افزایش قیمت خودروهای خارجی و به دنبال آن خودروهای داخلی از مهمترین مباحثی بوده که در سالهای اخیر کشور و مردم ما با آن روبه رو شده اند، که سبب کاهش توان خرید انواع خودروهای داخلی و خارجی برای علاقه مندان و متقاضیان خرید خودرو شده است و  در رکود اقتصادی بازار خرید و فروش خودرو تاثیر بسیار مستقیمی داشته است. عرضه انواع خودروهایی نظیر پراید اقساطی، پژو 206 اقساطی و دیگر تولیدات کمپانی های بزرگ خودروسازی داخلی و خارجی به صورت اقساطی با تسهیلات ویژه به عنوان یکی از سیاست های موفق شرکت های خودروسازی روی کار آمد، که در جلب توجه مشتریان و کمک به فروش بیشتر خودروهای صفر با استقبال بسیار زیادی از سوی مردم مواجه شد. گروه خودروسازی سایپا نیز یکی از بزرگترین خانواده های تولیدی انواع خودروهای سواری نظیر چانگان، کوییک، ساینا، تیبا و پراید می باشد که در بین آن ها فروش  پراید اقساطی در صدر جدول تقاضای بازار می باشد که از مهمترین دلایل آن می توان به قیمت بسیار مناسب و ارزان این خودرو در مقایسه با انواع اتومبیل های سواری اشاره کرد که از هر جهت آن را برای مشتریان خصوصا افراد طبقه ضعیف و متوسط جامعه مناسب می سازد. از دیگر ویژگی های پراید اقساطی می توان به مصرف پایین سوخت، دوام بسیار بالا و هزینه های پایین تعمیر و نگهداری آن اشاره کرد، که سبب شده این خودرو در مشاغل حمل و نقل مسافر نظیر اسنپ، تاکسی تلفنی و آژانس طرفداران بسیار زیادی داشته باشد و استفاده از آن برای مشتریان از نظر اقتصادی توجیه پذیر باشد.

تعیین قیمت پراید اقساطی

ملاک های بسیاری برای تعیین قیمت پراید اقساطی وجود دارد که در وهله اول باید به مشخصات فنی این خوروها اشاره کرد، زیرا صنایع خودروسازی سایپا با استقبال گسترده مردم از این خودروی اقتصادی و زیبا اقدام به تولید آن در مدل ها و تیپ های مختلف نمود تا اعتماد و رضایت مشتریان را جلب نماید. امروزه می توان انواع پراید اقساطی را در مدل های 111، 132، 131، 141 و پراید وانت قرار داد که در تیپ های مختلفی همچون SL, SX, EX, LE, TL,SE ارائه می شوند و تفاوت آن ها تنها در قابلیت های الحاقی و امکانات جانبی نظیر ترمز ABS، کیسه هوای راننده و سرنشین و فرمان هیدرولیک می باشد، که وجود و یا عدم وجود هر کدام از آن ها در تعیین قیمت پراید اقساطی تاثیری مستقیم دارد، به همین دلیل است که قیمت پراید اقساطی مدل SE در مقایسه با پراید SL که فاقد تمامی امکانات فوق می باشد،بسیار بالاتر است . از دیگر معیارهای تعیین قیمت پراید اقساطی می توان به رنگ و سال تولید خودرو اشاره کرد، که معمولا توسط شرکت های خودرو سازی محاسبه و تعیین شود تا اطمینان و اعتماد مشتریان را بتوان بیش از پیش جلب نمود، و سهم خود را از فروش اقساطی پراید در این بازارهای رقابتی و پرتنش افزایش داد. برای اطلاع از  فروش اقساطی پراید 111 به سایت مراجعه کنید و برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید تا مشاوره رایگان دریافت نمایید . 

فروش پراید اقساطی با ارزان ترین قیمت

پراید یکی از پرمتقاضی ترین خودروهایی است که در طرح فروش اقساطی سایپا در تیپ ها و مدل های مختلف با شرایط و تسهیلات متفاوتی عرضه می شود. شرکت لیزینگ سایا خودرو به عنوان یکی از معتبرترین شعب نمایندگی سایپا با عرضه و فروش پراید اقساطی با ارزان ترین قیمت و بهترین تسهیلات توانسته رضایت و اعتماد خریداران را جلب نماید، و در شمار معتبرترین و خوشنام ترین نمایندگی های این مرکز قرار بگیرد. تمامی اطلاعات مرتبط با فروش اقساطی سایپا و ایران خودرو را می توان در وب سایت لیزینگ سایا خودرو مشاهده کرد.

 

 آدرس: رسالت خیابان فرجام ابتدای خیابان حیدرخانی شمالی پ ۱۱۱/۱ سایا خودرو

شماره تماس: 02171333133

ایمیل: info@sayakhodro.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 747
نمایش همه
علاقه مندی ها ()