فروش اقساطی خودرو شامل یک سری شرایطی است که هنگام امضاء قرارداد، کلیۀ بندهای قرارداد برای خریدار شرح داده می شود. سپس فرد بر اساس شرایط مالی خود، می تواند بهترین شرایط را برای خرید اقساطی و یا نقدی اتومبیل استفاده نمایند. با توجه به قیمت بالای خودرو، عموم مردم توان مالی برای خرید نقدی خودرو را ندارند. از این رو شرکت های تولیدکنندۀ خودرو تلاش نمودند که فروش اقساطی خودرو را با شرایط آسان در اختیار متقاضیان اتومبیل قرار دهند. به همین جهت مردم می توانند بر حسب توان مالی و سطح درآمد خود، از شرایط فروش اقساطی خودرو برای خرید اتومبیل استفاده نمایند.

اگر به فکر خرید خودرو هستید و قادر به پرداخت مبلغ کل خودرو نمی باشید، می توانید با مراجعه به شرکت های معتبر عرضه کنندۀ خودرو، از شرایط فروش اقساطی خودروهای داخلی و خارجی استفاده نمائید. در حال حاضر شرکت های خودروسازی متعددی در حال فعالیت هستند که محصولات متعددی را در مدل های متنوع به بازار عرضه نموده اند. به همین جهت افراد آزادی عمل برای انتخاب مدل و برند خودرو خواهند داشت و متناسب با سطح درآمد و نیاز خود، نوع خودرو را انتخاب می کنند و از شرایط فروش اقساطی خودرو داخلی برای خرید اقساطی اتومبیل بهره می گیرند. شرایط کلی فروش اقساطی اتومبیل به نحوی است که فرد در ابتدا یک مبلغی به عنوان پیش پرداخت و مابقی مبلغ خودرو را طی چند جلسه به صورت اقساطی پرداخت می کند.

شرایط آسان فروش اقساطی خودرو

امروزه شرایط آسان فروش اقساطی خودرو به کارمندان و عموم مردم کمک کرده که بتوانند با برنامه ریزی و مدیریت درآمد مالی خود، بتوانند از شرایط فوق العاده فروش اقساطی خودرو برای خرید خودرو استفاده کنند. از این رو شرکت های عرضه کنندۀ خودرو تلاش می کنند که بتوانند متناسب با شرکت های مختلف خودروسازی، بتوانند شرایط مناسب فروش اقساطی محصولات کرمان موتور، فروش اقساطی بهمن موتور، فروش اقساطی سایپا، فروش اقساطی ایران خودرو و سایر برندهای معتبر داخلی را در اختیار مشتریان قرار دهند. از این رو افراد می توانند از این موقعیت برای خرید خودروی مورد علاقۀ خود استفاده کنند.

فروش اقساطی با تحویل فوری خودرو

چند سال اخیر افراد زیادی جذب شرکت هایی می شوند که از شرایط فروش اقساطی با تحویل فوری خودرو برخوردار می باشند. در واقع دغدغۀ افرادی که به صورت اقساطی اتومبیل خریداری می کنند، زمان تحویل خودرو مطرح می باشد. به همین جهت ترجیح می دهند که خرید اقساطی خودرو را از شرکت های مجوزدارکه فروش اقساطی خودرو را با تحویل فوری و یا کوتاه مدت ارائه می دهند، خریداری نمایند. استفاده از این آپشن به افراد کمک می کند که حین پرداخت اقساط خودرو، بتوانند از خودروی خریداری شده، نیز استفاده نمایند.

نکتۀ کلیدی که در رابطه با خرید خودرو به صورت اقساطی و یا نقدی مطرح می شود، توجه به اعتبار شرکت و جواز کسب شرکت است. در واقع شرکت های عرضه کنندۀ خودرو باید به صورت کاملاً رسمی از اتحادیۀ اتومبیل فروشان، شماره فعالیت دریافت کرده باشد و دارای شماره ثبت و همچنین شماره عضویت از اعضای رسمی انجمن صنفی واردکنندگان خودرو باشند. سپس اقدام به خرید اتومبیل مورد دلخواه خود نمائید. برای اطلاع از نحوه فروش اقساطی خودرو داخلی به سایت مراجعه کنید.

شرکت های عرضه کنندۀ خودرو، متناسب با توان مالی افراد مختلف، شرایط فروش اقساطی خودرو را آسان تر از گذشته نموده اند. به همین جهت انعطاف پذیری تعداد و مبلغ اقساط را نسبت به شرایط گذشته بیشتر کرده اند. به طور کلی مبلغ خودرو به صورت پیش پرداخت به همراه اقساط 24 الی 36 ماهه تصویه می شود. البته تعداد اقساط قابل تغییر می باشد.

شرکت آرشا خودرو به عنوان یکی از شرکت های با سابقه در زمینۀ فروش نقدی و اقساطی خودروهای داخلی و خارجی به صورت تضمین شده می باشد.

شماره های تماس: 02144067335  -  02144067594

 آدرس: تهران - فلکه دوم صادقیه - ابتدای آیت الله کاشانی - بوستان یکم - پلاک 6 - آرشا خودرو

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 440
نمایش همه
علاقه مندی ها ()