دنا اقساطی یکی از موفق ترین پروژه های خودروسازی بومی در کمپانی ایران خودرو می باشد که با هدف جایگزینی سمند وارد بازارهای داخلی شد اما با توجه به استقبال بسیار گسترده از طراحی و کارکرد آن، رفته رفته به عنوان یک خودروی ملی لوکس و جذاب به صورت مستقل عرضه شد، و اکنون انواع دنا اقساطی را می توان در مدل های مختلفی همچون دنا پلاس و دنا توربو پلاس در بازار های داخلی مشاهده کرد که از نظر طراحی داخلی و خارجی تفاوت های بسیار زیادی با یکدیگر دارند. فروش دنا اقساطی هم مانند دیگر خودروهای کمپانی بزرگ اتومبیل سازی ایران خودرو در تمامی شعب نمایندگی رسمی و لیزینگ های معتبر با تسهیلات متفاوت ارائه می شود که این امکان را برای علاقه مندان این خودروی لوکس ملی فراهم کرده است تا با پرداخت حداقل قیمت خودرو، آن را خریداری نمایند و مورد استفاده قرار دهند و مابقی آن را مطابق با قرارداد و در بازه های زمانی مشخص واریز کنند.

قیمت دنا اقساطی

قیمت دنا اقساطی هم مانند تمامی کالاهایی که به صورت قسطی عرضه می شوند، قدری بالاتر از قیمت آن در بازار آزاد می باشد، که از مهمترین دلایل آن می توان به دوره طولانی بازگشت سرمایه به شرکت های فروش اقساطی ایران خودرو اشاره کرد، که در شرایط اقتصادی کنونی و روند دائمی افزایش قیمت ها بسیار توجیه پذیر است و متقاضیان خرید دنا اقساطی به خوبی به آن واقف هستند. قیمت دنا اقساطی با توجه به پارامترهای بسیار زیادی محاسبه و تعیین می شود و معمولا در شرکت های مختلف لیزینگ خودرو بسته به سیاست ها و اعتبارات شرکت های کارگزار متفاوت است، به عنوان مثال قیمت خرید دنا اقساطی در مدل های معمولی،  دنا پلاس و دنا توربو پلاس با یکدیگر بسیار متفاوت است که این تغییر در قیمت ها در شرایط واگذاری خودرو و قراردادهای پرداختی مشتریان نیز تاثیرات بسیار مستقیمی دارد، و متقاضیان خرید دنا اقساطی با توجه به توان مالی خود می توانند از میان گزینه های پیش روی خود بهترین و مناسب ترین آن ها را انتخاب کرده و خریداری نمایند.

ویژگی های دنا اقساطی

دنا یکی از بهترین فیس لیفت هایی می باشد که کمپانی ایران خودرو برروی سمند انجام داده، و  می توان آن را در شمار برترین طراحی های داخلی قرار داد، که ظاهری لوکس و بسیار جذاب به این خودرو بخشیده است و سبب جلب توجه مشتریان در بازارهای داخلی شده است. از مهمترین ویژگی های دنا اقساطی می توان به موتور پیشرانه آن که دارای قدرت 115 اسب بخار و از نوع EF7 می باشد اشاره کرد، که از نظر آلایندگی دارای شاخص یورو 4 است. انحنای بدنه در زاویه بغل و شیشه، فرمان جمع شونده، قابلیت تنظیم صندلی و ارگونومی بسیار مناسب صندلی راننده  از دیگر خصوصیات مثبت این خودروی محبوب می باشد. برای اطلاع از شرایط فروش اقساطی خودرو به سایت مراجعه کنید. 

کمپانی ایران خودرو در تولید دنا اقساطی هم مانند دیگر خودروهای خود از سیاست های طراحی تیپ ها و مدل های مختلف استفاده کرده است و در سال های 96 و 99 مدل های دنا پلاس و توربو پلاس را عرضه کرد که از نظر مشخصات فنی و ظاهری تفاوت های بسیار زیادی با یکدیگر دارند و در نگاه اول یک خودروی بسیار جذاب و قدرتمند داخلی را به نمایش می گذارند. از مهمترین خصوصیات دنا اقساطی در مدل های توربو و پلاس علاوه بر ویژگی های موتوری و فنی می توان به وجود سانروف، گیربکس 6 سرعته اتومات، سیستم قطع خودرکار بنزین، 4 کیسه هوا و نور دهی بسیار عالی آن اشاره کرد. تمامی مدل ها و تیپ های این خودرو را می توان به سادگی در طرح های فروش دنا اقساطی با شرایط و تسهیلات متفاوت خریداری نمود، و مورد استفاده قرار داد.

 آدرس: رسالت خیابان فرجام ابتدای خیابان حیدرخانی شمالی پ ۱۱۱/۱ سایا خودرو

شماره تماس: 02171333133

ایمیل: info@sayakhodro.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 808
نمایش همه
علاقه مندی ها ()