سالهاست که در پی روند صعودی قیمت خودرو که بسیاری از اقتصاددانان آن را ناشی از تاثیر تحریم ها بر بازار داخلی، نوسانات قیمت ارز، سیاست های کمپانی های خودروسازی و دلالان خودرو می دانند، فروش اقساطی خودرو برای کمک به این بازار پر آشوب که تاثیرات بسیار بدی را بروی توان خرید مشتریان گذاشته است، به عنوان یک طرح پرمخاطب ارائه می شود که مشتریان بسیار زیادی دارد. البته در کنار فروش اقساطی خودرو طرح های دیگری نیز نظیر پیش فروش خودرو هم ارائه شده است که تولیدات کمپانی های خودروسازی را به صورت پیش فروش و با مناسب ترین قیمت به دست مشتریان می رساند، این طرح به دلیل موقتی و مناسبتی بودن و تحویل مدت دار خودرو چندان مورد توجه خریداران قرار نگرفت و از مهمترین تقاط ضعف آن نیز می توان به واریز مبلغ کامل خودرو در همان ابتدای خرید اشاره کرد. این در حالی است که در  فروش اقساطی خودرو  مشتریان می توانند تنها با پرداخت نیمی از قیمت خودرو آن را خریداری کرده و مورد استفاده قرار دهند. این طرح ها اغلب توسط نمایندگی های صنایع خودرو سازی داخلی و خارجی تحت عنوان های فروش اقساطی ایران خودرو، قروش اقساطی سایپا، کرمان موتور، گروه صنعتی بهمن و در خودروهای خارجی از طریق لیزینگ های واردات و فروش خودرو انجام می شود، و متقاضیان خرید خودرو با بررسی وضعیت مالی و سلیقه خود می توانند در این بازار متنوع، بهترین و مناسب ترین خودرو را انتخاب نمایند.  کمپانی های بزرگ خودروسازی داخلی و شرکت های لیزینگ واردات و فروش انواع خودروهای داخلی و خارجی به عنوان اصلی ترین مراکز فروش اقساطی خودرو در تلاش هستند، تا با ارائه خدمات ویژه و تسهیلات بهتر سهم بیشتری از فروش اقساطی خودرو را از این بازار پر آشوب اقتصادی از آن خود نمایند، مشتریان و متقاضیان خرید خودرو را یک قدم به رویاهای خود نزدیکتر نمایند.

خرید اقساطی خودرو با ارزان ترین قیمت

متقاضیان خرید اقساطی خودرو با ارزان ترین قیمت می توانند با بررسی تسهیلات نمایندگی ها و شرکت های مختلف لیزینگ خودرو، مناسب ترینشان در اعطاء تسهیلات و عمل به تعهدات را انتخاب کرده، تا در ادامه روند پرداخت اقساط خودرو به مشکل بر نخورند. فروش اقساطی خودرو در حال حاظر در زمینه انواع خودروهای داخلی و خارجی بسته به نوع و مدل ماشین در طی اقساط 24 الی 48 ماهه انجام می شود، که در همان ابتدای خرید اتومبیل متقاضیان می توانند با پرداخت نیمی از مبلغ خودروی مورد نظر خود، آن را با شرایط اجاره به شرط تملیک خریداری نمایند و اتومبیل مورد نظر خود را به صورت آنی تحویل بگیرند.  برای اطلاع از نحوه فروش اقساطی خودرو های خارجی به سایت مراجعه کنید. 

شرایط ویژه فروش اقساطی خودرو

شرایط ویژه فروش اقساطی خودرو را می توان به طور کلی شامل تمامی تسهیلاتی دانست که بدون نیاز به ضامن و در کوتاه ترین زمان ممکن خودروی مورد نظر مشتریان را به دست آن ها می رساند. شرکت های بسیار معتبر و بزرگ لیزینگ خودرو که با سیاست های متفاوتی در حال فعالیت و رقابت می باشند، هر کدام با عرضه یکسری تسهیلات و شرایط ویژه که سبب ساده تر اجرا شدن طرح فروش اقساطی خودرو می شود در حال رقابت و گرفتن سهم بیشتری از فروش محصولات می باشند. متقاضیان خرید انواع خودرو اقساطی در برندهای مختلف داخلی و خارجی در ابتدای خرید باید از میزان رسمیت و اعتبار این شرکت ها اطمینان کامل را کسب نمایند، و سپس به این مراکز مراجعه نمایند. در تمامی مراکز فروش اقساطی خودرو همواره تحویل آنی و فوری خودرو به عنوان یکی از ویژه ترین مزایای این طرح عنوان می شود، بطوریکه تمامی متقاضیانی که در طرح فروش اقساطی خودرو شرکت می کنند، می توانند در تمام مدت بازپرداخت اقساط از خودروی خریداری شده استفاده کنند، و در هزینه های رفت و آمد خود و خانواده هایشان صرفه جویی کنند.

 آدرس: رسالت خیابان فرجام ابتدای خیابان حیدرخانی شمالی پ ۱۱۱/۱ سایا خودرو

شماره تماس: 02171333133

ایمیل: info@sayakhodro.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 520
نمایش همه
علاقه مندی ها ()