازار خرید و فروش خودروهای صفر شد، و کمپانی ها و شرکت های لیزینگ خودرو برای خروج از این بحران طرح های پیش فروش و فروش اقساطی ایران خودرو و سایپا را ارائه دادند، که در مدت زمان بسیار کوتاهی با استقبال بسیار زیادی مواجه شد. فروش پارس اقساطی در شعب منتخب نمایندگی ایران خودرو شرکت های متعدد لیزینگ خودرو با شرایط و تسهیلات متفاوتی انجام می گیرد.

قیمت پارس اقساطی

در تمامی معاملات اقساطی معمولا قیمت کالا یا خدمات در مقایسه با قیمت اصلی و واقعی آن ها قدری بالاتر است که از مهمترین دلایل آن می توان به طولانی بودن دوره بازگشت سرمایه به شرکت های کاگذار می باشد، که معمولا تمامی مشتریان استفاده از این خدمات به خوبی از آن آگاه هستند. بنابراین قیمت پارس اقساطی در مقایسه با قیمت روز آن در بازارهای آزاد قدری بالاتر است، این خودرو محبوب و پرطرفدار کمپانی ایران خودرو در مدل ها و تیپ های متفاوتی عرضه می شود که در هرکدام از آن ها برحسب قابلیت های فنی و ظاهری خودرو قیمت پژو پارس اقساطی تغییر می کند. به عنوان مثال قیمت پارس اقساطی مدل سال از دیگر تیپ های این خودرو بالاتر است و علاقه مندان خرید پژو پارس اقساطی با در نظر گرفتن شرایط مالی و علاقه خود نسبت به انتخاب و خرید این خودروها اقدام می کنند. برای اطلاع از  خرید و فروش اقساطی خودرو به سایت مراجعه کنید. 

فروش پارس اقساطی با مناسب ترین قیمت

فروش پارس اقساطی با مناسب ترین قیمت و بالاترین کیفیت از جمله امتیازاتی است که لیزینگ معتبر و بزرگ سایا خودرو برای علاقه مندان این خودرو پرتوان و جذاب کمپانی ایران خودرو در نظر گرفته است. این مجموعه خوشنام سالهاست که در زمینه واردات و فروش انواع خودروهای داخلی و خارجی به صورت نقد و اقساطی در حال فعالیت است و با ارائه بهترین تسهیلات توانسته اعتماد و رضایت مشتریان را جلب نماید. از مهمترین شرایطی که سایا خودرو برای خرید پارس اقساطی برای متقاضیان آن در نظر گرفته است می توان به تقسیط اقساط در زمان بندی بسیار مناسب و دقیق، تحویل آنی خودرو، تنظیم سند به نام خریدار و در رهن بانک و امکان تعویض خودروی خریداری شده با مدل ها و تیپ های دیگر در زمان بازپرداخت اقساط اشاره کرد، که البته تمامی شرایط نقل و انتقال خودروها به صورت کامل در وب سایت سایا خودرو درج شده است و متقاضیان خرید پارس اقساطی با مراجعه به آن می توانند اطلاعات لازم را کسب نمایند.

 آدرس: رسالت خیابان فرجام ابتدای خیابان حیدرخانی شمالی پ ۱۱۱/۱ سایا خودرو

شماره تماس: 02171333133

ایمیل: info@sayakhodro.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 453
نمایش همه
علاقه مندی ها ()