فروش اقساطی سایپا از جمله طرح هایی است که به محض مطرح شدن با استقبال بسیار گسترده ای از جانب مشتریان و علاقه مندان خرید خودرو مواجه شد، زیرا در چند سال اخیر که شرکت های خودروسازی با تحریم مواجه هستند و نرخ ارز روز به روز در حال افزایش است، متقاضیان و علاقه مندان خرید خودروهای داخلی و خارجی می توانند با استفاده از طرح  فروش اقساطی سایپا   و دیگر کمپانی های داخلی و خارجی اتومبیل دلخواه خود را به صورت شرایطی و با تسهیلات ویژه خریداری کنند و مورد استفاده قرار دهند. از جمله محصولات این کمپانی معتبر و خوشنام می توان به انواع مدل ها و تیپ های پراید، تیبا، کوییک، شاهین، چانگان، ساینا، آریو، سراتو و غیره اشاره کرد، که در این میان انواع خودروهای پراید 111، 132، 131 و تیبا در صدر جدول فروش اقساطی سایپا قرار گرفته اند و بیشترین متقاضی را به دلیل قیمت بسیار مناسب و هزینه های پایین تعمییر و نگهداری به خود اختصاص داده است. فروش اقساطی سایپا و پیش فروش محصولات این گروه تولیدی و خودروسازی از مهمترین اهداف و سیاست های این مجموعه خودروسازی برای خروج از رکود اقتصادی و ورشکستگی بوده است که بسیار موفق به انجام رسید.

قیمت فروش اقساطی سایپا

قیمت فروش اقساطی سایپا در تمامی مدل ها و تیپ های آن در مقایسه با فروش نقدی و پیش فروش خودرو قدری بالاتر است که از مهمترین دلایل آن می توان به دوره طولانی بازگشت سرمایه به شرکت های لیزینگ خودرو، نوسانات دائمی قیمت ها و نرخ تورم سالیانه و بسیاری موارد دیگر اشاره کرد که متقاضیان خرید اقساطی سایپا به خوبی از آن آکاه هستند. البته با توجه به گرانی های پی در پی قیمت اتومبیل، فروش اقساطی سایپا برای علاقه مندان و متقاضیان این برند داخلی باکیفیت یک امتیاز بسیار خوب محسوب می شود، زیرا دیگر خریداران در زمان بازپرداخت اقساط خود از بابت تغییر قیمت ها نگرانی ندارند، و طبق شرایط مندرج در قرارداد، اقساط خود را پرداخت می کنند. از دیگر مواردی که در قیمت  فروش اقساطی انواع خودرو  بسیار موثر می باشد می توان به نوع و مدل ماشین انتخابی، مقدار مبلغ پیش پرداخت، درصد سود شرکت لیزینگ، و تعداد اقساط خودرو اشاره کرد، که به صورت موردی محاسبه و تعیین می شود.

تفاوت پیش فروش با فروش اقساطی سایپا

صنایع خودروسازی سایپا از پر متقاضی ترین و محبوبترین تولیدکنندگان داخلی می باشد، که در زمینه تولید انواع خودروهای داخلی و مونتاژ با مناسب ترین قیمت، کارکرد بالا، مصرف سوخت پایین با ظاهری جذاب و کاربردی فعالیت می کند، و برای عدم توقف خطوط تولید خودرو در شرایط اقتصادی کنونی تمامی محصولات خود را در طرح های پیش فروش و فروش اقساطی سایپا عرضه می کند، تا متقاضیان این محصولات بتوانند با شرایط ویژه تر و مناسب تر از بازار آزاد، خودروی مورد نظر خود را خریداری نمایند و تا پایان پرداخت اقساط آن مورد استفاده قرار دهند. از مهمترین تفاوت پیش فروش با فروش اقساطی سایپا می توان به عرضه مدت دار خودرو، محدودیت در زمان بندی و اجرای این طرح ها زیرا اغلب به صورت مناسبتی و دوره ای می باشند، واریز تمام مبلغ خودرو به محض قبولی در قرعه کشی و بسیاری موارد دیگر اشاره کرد، این در حالی است که در فروش اقساطی سایپا مشتریان به صورت فوری و آنی خودروی مورد نظر خود را بعد از پرداخت اولین قسط یا پیش پرداخت تحویل می گیرند و در هزینه های حمل و نقل خود و خانوده شان در سفرهای بین شهری و شهری صرفه جویی می کنند. از آن جایی که خودرو یک ابزار رفاهی و خدماتی می باشد، بسیاری از مشتریان در تلاش هستند تا با خرید آن، آرامش و رفاه حداقلی را برای خود فراهم آورند.

 آدرس: رسالت خیابان فرجام ابتدای خیابان حیدرخانی شمالی پ ۱۱۱/۱ سایا خودرو

شماره تماس: 02171333133

ایمیل: info@sayakhodro.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 781
نمایش همه
علاقه مندی ها ()