دنا را بی شک می توان در شمار لوکس ترین و زیبا ترین خودرو های داخلی و ساخت شرکت ایران خودرو قرار داد، که در ابتدا به عنوان جایگزینی برای سمند طراحی شده بود، اما سرانجام به عنوان یک خودروی مستقل تولید و عرضه شد. طرح های پیش فروش و فروش دنا اقساطی از جدیدترین روش های فروش این خودروی جذاب داخلی می باشد که در دهه ی اخیر به منظور خروج بازار خرید و فروش خودرو به دلیل گرانی و افزایش مداوم قیمت ها از سوی کمپانی های بزرگ خودروسازی داخلی و خارجی ارائه شد و با استقبال بسیار زیادی از جانب مردم روبه رو شد. زیرا خرید دنا اقساطی یک فرصت دوباره به علاقه مندان این خودروی داخلی که در واقع یک فیس لیفت بسیار جذاب و موفق از سمند می باشد، می دهد تا شانس خود را برای رسیدن به خودروی مورد علاقه شان امتحان کنند. زیرا روند افزایش قیمت خودرو در سالهای اخیر به حدی بود که بسیاری از علاقه مندان مجبور به خرید دنا اقساطی کارکرده یا تعویض خودروی خود با مدل های پایین تر شدند که با ارائه انواع طرح های پیش فروش و فروش دنا اقساطی ایران خودرو توانستند یک قدم دیگر به رویاهای خودر نزدیک تر شوند.برای اطلاع از  دنا اقساطی  به سایت مراجعه کنید.

از مهمترین تفاوت طرح های فروش اقساطی دنا با پیش فروش خودرو می توان به تحویل آنی خودرو به محض پرداخت اولین قسط آن با مبلغ پیش پرداخت و استفاده از آن در تمام دوره بازپرداخت اقساط اشاره کرد، این در حالی است که در طرح های پیش فروش خودرو که  اغلب به صورت دوره ای و مناسبتی از طریق کمپانی ها اجرا می شوند، پس از قبولی در آن ها باید مبلغ کامل خرید خودرو را که کمتر از قیمت آن در بازار آزاد می باشد، را واریز نمود، لازم به ذکر است در این طرح تحویل خودرو مدت دار و زمان بر می باشد که سبب شده در مقایسه با فروش دنا اقساطی چندان مورد استقبال واقع نشود. برای اطلاع از   خدمات فروش اقساطی ایران خودرو  به سایت مراجعه کنید.

قیمت دنا اقساطی

قیمت دنا اقساطی در مدل های معمولی، دنا پلاس و دنا توربو پلاس به ترتیب افزایش پیدا می کند، که از مهمترین دلایل این تغییر قیمت ها می توان به آپشن های الحاقی، قابلیت های خودرو و طراحی داخلی و خارجی آن ها اشاره کرد، بنابراین متقاضیان خرید دنا اقساطی با بررسی شرایط مالی و اقتصادی خود اقدام به خرید این خودرو می نمایند و مانند شرایطی که در قرار داد درج شده است مابقی قیمت آن را در طی اقساط زمان بندی شده و منظم پرداخت می کنند، تا مالکیت کامل خودرو و امکان نقل و انتقال آن را به دست آورند. یکی از مهمترین نکاتی که در تعیین قیمت دنا اقساطی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است می توان به اختلاف آن با قیمت خودرو در بازارهای آزاد اشاره کرد، که معمولا تمامی مشتریان به خوبی از آن آگاه هستند. دوره طولانی بازگشت سرمایه به شرکت های کارگزار و فروش اقساطی ایران خودرو و همچنین نوسانات دائمی قیمت خودرو و بی ارزشی اعتبار پولی کشور از مهمترین دلایل اقتصادی است که اختلاف قیمت دنا اقساطی را با قیمت آزاد آن را به خوبی برای خریداران روشن می سازد. تحویل فوری خودرو پس از واریز اولین مبلغ پیش پرداخت،تنظیم سند خودرو به نام مالک و در رهن بانک، فروش با ارزان ترین قیمت و امکان تعویض خودروی خریداری شده در دوره بازپرداخت اقساط  از مهمترین تسهیلاتی است که این مرکز در اختیار مشتریان خود قرار می دهد. برای دیدن از محصولات این مرکز از طریق لینک ها به سایت مراجعه نمایید.

 آدرس: رسالت خیابان فرجام ابتدای خیابان حیدرخانی شمالی پ ۱۱۱/۱ سایا خودرو

شماره تماس: 02171333133

ایمیل: info@sayakhodro.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 711
نمایش همه
علاقه مندی ها ()