فروش اقساطی خودرو از موفق ترین پروژه هایی بوده که در مدت افزایش صعودی و ناگهانی قیمت خودرو از سوی کمپانی های خودروسازی، نمایندگی های رسمی و شرکت های لیزینگ خودرو ارائه شده تا مانع رکور بازار خرید و فروش خودرو شود. البته در این شرایط نا مساعد اقتصادی دلایل بسیار زیادی مطرح شده است که از مهمترین آن ها می توان به افزایش قیمت ارز و تحریم شرکت های خودرو سازی اشاره کرد، البته بری از اقتصاددانان معتقد هستند که عوامل بیرونی نیز نظیر خود کمپانی های سازنده و دلالان نیز در این افزایش قیمت ها بی تاثیر نیستند و سبب آشفتگی بازار خرید و فروش خودرو  و رونق گرفتن طرح های فروش اقساطی خودرو  شده اند. افزایش قیمت انواع خودروهای خارجی و به دنبال آن خودروهای داخلی متقاضیان خرید خودرو را با یک شوک ناگهانی مواجه کرد، بطوریکه بسیاری از مشتریان توانایی خرید خودرو را از دست دادند و یا مجبور شدند اتوموبیل خود را با مدل های پایین تر تعویض کنند، که ادامه این روند در رکود اقتصادی و سکون بازارهای خرید و فروش خودرو رابطه ی بسیار مستقیمی داشته است، و شرکت های لیزینگ خودرو با ارائه فروش اقساطی خودرو به یاری این بازار آمدند و به مشتریان خرید انواع خودروهای داخلی و خارجی کمک کردند، تا تنها با پرداخت بخشی از مبلغ خودرو، آن را تحویل بگیرند و مابقی اقساط آن را در بازه های زمان مشخص با سقف پرداختی تعیین شده واریز نمایند، تا در پایان مالکیت قطعی و قانونی خودرو را از آن خود نمایند. از دیگر طرح هایی که همراه با فروش اقساطی خودرو ارائه شد می توان به پیش فروش خودرو اشاره کرد، که مدیریت و اجرای آن بر عهده کمپانی های خودرو سازی می باشد، و مخاطبان بسیار زیادی را به خود اختصاص داده است.

قیمت فروش اقساطی خودرو

قیمت فروش اقساطی خودرو هم مانند دیگر کلاهایی که به روش اقساطی عرضه می شود قدری بالاتر است که از مهمترین دلایل آن می توان به روند طولانی بازپرداخت اقساط خودرو اشاره کرد، و همین طور روند صعودی افزایش قیمت ها که ممکن است، سبب متضرر شدن شرکت های کارگزار فروش اقساطی خودرو شود، البته این روش تعیین قیمت خودرو اقساطی برای مشتریان بسیار آشناست و امری کاملا بدیهی می باشد. از دیگر مواردی که در تعیین قیمت فروش اقساطی خودرو تاثیر می گذارد می توان به نوع و مدل خودرو اشاره کرد، به عنوان مثال انواع خودروهای خارجی با قیمتی بسیار بالاتر عرضه می شوند، دوره پرداخت اقساط و میزان پیش پرداخت نیز از در شمار فاکتورهای تعیین قیمت فروش اقساطی خودرو قرار دارند.

  از مهمترین شرایطی که معمولا در تمامی شعب فرشوش اقساطی خودرو در اختیار مشتریان قرار می گیرد می توان به تحویل فوری و آنی خودرو به محض واریز اولین پیش پرداخت و قسط بندی کردن مابقی قیمت خودرو در بازه ای زمانی متناوب که بسته به نوع و مدل خودرو ممکن است بین 12 الی 48 ماه طول بکشد، که فرصت بسیار خوبی برای مشتریان می باشد. برای اطلاع از شرایط فروش اقساطی خودرو های داخلی به سایت مراجعه کنید. 

تفاوت های پیش فروش با فروش اقساطی خودرو

همان طور که در ابتدا نیز به آن اشاره شد، پیش فروش و فروش اقساطی خودرو دو طرح موفق برای دسترسی تمام مشتریان به خودو مورد علاقه شان می باشد، که از مهمترین تفاوت های پیش فروش با فروش اقساطی خودرو می توان به تحویل مدت دار خودرو، واریز تمام مبلغ خودرو پس از قبولی در قرعه کشی، قیمت خرید بسیار مناسب و ارزان و زمان بندی محدود و مناسبتی این طرح اشاره کرد، که سبب شده در مقایسه با فروش اقساطی خودرو با استقبال چندانی از جانب مشتریان مواجه نشود. این در صورتی است که در طرح فروش اقساطی خودرو تحویل به صورت آنی است و واریز قیمت خودرو مقطعی و اقساطی می باشد.

 

 آدرس: رسالت خیابان فرجام ابتدای خیابان حیدرخانی شمالی پ ۱۱۱/۱ سایا خودرو

شماره تماس: 02171333133

ایمیل: info@sayakhodro.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 603
نمایش همه
علاقه مندی ها ()