کرمان موتور از صنایع فعال در زمینه اتومبیل سازی می باشد که فعالیت خود را از سال 1373آغاز کرده و با گرفتن نمایندگی و توافقات همکاری با کمپانی های بزرگ خودرو سازی خارجی کار تولید و مونتاژ خودروهای دوو سیلو، هیوندا و لیفان را با قدرت و کیفیت بسیار بالایی آغاز کرد، و به سرعت مورد توجه مشتریان این بازارها قرار گرفت. فروش اقساطی کرمان موتور هم مانند دیگر کمپانی های خودروسازی به منظور خروج بازار این شرکت در دوره رشد افزایشی قیمت ها که به دلایلی همچون تحریم های شرکت های خودروسازی، افزایش و نوسانات قیمت ارز و قطعات خودرو با جدیدیت توسط نمایندگی های فعال این شرکت خودروسازی و لیزینگ های معتبر فروش اقساطی خودرو انجام می شود،  توانسته اعتماد و رضایت مشتریان خرید اقساطی کرمان موتور را جلب نماید. متاسفانه تاثیرات بدی که با افزایش قیمت خودرو به مشتریان وارد شد را نمی توان به هیچ گونه ای توجیه نمود، اما برخی کمپانی ها و شرکت های لیزینگ خودرو با ارائه تسهیلات  فروش اقساطی کرمان موتور و طرح های پیش فروش یا فروش اقساطی خودروهای کارکرده توانستند تا حدودب به متقاضیان خرید خودرو اقساطی کمک کنند، و بازار پر رونق خرید و فروش خودرو را از یک رکود بی سابقه نجات دهند. علاقه مندان و مشتریان این برند داخلی خوشنام در طرح فروش اقساطی کرمان موتور یک بار دیگر شانس خود را برای خرید خودرو امتحان می کنند، تا بتوانند با حداقل هزینه پرداختی خودروی مورد علاقه و رویایی خود را انتخاب کرده و خریداری نمایند و مابقی مبلغ آن را در زمان بندی های تعیین شده از سوی این شرکت ها بپردازند.

لیست محصولات کرمان موتور

همان طور که در ابتدا نیز به آن اشاره شد، امروزه متقاضیان خرید خودرو اقساطی با مراجعه به لیزینگ های بزرگ خودروسازی و بررسی شرایط آن ها می توانند اتومبیل محبوب خود را با توجه به توان مالی خود خریداری نمایند. لیست محصولات کرمان موتور که به صورت نقد و فروش اقساطی کرمان موتور عرضه می شوند، شامل خودروهای لیفان، لیفان ای 10، انواع تیپ های جک، النترا، آزرا، توسان، سوناتا، سانتافه، شاسی بلند ایکس 60 می شود، را می توان با شرایط ویژه ی خرید قسطی خودرو خریداری نمود. از پرطرفدارترین این خودروها که بالاترین تقاضا را در طرح فروش اقساطی کرمان موتور به خود اختصاص داده است می توان به جک s5 و دیگر تیپ های این اتومبیل و لیفان اشاره کرد. صنایع خودروسازی کرمان موتور از محبوبترین مراکز فروش انواع خودروهای لوکس و جذاب می باشد، که در بین جوانان طرفداران بسیار زیادی دارد، از مهمترین دلایل محبوبیت این خودروها می توان به زیبایی خیره کننده داخلی و خارجی، مصرف مناسب سوخت، وزن مناسب، کارکرد بسیار بالا و خرابی بسیار پایین اشاره کرد که سبب شده روز به روز به تعداد متقاضیان فروش اقساطی کرمان موتور افزوده شود. برای اطلاع از شرایط فروش اقساطی سایپا به سایت مراجعه کنید.

شرایط فروش اقساطی کرمان موتور

شرایط فروش اقساطی کرمان موتور که در نمایندگی ها و شرکت های متعدد لیزینگ خودرو ارائه می شود، بسیار متنوع می باشد و معمولا هر مرکز برای گرفتن سهم بیشتری از فروش اقساطی این خودرو ها در بازار و کسب جایگاه بهتری از فروش اقساطی کرمان موتور در تلاش است تا با تسهیلات ویژه و مناسب خود توجه خریداران را به خود جلب نماید. شرایط فوق یک بازار رقابتی و مثبت را به نفع مشتریان به وجود آورده است، بطوریکه هر فردی با توجه به شرایط و امکانات خود در پرداخ اقساط می تواند مناسب ترین و بهترین این شرکت ها را  در فروش اقساطی خودرو انتخاب کرده و به آن مرکز مراجعه نماید.

 

 آدرس: رسالت خیابان فرجام ابتدای خیابان حیدرخانی شمالی پ ۱۱۱/۱ سایا خودرو

شماره تماس: 02171333133

ایمیل: info@sayakhodro.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 778
نمایش همه
علاقه مندی ها ()