کرمان موتور یکی از معتبرترین و محبوب ترین کمپانی های داخلی در کشور می باشد که در زمینه ساخت، مونتاژ، فروش اتومبیل سواری و خدمات پس از فروش فعالیت می کند، و دارای نمایندگی های بسیار زیادی در سرار کشور می باشد. این کمپانی معتبر داخلی هم با فروش اقساطی کرمان موتور تمام تلاش خود را برای حفظ بازار محصولاتش در شرایط اقتصادی کنونی که هر لحظه شاهد افزایش قیمت خودرو می باشیم و بسیاری از مشتریان از خرید خودروی محبوب خود نا امید شده اند، انجام داد تا از رقبای دیگر خود جا نماند، و در این بازار رقابتی جایگاه خوبی را کسب کند.  فروش اقساطی کرمان موتور همگام دیگر صنایع خودروسازی داخلی نظیر ایران خودرو و سایپا در تمامی شرکت های معتبر لیزینگ خودرو و نمایندگی های این برند محبوب داخلی با جدیت تمام انجام می شود و از این طریق با مراجعه به وبسایت این مرکز می توان انواع خودروی دلخواه خود را از این مجموعه خودروسازی انتخاب کرده و با شرایطی که از سوی شرکت های لیزینگ خودرو مبنی بر فروش اقساطی کرمان موتور ارائه می شود، خریداری نمایند.

این مجموعه معتبر خودروسازی در زمینه تولید و مونتاژ انواع خودروهای باکیفیت سواری در مدل های متنوع با ظاهری جذاب و لوکس فعالیت می کند و تولیدات آن در بین مردو طرفداران بسیار زیادی دارد، به همین دلیل است که فروش اقساطی کرمان موتور در مدت زمان بسیار کوتاهی با یک استقبال بی سابقه از جانب  علاقه مندان و مشتریان خرید خودرو مواجه شد. زیبایی ظاهری، کیفیت بالای آلیاژ های به کار رفته در آن، کسب تمامی استانداردهای لازم طراحی و تولید از مهمترین مشخصه های محصولات کرمان موتور می باشد که با قیمتی بسیار منصفانه در شعب نمایندگی این کمپانی و در طرح پیش فروش و یا خرید اقساطی کرمان موتور عرضه می شوند، و از این طریق توانسته در شرایط بد اقتصادی بازارهای داخلی خود را حفظ نماید.

لیست محصولات کرمان موتور

کرمان موتور یکی از معتبرترین و پرافتخارترین کمپانی های داخلی است که از سال 1373 فعالیت خود را مبنی بر تولید انواع خودروهای خارجی نظیر دوسی یلو، ماتیز و غیره آغاز کرد و سهم قابل توجهی از بازار فروش خودرو را به خود اختصاص داد. لیست محصولات کرمان موتور که در برخی از نمایندگی های آن در قسمت فروش اقساطی کرمان موتور عرضه می شود می توان به لیفان، لیفان ای 10، آزرا، سوناتا، جک، توسان، ایکس 60، سانتافه و غیره اشاره کرد که در بازارهای داخلی طرفداران بسیار زیادی دارند و متقاضیان خرید اقساطی کرمان موتور می توانند با مراجعه به این مراکز خودروی مورد نظر خود را به صورت اقساطی خریداری نمایند.  

خرید اقساطی کرمان موتور با ارزان ترین قیمت

تسهیلات ویژه فروش اقساطی کرمان موتور باعث شده افراد زیادی به خرید اقساطی کرمان موتور روی آورند.  برای اطلاع از شرایط فروش اقساطی خودرو به سایت مراجعه کنید. 

معتبرترین مراکز فروش اقساطی کرمان موتور

مجموعه بزرگ سایا خودرو سالهاست که با ارائه بهترین تسهیلات و عمل به تعهدات خود در شمار معتبرترین مراکز فروش اقساطی کرمان موتور و دیگر کمپانی های داخلی و خارجی نظیر ایران خودرو و سایپا قرار گرفته است، و با ارائه بهترین و مناسب ترین تسهیلات فروش توانسته اعتماد و رضایت مشتریان را کسب نماید. از مهمترین شرایط واگذاری و فروش اقساطی خودرو در این مرکز می توان به عرضه اتومبیل با مناسب ترین قیمت، امکان تعویض خودرو در زمان بازپرداخت اقساط، تنظیم سند فوری بنام خریدار، تحویل فوری خودرو و قسط بندی در بازه های زمانی 24 الی 48 ماهه اشاره کرد. متقاضیان استفاده از تسهیلات فروش اقساطی کرمان موتور و دیگر خودروهای داخلی و خارجی با مراجعه به سایت سایا خودرو می توانند از شرایط و نحوه نقل و انتقال از این خودرو اطلاعات کافی را کسب نمایند.

 آدرس: رسالت خیابان فرجام ابتدای خیابان حیدرخانی شمالی پ ۱۱۱/۱ سایا خودرو

شماره تماس: 02171333133

ایمیل: info@sayakhodro.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 755
نمایش همه
علاقه مندی ها ()