فروش اقساطی ایران خودرو که توسط نمایندگی های معتبر این کمپانی و شرکت های لیزینگ معتبر و طرف قرارداد این مرکز انجام می شود، در واقع یک انتخاب و طرح هوشمندانه برای خروج بازارهای خرید و فروش خودرو از رکود و سکون اقتصادی می باشد، که به محض مطرح شدن با استقبال بسیار زیادی از جانب علاقه مندان مواجه شد. صنایع خودروسازی ایران خودرو از بزرگترین و محبوبترین مراکز تولید و مونتاژ انواع خودروهای داخلی و خارجی با کیفیت بسیار بالا می باشد، که محصولات آن به دلیل تنوع بسیار بالا، بیشترین متقاضی را در بازارهای داخلی دارد و با طرح فروش اقساطی ایران خودرو یک امکان و فرصت دوباره در اختیار متقاضیان این محصولات قرار داد، تا شانس خود را برای خرید خودروی مورد علاقه خود امتحان کنند. سالهاست که به دلیل تحریم های شرکت های خودرو سازی و نوسانات دائمی قیمت ارز، قیمت خودروهای خارجی و به دنبال آن خودروهای داخلی افزایش یافت، و بسیاری از متقاضیان خرید خودرو را از خرید بازداشت، و عده ای را وادار به خرید خودروهای کارکرده و یا خرید خودروهایی پایین تر از سطح انتظار خود نمود، اما   فروش اقساطی ایران خودرو  یک امکان دوباره به متقاضیان اتومبیل های این مجموعه بزرگ خودروسازی داد تا شانس خود را انتخاب نمایند و اتومبیل مورد علاقه خود را به صورت اقساطی خریداری کرده، و مابقی قیمت آن را در اقساط منظم و جداگانه پرداخت نمایند، تا مالکیت قطعی خودرو را به دست آورند. در کنار طرح فروش اقساطی ایران خودرو، طرح پیش فروش خودروهای این مجموعه نیز مطرح شد، که به دلایل بسیار زیادی از جمله طولانی شدن مدت تحویل خودرو، واریز مبلغ کامل خودرو بعد از قبولی در قرعه کشی و زمان بندی محدود اجرای آن چندان مورد توجه افراد قرار نگرفت، اما همچنان به دلیل قیمت بسیار پایین فروش خودرو، طرفداران بسیار زیادی دارد.

خرید اقساطی ایران خودرو با تسهیلات ویژه

کمپانی ایران خودرو را می توان در شمار پر متقاضی ترین و قدرتمند ترین کمپانی های داخلی قرار دارد، که تمامی محصولات خود را از طریق لیزینگ ها و شعب نمایندگی مختلف با بهترین و مناسب ترین تسهیلات ممکن در اختیار متقاضیان خرید اقساطی ایران خودرو با تسهیلات ویژه قرار می دهد، و از این طریق توانسته حداکثر رضایت مشتریان را جلب نماید. با وجود تعداد بسیار بالای مراکز فروش اقساطی ایران خودرو و شرایط واگزاری متفاوت هر کدام از آن ها در ابتدا باید منابع مورد نظر خود را بررسی نمود،  سپس با توجه به شرایط مالی خود بهترین و مناسب ترین لیزینگ فروش محصولات ایران خودرو را انتخاب کرده و سفارش خود را به آن سپرد. توجه به اعتبار و خوشنامی مراکز رسمی فروش اقساطی ایران خودرو از مهمترین و اولین گام هایی است که متقاضیان خرید این محصولات باید بررسی کنند، تا در روند بازپرداخت اقساط و زمان نقل و انتقال قطعی خودرو با مشکلات جدی تری مواجه نشوند و آرامش خود را حفظ کنند. برای اطلاع از  خرید و فروش اقساطی خودرو  به سایت مراجعه کنید. 

فروش اقساطی ایران خودرو با ارزان ترین قیمت

متقاضیان خرید محصولات ایران خودرو در تمامی برندها و تیپ های داخلی و خارجی نظیر ایران خودرو، کرمان موتور، کیا و هیوندای با مراجعه به سایت الکترونیک این مرکز می توانند از نحوه نقل و انتقال خودروها اطلاعات کافی را کسب نمایند و در صورت تمایل نسبت به خرید آن ها اقدام کنند. از مهمترین تسهیلات فروش سایا خودرو می توان به تنظیم سند به نام مشتری و در رهن بانک، تحویل آنی خودرو، امکان تعویض خودرو با مدل های دیگر در زمان بازپرداخت اقساط و خرید با مناسب ترین قیمت موجود در بازار اشاره کرد، که سبب محبوبیت و اعتبار این مرکز فروش اقساطی ایران خودرو در کنار دیگر مراکز عرضه خودرو اقساطی شده است.

 آدرس: رسالت خیابان فرجام ابتدای خیابان حیدرخانی شمالی پ ۱۱۱/۱ سایا خودرو

شماره تماس: 02171333133

ایمیل: info@sayakhodro.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 788
نمایش همه
علاقه مندی ها ()