خرید اقساطی خورو یکی از موثرترین روش های خرید خودرو در شرایط اقتصادی فعلی برای افراد کم درآمد و قشر متوسط و ضعیف جامعه می باشد، تا بتوانند در این بازار آشفته اقتصادی خودرو  که به دلایل متعددی از جمله بالارفتن نرخ ارز، تحریم های شرکت های خودرو سازی و ورود قطعات به کشور و غیره به وجود آمده است، خودروی مورد نظر خود را با تورم  همان دوره خرید تهیه کنند. البته در کنار خرید اقساطی خودرو طرح های دیگری نیز مبنی بر پیش فروش خودرو  و یا خرید اقساطی خودرو کارکرده نیز مطرح شد، تا با افزایش انتخاب های مشتریان در رابطه با روش های خرید خودرو، بتوان این بازار بزرگ و پررونق را از یک رکود نا بهنگام نجات داد، لازم به ذکر است که تمامی طرح های فوق بسیار موفق بوده اند و مخاطبان خاص خود را داشته اند.  خرید اقساطی خودرو کمک می کند تا هر فردی برای داشتن آرامش و رفاه بیشتر در سفرهای بین شهری و درون شهری خود از این بازار متنوع و پر رونق با توجه به شرایط و توان مالی خود، یک خودروی بسیار مناسب انتخاب نماید، که البته در این رابطه می تواند با کارشناسان نمایندگی ها و شرکت های لیزینگ خودرو نیز مشورت نماید. بنابراین متقاضیان خرید اقساطی خودرو ایران خودرو، سایپا، کرمان موتور، هیوندا، کیا و غیره می توانند با مراجعه به نمایندگی ها و یا مراکز معتبر فروش اقساطی خودرو با بهترین و ایده آل ترین شرایط ممکن، خودروی مورد نظر خود را انتخاب کرده و خریداری نمایند. از مهمترین مزایای خرید اقساطی خودرو برای مشتریان می توان به زمان نبندی منظم دوره بازپرداخت اقساط، عدم دخالت افزایش قیمت خودرو بر روی قرار داد و اقساط پرداختی، احسای آرامش مشتریان و عدم نگرانی آن ها از افزایش قیمت ها و  تحویل فوری خودرو و تنوع بسیار بالایی که در این بازار  از نظر تعداد خودروهای داخلی و خارجی وجود دارد اشاره کرد، که سبب شده روز به روز به تعداد متقاضیان خرید اقساطی خودرو افزوده شود.

قیمت خرید اقساطی خودرو

قیمت خرید اقساطی خودرو به عوامل و پارامترهای بسیار زیادی بستگی دارد که از مهمترین آن ها می توان به نوع خودرو و کمپانی سازنده آن ها اشاره کرد، با توجه به اینکه افزایش قیمت خودرو بر روی تمامی خودروهای داخلی و خارجی تاثیرات بسیار زیادی داشته است، می توان این این اختلاف قیمت را در خودروهای خارجی با شیب تندتری نمایش داد. بنابراین متقاضیان خرید خودرو اقساطی با شرایط مناسب می توانند به نمایندگی ها و مراکز معتبر فروش خودرو مراجعه نمایند و انواع خودروهای داخلی و خارجی مورد نظر خود را به صورت اقساطی و بسته به شرایط شرکت عرضه کننده خریداری نمایند. از دیگر مواردی که در تعیین قیمت خرید خودرو اقساطی تاثیر بسیار زیادی دارد، سودی است که شرکت ها و نمایندگان فروش از مشتریان دریافت می کنند، که کاملا روشن و بدیهی می باشد، زیرا معمولا در تمامی روش های خرید اقساطی معمولا شرکت کارگزار، کالا یا خدمات خود را قدری بالاتر از قیمت واقعی آن عرضه می کنند، و از مهمترین دلایل آن می توان به نرخ تورم و دوره طولانی بازگشت سرمایه اشاره کرد. البته تمامی متقاضیان خرید اقساطی خودرو از این مسائل و سیاست های قیمت گذاری آگاه هستند. برای طلاع از فروش اقساطی خودرو های داخلی به سایت مراجعه کنید. 

خرید اقساطی خودرو داخلی

همان طور که در ابتدا هم به آن اشاره شد، با روند افزایشی قیمت خودرو های خارجی و داخلی، که قطعا در هزینه های مصرفی و نگهداری این خودروها نیز تاثیر بسیار زیادی داشته است، می توان خرید اقساطی خودرو داخلی در انواع مختلف پراید، پژو پارس، پژو 405 و 206  را که ساخت کمپانی های ایران خودرو وسایپا می باشند، را بسیار بیشتر و پر متقاضی تر از خودروهای خارجی مانند سانتافه، لیفان،مزدا و غیره دانست، زیرا با شرایط متقاضیان خرید خودرو اقساطی خودرو سازگاری بیشتری دارد.

سایا خودرو

 آدرس: رسالت خیابان فرجام ابتدای خیابان حیدرخانی شمالی پ ۱۱۱/۱ سایا خودرو

شماره تماس: 02171333133

ایمیل: info@sayakhodro.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 752
نمایش همه
علاقه مندی ها ()