طرح های پیش فروش و فروش اقساطی سایپا یکی پس از دیگری در شرایط ویژه اقتصادی کنونی مورد استقبال و توجه مشتریان و علاقه مندان خرید خودروهای این کمپانی بزرگ داخلی قرار می گیرد، زیرا در شرایط بازار بی ثبات خودرو که هر لحظه قیمت انواع خودروها بالاتر می رود، بسیاری از مشتریان از خرید خودرو بازماندند و یا مجبور به تعویض و خرید انواع خودروهای مدل پایین و یا کارکرده شدند. بنابراین فروش اقساطی سایپا برای اقشار متوسط، ضعیف و جوانان یک فرصت استثنایی می باشد، تا با پرداخت حداقل هزینه ها، خودروی مورد نظر خود را خریداری نمایند و از مزایای آن در سهولت تردد و حمل و نقل در سفرهای بین شهری و دورن شهری استفاده کنند. سایپا از محبوب ترین کمپانی های خودروسازی در بین مردم با تولید انواع خودروهای اقتصادی، با مصرف پایین سوخت و هزینه های کم تعمیر و نگهداری می باشد که در بین مردم طرفداران بسیار زیادی دارد، و اکنون با فراهم شدن بستر فروش اقساطی سایپا و ایران خودرو متقاضیان خرید انواع خودروهای داخلی می توانند محصولات مورد نظر خود را با مناسب ترین قیمت و به صورت اقساطی خریداری نمایند و مورد استفاده قرار دهند. همان طور که در ابتدا نیز به آن اشاره شد در کنار فروش اقساطی سایپا طرح های پیش فروش خودرو نیز ارائه شده اند که به مشتریان کمک می کند تا با شرکت در این طرح ها که به صورت دوره ای و مناسبتی انجام می شود، انواع خودروی مورد نظر خود را به قیمت کمپانی خریداری نمایند. از مهمترین محدودیت های این طرح می توان به واریز مبلغ کامل خودرو پس از قبولی در قرعه کشی و تحویل مدت دار خودرو اشاره کرد، که سبب شده در مقایسه با فروش اقساطی سایپا که از مهمترین شرایط آن می توان به پرداخت نیمی از مبلغ خودرو و تحویل آنی خودرو به محض واریز اولین قسط اشاره کرد، در این روش به دلیل اینکه مبلغ خودروها به صورت اقساطی پرداخت می شود، مشتریان با فشارهای مالی سنگین مواجه نمی شوند، به همین دلیل فروش اقساطی سایپا طرفداران بسیار زیادی در بین مردم نسبت به دیگر روش های خرید خودرو دارد.

تسهیلات ویژه فروش اقساطی سایپا

فروش اقساطی سایپا از طریق صدها نمایندگی و شرکت های لیزینگ خودرو با جدیدت و تسهیلات متفاوت در حال اجرا می باشد، که البته با توجه به شرایط فعلی اقتصادی و نوسانات لحظه ای قیمت خودرو، طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است، زیرا مشتریان خرید خودرو می توانند تنها با واریز نیمی از مبلغ خودرو، مالکیت آن را به دست آورند و خودروی مورد نظر خود را در کوتاه ترین زمان ممکن تحویل بگیرند.  برای اطلاع از شرایط فروش اقساطی خودرو به سایت مراجعه کنید. 

فروش اقساطی سایپا با ارزان ترین قیمت

فروش اقساطی سایپا با ارزان ترین قیمت و بهترین تسهیلات از طریق نمایندگی های رسمی این مرکز و شرکت های لیزینگ خودرو سالهاست که اجرا می شود و در این رابطه هر مرکز در تلاش است با ارائه شرایطی بهتر و مناسب تر جایگاه خود را بالاتر ببرد و سهم بیشتری از فروش خودرو را به خود اختصاص دهد. سایا خودرو از معتبرترین و مطرح ترین شرکت های لیزینگ خودرو می باشد که در زمینه فروش اقساطی سایپا، ایران خودرو، کرمان موتور و دیگر برند های خودروسازی داخلی و خارجی در حال فعالیت می باشد، و محصولات خود را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در اختیار مشتریان قرار می دهد. متقاضیان خرید اقساطی سایپا با مراجعه به سایت اطلاع رسانی این شرکت می توانند از نحوه نقل و انتقال و تسهیلات خودرو اطلاعات کافی را کسب نمایند و یا از کارشناسان این مرکز مشاوره بگیرند. فروش اقساطی سایپا با مناسب ترین قیمت، امکان تعویض خودرو در دوره باز پرداخت اقساط، تحویل فوری خودرو و تنظیم سند آنی سه دانگ به نام مشتری و در رهن بانک از جمله تسهیلات ویژه فروش اقساطی سایپادر لیزینگ سایا خودرو می باشد.

 آدرس: رسالت خیابان فرجام ابتدای خیابان حیدرخانی شمالی پ ۱۱۱/۱ سایا خودرو

شماره تماس: 02171333133

ایمیل: info@sayakhodro.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 888
نمایش همه
علاقه مندی ها ()