در شهر های بزرگ و روبه توسعه حمل و نقل یکی از اساسی ترین نیازهای اجتماعی و  خرید خودرو نیز در شمار اهداف اصلی هر فردی برای داشتن زندگی راحت تر و آرام تر می باشد. خرید اقساطی ایران خودرو یکی از مهمترین امکاناتی است که این کمپانی بزرگ داخلی برای فروش محصولاتش در بازار های خرید و فروش خودرو و خروج از رکود اقتصادی از طریق نمایندگی های ایران خودرو و شرکت های لیزینگ وابسته ارائه داده است، تا همچنان بازار پر رونق خود را حفظ نماید. امروزه با روند فزاینده قیمت خودرو بسیاری از علاقه مندان و متقاضیان با مشکلات بسیار جدی مواجه شده اند و به ناچار مجبور به خرید اقساطی خودروهای کارکرده و یا مجبور به خرید خودروهایی با مدل های بسیار پایین تر از سطح انتظار خود شوند، که در این صورت می توان از   فروش اقساطی ایران خودرو  به عنوان یک طرح مدیریتی بسیار مناسب یاد کرد، که با استفاده از آن می توان یک فرصت دوباره و انتخاب جدید پیش روی خریداران محصولات متنوع و با کیفیت ایران خودرو قرار  داد، و آن ها را به اتومبیل ایده آل خود نزدیکتر نمود.  البته علاوه بر فروش اقساطی ایران خودرو این کمپانی محبوب و قدرتمند با ارائه طرح پیش فروش خودرو نیز توانست برخی از محصولات خود را عرضه کند، و همچنان پویایی تولید را در این بخش حفظ نماید. از مهمترین مزایای فروش اقساطی ایران خودرو برای مشتریان می توان به آرامش آن ها پس از بستن قراداد از بابت نوسانات قیمت خودرو و ارز اشاره کرد، زیرا این خودرو ها به قیمت روز و با درصدی سود جزئی محاسبه و عرضه می شوند، و پرداخت اقساط نیز طبق قرارداد صورت می گیرد، به همین دلیل است که روز به روز به تعداد متقاضیان خرید اقساطی ایران خودرو افزوده می شود.

قیمت فروش اقساطی ایران خودرو

قیمت فروش اقساطی ایران خودرو در ابتدا به نوع و تیپ اتومبیل خریداری شده باز می گردد، و بعد از آن عوامل بسیار زیادی در تعیین قیمت این خودرو ها  نظیر مبلغ پیش پرداخت، درصد سود شرکتی، تعداد اقساط و غیره دخالت دارد و متقاضیانی که در طرح فروش اقساطی ایران خودرو شرکت می کنند به خوبی از آن آگاهی دارند. همان طور که در ابندا نیز به آن اشاره شد در این روش خرید شرکت های لیزینگ خودرو نمایندگی های رسمی این کمپانی معتبر و قدرتمند داخلی محصولات خود را با یک درصد سود ناچیز عرضه می کنند، که دلایل اقتصادی آن کاملا مشخص می باشد، و اغلب به دلیل طولانی بودن دوره بازگشت سرمایه به این شرکت ها می باشد. برای اطلاع از نحوه فروش اقساطی سایپا به سایت مراجعه کنید. 

لیست محصولات پرفروش کمپانی ایران خودرو

کمپانی بزرگ ایران خودرو از بزرگترین مراکز تولید و مونتاژ انواع خودرو های سواری و نیمه سنگین می باشد، که تمامی محصولات خود را با بالاترین کیفیت های استاندارد به بازارهای مصرف روانه و تنوع بسیار بالایی از نظر تعداد محصولات دارد. انواع محصولات کمپانی سیتروئن فرانسه از قبیل پژو، هایما، دنا، دنا پلاس، سوزوکی، پژو 207، سمند و غیره در شمار پر متقاضی ترین محصولات این کمپانی داخلی قرار گرفته اند که در این میان انواع پژو پارس، 206، سمند و دنا در صدر لیست وحصولات پرفروش این کمپانی قرار گرفته اند. کیفیت بسیار بالای تولید، دوام و کارکرد بسیار مناسب، مصرف سوخت پایین، و هزینه های پایین تعمیر و نگهداری خودروها از مهمترین دلایل محبوبیت و تقاضای بسیار بالای فروش اقساطی ایران خودرو در بین مشتریان می باشد. شرایط و تسهیلات اقساط و خرید انواع خودروهای این کمپانی با یکدیگر بسیار متفاوت می باشد، به عنوان مثال انواع خودروهای گران قیمت و مونتاژ با تسهیلات ویژه تری در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

 آدرس: رسالت خیابان فرجام ابتدای خیابان حیدرخانی شمالی پ ۱۱۱/۱ سایا خودرو

شماره تماس: 02171333133

ایمیل: info@sayakhodro.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 768
نمایش همه
علاقه مندی ها ()